pondelok 16. februára 2015

Môj súčasný relax

Ahojte!

V poslednom čase som mala náročnejšie obdobie a preto čoraz častejšie hľadám spôsob, ako sa odreagovať a zrelaxovať. K tomu stále sa nekončiace zimné obdobie a nespavosť spôsobujú, že som neskutočne unavená. Preto keď mi od DM prišiel na recenzovanie Balea telový olej Seelenzart, neskutočne som sa mu potešila.

Musím sa priznať, že ja a telové oleje, to donedávna bolo nepredstaviteľné. Ja som typ, ktorý má rád na telo produkty, ktoré sa do pokožky rýchlo vsiaknu a zanechajú ju jemnú, vyživenú a hydratovanú. Preto predstava, že by som používala telový olej, ktorý je mastný a potrebuje istý čas na vsiaknutie do pokožky, ma naozaj nelákala a z tohto dôvodu som si ani podobné produkty nekupovala. Asi najviac hydratačným a súčasne mastným výrobkom pre mňa doteraz bolo Balea kakaové telové maslo.

Aby som olejom ale nekrivdila, vyhľadávam ich v letnom období. Taký Nubian olej na opaľovanie je moja dlhoročná stálica a túžba získať krásne opálenie vyhráva nad mastným pocitom pri aplikácii. A ďalším letným faviritom je extra mastný Aviril detský olej, ktorý dokáže pokožku po opaľovaní krásne zhydratovať a pri jeho pravidelnom používaní po opaľovaní vám toto opálenie aj vydrží.

Ale to som trochu odbočila od témy tohto článku. Vráťme sa k Balea telovému oleju Seelenzart.  


Obal výrobku je plastový, má krásne ružovkasté sfarbenie a keďže je priehľadný, vidieť koľko produktu vám ešte ostáva. Keďže je ho potrebné z obalu vylievať, niekedy sa stane, že sa vám vyleje toho viac ako by ste chceli a keď máte už ruky trochu mastné, tak sa v nich môže aj šmýkať.

Samotný olej je žltého sfarbenia a čo ma na ňom ihneď najviac uchvátilo, je jeho vôňa. Je to krásna, sladká vôňa, ktorá ma na mňa relaxačný a ukľudňujúci vplyv. Trošku mi svojou vôňou pripomína  Balea krém na ruky s vôňou papáje a cmaru, ale nie je až tak exotická, skôr je tlmená niečím sladkým v pozadí vône. 


Zloženie výrobku je veľmi lákavé. Jojobový, avokádový a bisabolový olej pokožku rozmazná zmyselnou vôňou a zanechá ju krásne hydratovanú, vláčnu, pružnú a prevoňanú.



Ja som si zvykla olej používať po sprche na mierne vlhkú pokožku, kedy sa aj rýchlejšie vsiakne. Hneď pri nanášaní ucítite tú krásnu vôňu, ktorá má na mňa neskutočne ukľudňujúci vplyv. Keďže je to olej, treba mu dať chvíľku čas, aby sa vsiakol do pokožky. Následne sa zabalím do župana, ľahnem si do postele, vezmem do rúk knižku a oddám sa sladkému relaxu. Pokožka je krásne zvláčnená, hydratovaná a nádherne prevoňaná. Olej ubúda pomaly, ja som ho už viackrát použila a ubudlo z neho trošku. 

Zloženie

Ja som s olejom veľmi spokojná, je to prvý telový olej, ktorý si získal moju priazeň a vďaka nemu sa po náročnom dni dokážem zrelaxovať a uvolniť. Objem oleja je 150 ml a cena 3,49 Eur. Už by mal byť k dostaniu v predajniach DM. 

A čo vy? Máte radi telové oleje?

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára