utorok 1. novembra 2016

Môj október 2016

Ahojte!

Keby sa ma niekto opýtal, aký som mala október, odpovedala by som : Super! Až na jednu vec a to, že priateľ je pracovne odcestovaný na dlhší čas v zahraničí, bol tento mesiac fakt vydarený. Zažila som kopec zábavy, mám veľa nových zážitkov i skúseností, strela som nových zaujímavých ľudí a po dlhšom čase som si dala stretko s niektorými, ktorých som dlhší čas nevidela. Zopár kúskov pribudlo aj v mojej zbierke oblečenia a kozmetiky, opäť začal bežať môj obľúbený seriál, skrátka všetko bolo, ako má byť :-) 


Začiatkom októbra sme mali posledné dni babieho leta a bola by naozaj škoda takéto počasie nevyužiť a sedieť doma na zadku. My sme sa vybrali do Vrátnej doliny, vyviezli lanovkou hore a dali sa na krátku turistiku na Veľký Kriváň. Je to síce riadne do kopca, ale ten výhľad za to stojí :-)


Ak ste z Trenčína alebo okolia, určite ste už počuli o Alcatraze. Vraj tu robia najlepšie hamburgery v okolí! A viete čo? Je to pravda a nielen hamburgery, ale aj ich hranolky sú neskutočné, odporúčam :-) 


Kto je z Trenčína vie, že v motokárovej hale sa dá nielen adrenalínovo vyžiť, ale aj super najesť v Mike's Garage  reštaurácii a mnoho ľudí tam chodí na obedové menu. 


O dm BLOG evente ste si už mohli prečítať samostatný článok. Úžasný víkend plný skvelých zážitkov, nových inšpirácií a kopec zábavy a skvelého jedla.


Ak sa chcete ísť niekam v okolí Trenčína prejsť, túžite po kúsku prírody a nechcete žiadnu namáhavú turistiku, tak odporúčam Gazdovstvo Uhliská. Popri koníkoch a iných zvieratkách sa prejdete k rozhľadni, odkiaľ máte okolie ako na dlani a po ceste späť sa môžete zastaviť v reštaurácii na kávu či na niečo dobré pod zub.


Koncom mesiaca sme si spravili s mojou veľmi dobrou kamarátkou babskú jazdu a keďže bol Halloween, vybrali sme si nápoj s názvom Witch v našom obľúbenom podniku Speranza :-)

A teraz zopár noviniek v mojej zbierke :-)

Darček od mojej kamarátky - vždy vie, čím ma poteší :-)
 
Z Elnina mi prišli na testovanie tieto dva krásne kúsky
Úlovky z dm BLOG eventu
Sweex chips - sladké chipsy
Objednávka z VMD drogerie - bude samostatný článok
Zadarilo sa aj v súťaži u Soničky na blogu Za kosmetikou

Už dorazili všetky objednávky zo stránky Orsay. Len čo to nafotím, bude samostatný článok :-)


Zdroj

Opäť začali chodiť moje obľúbené Upírske denníky. Je to už 8 séria a zistila som, vraj aj posledná, tak som veľmi zvedavá, ako to dopadne.

Zdroj

Podľahla som aj novému seriálu Za sklom. Ja mám veľmi rada tento žáner, síce nie vždy je ten dej podľa môjho gusta a niektoré pasáže by som tam nedala, ale je to celkom fajn oddychovka.

A totálne ma dostala táto pieseň :


A čo vy? Aký bol váš október?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára