pondelok 14. novembra 2016

Legendárny Revlon Colorstay Make-up + L´Oréal Paris Glamorous Palette = jesenné líčenie


Už dlhšie mám doma tieto dva krásne kúsky zo stránky Elnino. Legendárny Revlon Colorstay make-up som vždy chcela vyskúšať a značku L´Oréal Paris nemám až tak odskúšanú a takáto šikovná paletka sa vždy hodí, tak som si povedala, že by spolu mohli celkom fajn fungovať :-)

 

Revlon Colorstay Makeup Combination Oily Skin make-up - 150 Buff Chamois

Myslím si, že tento make-up patrí k tým najznámejším a v blogosfére veľmi často spomínaným. Vždy som ho chcela vyskúšať, ale odrádzala ma jeho pôvodná aplikácia bez pumpičky. Tento rok ale Revlon v tejto oblasti zapracoval a konečne má pumpičku, tak už nič nestálo v ceste, aby som ho mohla vyskúšať. Tento make-up sa vyrába v 2 vyhotoveniach a to pre zmiešanú a mastnú pleť a potom pre normálnu a suchú pleť. Výhodou je široká škála odtieňov vrátane tých, ktoré sú vhodné pre bledulky a myslím tým naozaj bledulky :-)


Make-up sa nachádza v sklenom obale o objeme 30 ml. To balenie je jednoduché, dozviete sa z neho všetky potrebné informácie. Ako som už spomínala, konečne má pumpičku, ktorá perfektne funguje a ľahko sa s ňou dávkuje. Keďže moja pleť je zmiešaná, siahla som po variante pre zmiešanú a mastnú pleť. Čo sa týka odtieňa, tak ja na zimu zvyknem naozaj vyblednúť, tak som siahla po asi najznámejšom odtieni 150 Buff Chamois. Je to naozaj krásne svetlý odtieň, úplne perfektný pre bledulky a to sa dá zohnať od neho ešte svetlejší! 

Tento make- up má ľahkú textúru, ale pritom zanecháva na pleti veľmi pekný finiš. Krytie je stredné, ale dá sa pekne vrstviť a dokážete s ním dosiahnuť aj vyššie krytie bez toho, aby urobil efekt masky. Na pleti pôsobí prirodzene, neupcháva póry a jeho obrovskou výhodou je, že krásne pleť zmatní a neleskne sa a to aj vtedy, keď nepoužijem púder. Je to jeden z mála make-upov čo som vyskúšala, pri ktorom si dovolím nepoužiť púder a aj napriek tomu je pleť po 8 hodinách v práci  stále krásne matná. Je vodeodolný, nejak výrazne sa neotiera, nerobí mapy a najmä dlho vydrží. Pleť je krásne zmatnená bez toho, aby ju vysušoval. Má jemnú nevtieravú parfemáciu. Ja som ho nanášala prstami aj hubkou, ale najviac sa mi osvedčilo jeho aplikovanie práve hubkou, kedy som dosiahla na pleti krajší finiš. Navyše tento fešák obsahuje aj SPF 15, takže chráni pleť pred škodlivým slnečným žiarením.

Keby som to mala zhrnúť, tak tento make-up je naozaj skvelý a už chápem, prečo ho každý tak ospevuje. Konečne sa stal dostupným aj u nás, takže ak máte zmiešanú či mastnú pleť a trápi vás mastná T zóna, určite ho vyskúšajte. Navyše výber jeho odtieňov je neskutočný, každý si z toho množstva musí vybrať a jeho cena je viac než priaznivá, na stránkach Elnina ho zoženiete už od 6,18 Eur. 


L´Oreal Paris Glamorous Palette 

Táto paletka ma na prvý pohľad zaujala škálou odtieňov, ktoré sa v nej skrývajú. Navyše má veľmi pekné, malé a šikovné balenie, ktoré sa hodí na cestovanie. Zabalená je v papierovej krabičke, na ktorej nájdete aj vyobrazenie jednotlivých odtieňov.




Paletka má krásne zlaté balenie, obsahuje veľké zrkadielko, 5 očných tieňov, 4 rúže a duo líceniek. Súčasťou sú aj aplikátory, ktoré sú fajn na rýchle použitie, ak ste na cestách, ale pri každodennom líčení po nich nesiaham. 




Očné tiene považujem za najvydarenejšiu časť tejto paletky. Krásne jesenné odtiene od kaki, cez hnedú, zlatú až po svetlú a veľmi sa mi páči, že je tu aj ružová. Všetky tiene obsahujú shimmer, takže nič pre milovníkov matného líčenia. Sú práškové, ale vďaka shimmeru takmer neprášia a neopadávajú pod oko. Pigmentácia je podľa mňa celkom fajn. Keďže mám extrémne mastné viečka, pri líčení som používala bázu pod očné tiene, takže na viečko sa ľahko aplikovali a krásne naň priľnuli. Dajú sa pekne zapracovať aj blendiť. Líčenie s nimi ma naozaj baví. 



Paletka ďalej obsahuje 4 rúže, no skôr by som povedala také zafarbené rúžobalzámiky s trblietkami. Tie odtiene vyzerajú na prvý pohľad krásne, ale ich pigmentácia po aplikácii na pery nie je až tak výrazná. Sú veľmi krémové a hydratačné, takže sa rýchlo z pier vytrácajú, ale na druhú stranu ich krásne zhydratujú. Na také ľahké rýchle pretretie sú fajn.  



Najslabšou časťou paletky je duo líceniek, skladajúce sa z korálovej a hnedej farby. Ešte tá korálová sa dá, tá ma takú priemernú pigmentáciu a tvári dokáže dodať sviežosť, ale tá hnedá je čistá tragédia. Je strašne silno zlisovaná, treba po nej niekoľkokrát prejsť a aj tak z nej skoro nič nedostanete. Navyše sa drolí a celkovo nie je vydarená.

Táto paletka má svoje pre aj proti, ale najmä vďaka očným tieňom po nej v poslednom čase rada siaham a často ju používam. Myslím si, že jej sfarbenie je určené skôr pre bledšie typy a dokážete s ňou vykúzliť pekné jesenné líčenie. L´Oréal Paris Glamorous Palette zoženiete na stránkach Elnina za 10,99 Eur. 

A na záver tu mám pre vás líčenie, kde hlavnú rolu hrajú tieto dve krásky :

 





A čo vy? Už ste skúšali legendárny Revlon Colorstay make-up?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára