nedeľa 26. apríla 2020

Návšteva Ziaja predajne v Avione


Ešte vo februári, keď všetko bežalo v zabehnutých koľajach a o korone sme čítali iba na internete, som mala cestu  do Bratislavy a rozhodla som sa navštíviť aj Ziaja predajňu v Avione. Už dlhšie som mala zálusk na zopár kozmetických kúskov od tejto značky a tak som si povedala, že je najvyšší čas si ich zaobstarať.

Predajňu Ziaja rozhodne neminiete, jej nápis na vás svieti už zďaleka a vy vstupujete priamo do kozmetického Ziaja kráľovstva. Všetky výrobky sú pekne upravené, zoradené ako vojačikovia a vy neviete kam skôr pozrieť pri tom množstve zaujímavých výrobkov. Ziaja ma nielen skvelé výrobky, ale aj úžasný personál, s tak ochotnou, milou a informovanou pani predavačkou som sa už dlho nestretla. Na všetky moje zvedavé otázky vedela bez akéhokoľvek zaváhania odpovedať a tak sa nakupovanie stalo pre mňa príjemným zážitkom.


Už dlhšie na mojom wishliste bola zimná limitka od Ziaja. Objavila som ju už minulý rok, ale bola dostupná iba v Čechách a tak ma veľmi potešilo, že tento rok sa ocitla aj u nás. Limitka pozostáva zo 4 vôní a jedna je krajšia než druhá. Veď kto by odolal prevedeniu Marshmallow Sugar, Lemon Cake, Pumpkin With Ginger alebo Chocolate Mix. Dokonalé zimné vône! V ponuke sú ako krém na ruky, cukrový peeling, mycie želé alebo mycia pena na telo a ruky. Ja som veľmi túžila po želé a mycej pene Marshmallow Sugar (zbožňujem všetko v penovej forme), no tie už boli vypredané. Ako sa hovorí, kto neskoro chodí, sám sebe škodí. Takže v tomto som si svoj kozmetický wishlist nesplnila, no môžem prezradiť, že práve tieto výrobky som zohnala inde a onedlho vám ich na blogu predstavím.


Určite ste zaznamenali tohtoročnú novinku v podobe v podobe modrej línie JEJUktorá je určená najmä pre mladých, aktívnych ľudí, ktorý trpia nedokonalosťami pleti. Musím sa priznať, že výrobky z tohto radu ma zaujali, ale vzhľadom k tomu, že sú určené pre mladšiu kategóriu 12+ som si myslela, že pre mňa až tak vhodné nebudú. No s odstupom času a po prečítaní pár recenzií som prišla na to, že tie produkty sú tak skvele vyrobené, že sú vhodné i pre také staré korytnačky ako som ja, tak možno sa im časom pozriem bližšie na zúbok. Čo mňa osobne ale veľmi zaujalo, je JEJU línia v ružovom prevedení. Vzhľadom na veľmi pozitívne ohlasy z Čiech som sa rozhodla zopár produktov si zadovážiť, no na predajni som zistila, že u nás ešte nie sú dostupné. Mám ale dobré správy! Ružová JEJU línia už dorazila aj k nám a môžete si ju objednať na Ziaja eshope. Ja som mala veľké šťastie, lebo zastúpenie Ziaja mi už zopár produktov zaslalo a ja sa z nich už doma vytešujem a poctivo ich testujem, tak sa môžete tešiť na samostatný článok.


Ak by som mala spomenúť ešte novinky, tak pani predavačka ma upozornila na tieto tri šampóniky na vlasy z radu Ziaja Herbal. Tieto šampóny vlasy vyživia, osviežia, dodajú im vitalitu, zaistia prirodzený lesk a zdravý vzhľad. V ponuke je normalizujúci na mastné vlasy, keratolytický proti lupinám a posilňujúci pre lámavé vlasy.


Skúšali ste už minuloročnú novinku Ziaja GdanSkin? Ak nie, rozhodne je to chyba, lebo výrobky z tejto línie nielenže krásne voňajú, ale sú aj skvelé. Článok o niektorých z nich nájdete tu na blogu a garantujem vám, že ak niktorý z nich vyskúšate, budete chcieť všetky. Ak máte radšej ovocné vône, vyskúšajte určite niečo z línie Ziaja Acai Berry


Ak by som mala spomenúť najznámejší rad a súčasne produktami najviac zastúpený, tak rozhodne ním je Ziaja Kozie mlieko. I z tejto línie mám pár produktov už vyskúšaných a nedávno som objavila ďalšie, ktoré ma zaujali a do budúcna chcem určite vyskúšať. Ak ste od Ziaja ešte nikdy nič nemali, odporučila by som začať práve týmto radom a dokážete si vyskladať starostlivosť od hlavy až po päty.



Ziaja má v ponuke viacero produktov na opaľovanie vrátane starostlivosti o pokožku po opaľovaní.


Ziaja je určená naozaj pre všetkých a výrobky si tu nájdu aj vekové kategórie so zrelšou pleťou 50+ či 60+. Veď každá z nás sa chce páčiť a venovať starostlivosti o svoju pleť.

Ak máte radi sladké orieškové vône, odporúčam líniu Ziaja Cupuacu


Samostatnou kategóriou je dermokozmetika z radu Ziaja Med




A množstvo a množstvo ďalšej kozmetiky, takže kým by ste všetko chceli poskúšať, trvalo by vám to pekne dlho.


Môj nákup v predajni bol teda mini, keďže produkty z môjho whislitu neboli dostupné a nakoniec som si odniesla Ziaja Hydratačnú penu na intímnu hygienu s výťažkom z lotosových kvetov. Medzitým mi dorazil aj balíček ružovej JEJU rady, za ktorý Ziaje veľmi pekne ďakujem.

Ak si chcete Ziaja produkty obzrieť ako ja priamo v predajni, nájdete ich v Bratislave, Trenčíne, Poprade, Prešove a Košiciach, avšak nateraz sú uzavreté, takže vám odporúčam eshop e-ziaja.sk/ alebo predajne Kaufland, DM, Teta a 101 drogéria. A aktuálne na eshope prebieha aj akcia v podobe darčekov k nákupu.

Máte radi značku Ziaja? Ktorý rad je váš najobľúbenejší?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára