sobota 28. mája 2016

Ziaja mydlo na ruky - Moringa s kokosom a Tamarind so zeleným pomarančom

Ahojte!

Ak ste čítali článok o mojej návšteve Ziaja predajne viete, že zopár kúskov som tam rozhodne nemohla nechať a putovali so mnou domov. Jedným z nich je aj Ziaja krémové mydlo Moringa s kokosom. A nedávno sa vďaka spolupráci so Ziaja moja zbierka rozrástla aj o Ziaja mydlo na ruky Tamarind so zeleným pomarančom. Podľa mňa sú tak zaujímavé, že si zaslúžia samostatnú recenziu :-)



Krémová mydlo na ruky Ziaja moringa s kokosom poskytuje saténovú hygienu dlaní. Ľahko odstraňuje mastnotu a neutralizuje kuchynské vône. Zanecháva pokožku hebkú a hladkú na dotyk.
Dermatologicky a alergologicky testované, pH neutrálne.


Ziaja mydlo sa nachádza v plastovom obale o objeme 270 ml. Balenie je jednoduché, veľmi sa mi páči kombinácia čiernej a bielej a celkovo, to prevedenie je minimalistické ale pekné. Balenie je s pumpičkou a musím povedať, že tá pumpička je super, lebo z nej dostanete presne toľko, koľko potrebujete. Pumpička sa dá uzamknúť a môžete si ho zobrať so sebou bez toho aby ste sa báli, že sa vám produkt vyleje.
Poďme však k samotnému mydlu. Na jedno použitie vám stačí naozaj malé množstvo vo veľkosti hrášku. Tým, že vám stačí malé množstvo na jedno použitie, tak celé balenie vám dlho vydrží. Napriek tomu, že ide o krémové mydlo, konzistencia je podľa mňa skôr gélovo-krémova. A tá vôňa !!! To je niečo tak krásne, že to musíte hneď mať. Kombinácia moringa a kokos je podľa mňa jedinečná a nedá sa opísať, k tomu si musíte jednoducho privoňať. Vôbec som nevedela, čo moringa je, tak som to hneď hodila do Googla. Moringa by mal byť zázračný strom, ktorý má liečivé účinky. Najčastejšie sa pestuje pre svoje plody a listy. Semená z dozretých plodov s veľkým obsahom oleja sa lisujú a tým sa získava olej vhodný v kuchyni i kozmetike. Kokos je cítiť len niekde v úzadí tej vône, takže ak nemáte radi kokosové vône, táto by vám mohla vyhovovať.
Na jedno použitie vám stačí množstvo vo veľkosti hrášku, mydlo krásne pení a po opláchnutí sú ruky krásne prevoňané, jemné, hebké.


A ďalším krásavcom je gélové tekuté mydlo v kombinácii Tamarind a zelený pomaranč, ktoré som si vybrala, aby som ich vedela porovnať.


Opäť tu máme pekné, jednoduché balenie s pumpičkou a dá sa povedať, že sa opakuje základný popis ako u jeho predchodcu. Rozdiel je iba vo vôni a konzistencii.



Opäť mi Ziaja kombináciou vôní zamotala hlavu a vďaka Google som sa dozvedela, čo to ten tamarind je. Ide o veľké listnaté stromy, ktoré rastú v tropických pásmach po celom svete. Plody tamarindu sú najpodobnejšie indickým ďatľom. Tamarindy našli široké uplatnenie v liečiteľstve a kulinárstve. 

Poďme však k nášmu mydlu na ruky. V tomto prípade ide o gélové mydlo na ruky so sviežou ovocnou vôňou gélovej konzistencie zelenej farby. Vôňa mi pripomína citrusy, ktoré sú tlmené niečím jemne sladkým.
Mydlo pení rovnako ako jeho predchodca, stačí použiť malé množstvo, ruky očistí a jemne prevonia. Čo ma na ňom sklamalo, je intenzita vône po umytí a hydratácia rúk. Samozrejme, je to dané gélovým zložením, ktoré nedokáže poskytnúť takú hydratáciu ako krémové, ale mne to chýba, už som asi rozmaznaná. A čo sa týka vône, tak po umytí sú ruky iba jemne prevoňané a neutralizácia kuchynských vôní tým pádom nie je taká kvalitná ako u jeho predchodcu.



Ja som z krémového mydla absolútne nadšená a rozhodne nie je moje posledné. Čo sa týka gélového, z toho som až taká nadšená neni a skôr by som ho označila ako priemerné. Okrem týchto kombinácií by mala byť v ponuke aj kombinácia čaj so škoricou a grapefruit s mätou.

Cena týchto mydiel je 2,99 Eur a zoženiete ich zatiaľ iba v Ziaja predajniach, a to Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava a OD PRIOR Trenčín, ale časom sa určite objavia aj na eshope http://www.dobrakozmetika.sk/.

A čo vy? Poznáte tieto mydlá od Ziaja? Aké je vaše obľúbené mydlo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára