nedeľa 27. novembra 2016

VMD drogerie - opäť skvelý nákup

Ahojte!

Poznáte ten okamih, keď vám mailom príde správa o nejakej super akcii a vy jednoducho neodoláte? Určite každý z vás už niečo podobné zažil a ja nie som výnimkou. A pokiaľ ide o niečo naozaj zaujímavé, vždy vás na to upozorním aj na mojom FB. A tak ste sa dozvedeli aj o akcii u VMD drogerie , kedy pri nákupe nad určitú hodnotu, myslím že to bolo 25 Eur, bolo poštovné zdarma. Aktuálne prebieha akcia, že pri nákupe nad 20 Eur je poštovné zdarma :-) Rozhodla som sa, že si doplním svoje kozmetické zásoby a dokúpim veci, ktoré sú u nás beznádejne vypredané alebo sa pre istotu u nás ani nepredávajú a urobím rovno aj prvé vianočné nákupy. A ako to dopadlo? 



Ak je nejaký eshop, na ktorom by som dokázala stráviť aj celé hodiny a kde by som si z pohodlia domova mohla nakúpiť všetko od dekoratívnej, telovej kozmetiky po veci do domácnosti vrátane značiek, ktoré u nás nie sú bežne dostupné, tak potom je to stránka VMD drogerie

Všetky objednané veci prišli zabalené v tomto veľkom balíku. Dávajú si naozaj záležať, lebo všetky tekuté veci sú balené samostatne do fólie. Objednávala som z každého rožka troška a nevynechala som ani domácnosť.


A tou domácnosťou aj rovno začnem. Keďže doma nemáme umývačku riadu, stále u nás platí klasika, že všetko umývame ručne a u nás je spotreba výrobkov na umývanie celkom veľká. Kým ja rada siaham po značke Denkmit, naši nedajú dopustiť na Jar, tak som do košíka hodila hneď dve balenia. Clin na okná je naša jednotka, iný výrobok už ani nekupujeme. Handričku na prach som tam prihodila, lebo tá sa v domácnosti nikdy nestratí. A určite vám vŕta v hlave, čo je to tá Tapuna :-) Priznám sa, že o existencii tohto výrobku som sa dozvedela nedávno od svojej kamarátky, ktorá sa sťažovala, že sa jej už míňa a u nás sa nedá bežne zohnať. Hneď som sa chytila, že čo to je, keď si to tak chváli. Ide o výrobok, ktorý je určený na čistenie žehličiek, vyrába ho český výrobca, ale u nás je takmer nemožné sa k nemu dostať a ak ho aj niekde objavíte, stojí nekresťanské peniaze. Keď som ho objavila na stránkach VMD drogerie, hneď som jeden kupovala jej, pre mňa a aj našim domov a za cenu 1,78 Eur ide o výrobok, ktorý aj dlho vydrží. 


A teraz si dáme moju obľúbenú časť a to voňavé vecičky do sprchy. Určite ste si už na blogoch všimli značku Creightons. Síce u nás je nedostupná, preto som mala radosť, že v ponuke mali aj zopár výrobkov tejto značky a do nákupného košíka letelo tekuté mydlo a sprchový gél s vôňou Vanilka a makadamia. Poviem vám, tá vôňa je neskutočná, ale nebudem viac prezrádzať, toto si žiada samostatný článok :-)
VMD drogerie má aj veľmi slušnú ponuku výrobkov od značky Ziaja a za veľmi dobré ceny. Ja som tentokrát siahla po sprchových géloch určených pre deti, ktoré ale určite vyhovujú aj nám dospelým a keďže išlo o akciu 1+1, nedalo sa odolať :-) Rozhodla som sa, že to bude fajn darček pre sestru, ktorá je tiež taký menší sprcháčový závislák. 
O Ozaline ste už taktiež asi počuli, mastička ktorá pomáha na suché chodidlá bude tiež pre sestru, ktorá je celý deň na nohách a trpí na suché päty.  


Nesmiem zabudnúť ani na naše mužské osadenstvo. Veľkej popularite sa u nás teší značka Dove, Adidas či Nivea a mydielko v tvare futbalovej lopty od českej značky Bohemia Natur bude pre môjho švagra, veľkého futbalistu, určite príjemným prekvapením :-)


V poslednej dobe skúšam odličovacie tampóniky od rôznych značiek a hľadám také, ktoré mi budú najviac vyhovovať. Nedávno som mala jedny aj od Linteo a vôbec neboli zlé, tak som od tejto značky chcela skúsiť ešte nejaké ďalšie. Vlhčené obrúsky sú fajn záležitosť do kabelky, keď si potrebujete narýchlo utrieť ruky a bomba do kúpela s nápisom Nejlepší maminka je podľa mňa super drobnosťou pre naše maminy :-) 


Opäť zopár drobností ako nožničky, strúhatko či pinetky do vlasov a jeden z hlavných dôvodov celého nákupu - legendárny Catrice liquid camouflage! Tento výrobok som zháňala u nás niekoľko mesiacov a všade je beznádejne vypredaný, takže ten ako prvý letel do nákupného košíka. Mám ho vo svetlejšom odtieni 010 a bližšie sa o ňom dočítate v samostatnom článku časom. Tento mesiac sa chystám na nákupy do Rakúska a tam by sa ma dať v pohode zohnať, takže si chcem ešte dokúpiť aj odtieň 020.
A na záver tu mám výrobok, ktorý sa stal u českých blogeriek veľkým hitom, ale samozrejme, že u nás je problém ho zohnať, lebo sa predáva  len vo vybraných predajniach. Reč je o značke Essence a jej rúži v pere Velvet Stick Matt v odtieni 02 Peony Star. Opäť bude o ňom samostatná recenzia.

V ponuke majú aj rôzne kozmetické balíčky, takže je to aj fajn možnosť nakúpiť darčeky na Vianoce :-)

Určite si časom z tejto stránky budem objednávať, lebo jednoducho tu nájdete výrobky, ktoré sa u nás buď nepredávajú alebo sa dajú ťažko zohnať a tu ich máte všetky na jednom mieste :-)
A čo vy? Aký je váš obľúbený eshop, kde kupujete kozmetiku, poprípade kde majú podobný široký výber ako u VMD drogerie?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára