pondelok 13. apríla 2020

Kde teraz nakúpiť čiastiace prostriedky a dezinfekciu?


Zdroj

Mnohé z nás sme sa aktuálne ocitli v situácii, kedy bežné zásoby čistiacich a dezinfekčných prostriedkov v našich domácnostiach nie sú dostatočné a hľadáme spôsoby ako ich doplniť. Čistiace a dezinfekčné výrobky sa stali nedostatkovým tovarom a takmer na všetkých eshopoch pri nich svieti to čarovné slovíčko VYPREDANÉ. Online shop dmky poctivo sledujem, no moji upratovací obľúbenci sú beznádejne vypredaný a nebudem klamať keď poviem, že celý eshop je značne vybrakovaný. Nápor v týchto dňoch je neskutočný, takže sa tomu ani nedivím a len čo stihnem aj niečo objednať, ďalší nápor a dlhé čakanie je spojené aj s doručením tovaru. A tak som hľadala eshop, kde nájdem všetko na jednom mieste a súčasne nebudem musieť na balíček čakať viac ako 20 dní. A podarilo sa! Dnes vám teda prezradím tip, kde som všetko potrebné zohnala a snáď niektorým z vás v týchto chvíľach, kedy je problém čokoľvek zohnať, pomôžem 😊


Ide o eshop VMD drogérie, o ktorom som vám už v minulosti písala. Je to český eshop s najširším výberom drogérie, aký som v našich končinách videla a obrovskou výhodou je, že doručujú na Slovensko a to aj počas tejto nešťastnej aktuálnej situácie. Ešte pred objednávkou som volala na ich infolinku, či určite na Slovensko doručujú a keď mi potvrdili že áno, nákupný košík sa začal napĺňať 😊 

Ja si vždy kliknem na ich slovenskú verziu, kde sa vám ceny zobrazujú v Eurách a hor sa na nakupovanie. Aktuálne asi najvyhľadávanejšou kategóriou produktov je kategória s názvom dezinfekcia. Čo majú na tomto eshope z nej dostupné? Nájdete tu beznádejne vypredanú Alpu, jednorazové rukavice, rúška, Savo, dezinfekčné mydlá a gély, Domestos, rukavice na upratovanie, peroxid, lieh, nádobky s rozprašovačom a množstvo ďalšieho. Ponuka sa mení každý deň a stále tovar dopĺňajú. 

V ponuke je ale aj množstvo klasických značiek a to i vrátane viacerých českých, ktoré je u nás problém zohnať. Ryor, Bione, Ziaja, Essence, Catrice, Frosch, Sidolux, to je len zlomok značiek, ktoré sú na tomto eshope dostupné a okrem obrovského výberu, majú aj super ceny.


Na stránke som sa zaregistrovala a nakúpila som všetko potrebné pre celú rodinu, takže balíček vážil až 25 kíl. Objednávku som urobila 26.03.2020 a na základe telefonátu na infolinku som vedela, že vzhľadom na nápor objednávok, ich zasielajú až po týždni od objednania. Platila som kartou vopred, hneď mi prišiel potvrdzujúci mail o objednávke a platbe a čakala som, na jej doručenie.

Objednávka mi dorazila v pondelok 06.04.2020, čiže po 11 dňoch od objednania. Kuriér bol veľmi milý, vopred zavolal a s ťažkým balíčkom pomohol. Všetko bolo super zabalené, nič nevytieklo ani sa nepoškodilo a v zásielke nič nechýbalo.


Toto je časť mojej objednávky, zvyšok zatiaľ ostal u našich vrátane 5 litrového balenia antibakteriálneho mydla. Ak ste ešte neskúšali Sidolux s marseilským mydlom, určite tak urobte. Podľa mňa ide o najlepší a najkrajšie voňajúci umývací prostriedok. A utieranie prachu bez Sidoluxu s rozprašovačom si už neviem predstaviť. Savo na kuchyne je teraz absolútnou nutnosťou a takisto aj rukavice. Ja som doteraz používala tie klasické jednorazové z lekárne, ktoré sú teraz absolútne vypredané. Frosch octový čistič je skvelý na vodný kameň, mám síce radšej ten malinový, ten však nemali, tak som zobrala klasický. Pri značke Authentic som sa neudržala a vzhľadom na tie vône, som veľmi NUTNE musela zopár produktov hodiť do košíka 😊 


A na záver v mojej objednávke skončil aj Domestos. A tu vám dám jeden malý tip! Ja som sa o tejto vychytávke dozvedela iba nedávno, no určite mnohí z vás to poznajú. Oficiálny popis uvádza, že Domestos je tekutý dezinfekčný a čistiaci prostriedok. Mne osobne sa spája s čistením toalety a keďže tam používam iné výrobky, Domestos som doteraz doma ani nemávala. No ak si čítate etiketu ďalej, dozviete sa, že sa dá používať nielen neriedený na intenzívnu dezinfekciu toalety, ale dá sa aj zriediť a vtedy je použiteľný ako dezinfekcia aj na podlahy a pracovné plochy a dokonca riedený aj na bielenie bielizne. Celý pomer riedenia nájdete na etikete výrobku. Rozhodne s týmto výrobkom treba opatrne zachádzať a dávať si pozor aj na oblečenie, no v tejto situácii, kedy je dezinfekcie nedostatok, je to podľa mňa skvelý tip!

Snáď som vám týmto článkom pomohla a pokiaľ ste už boli zúfalí a nevedeli niektoré výrobky zohnať, snáď ste ich na tejto stránke našli. Nejde o žiadnu spoluprácu, všetko som si vždy kúpila u nich za svoje peniaze a cieľom článku je pomôcť vám zohnať produkty, ktoré sú nedostatkové. Snáď sa táto situácia ukľudní čo najskôr a budeme sa môcť vrátiť ako tak do bežného života a všetci to v zdraví zvládneme.

Poznáte tento eshop? Objavili ste tam produkt, ktorý ste zháňali?

2 komentáre: