utorok 28. januára 2014

Spotrebované I

Ahojte!

Viem, že článkov o spotrebovaných produktoch je plný internet a sú snáď na každom blogu, ale nedá mi neukázať vám produkty, ktoré sa mi v poslednom čase podarilo spotrebovať. Keďže u mňa to trvá dlhší čas, kým sa mi podarí niečo minúť, budú sa objavovať len sporadicky. A čo sa mi podarilo spotrebovať?
Balea Young Mademoiselle Chic sprchový gel -  sprchové gély od Balea mám veľmi rada. Nielen krásne voňajú, ale majú aj nádherné obaly. No nie je rozkošný? :-) Je s vôňou pomaranču a čokolády, ale ja skôr cítim len ten pomaranč. Vôňa po sprchovaní síce dlho na pokožke nevydržala, ale mne to nevadí.Aj tak sa zväčša po sprchovaní natieram telovým mliekom. Je ph-neutrálny, pokožku mi nevysušoval. Bola som s ním spokojná. Nakoľko však išlo o limitku, asi sa už nedá zohnať, ale ešte ani jeden Balea sprchový gél ma nesklamal a vždy si rada kupujem nový. Keďže ide o privátnu značku DM drogérie, zakúpite ho iba tam.
Objem 250 ml, cena 0,99 Eur.

Labello Classic Care - ide o balzám na pery, ktorý obsahuje vzácny jojobový olej a prírodné bambucké maslo. Dáva perám čistý bezfarebný vzhľad, mäkký a hebký pocit a prirodzený výzor pre každý deň. Nemá tuhšiu konzistenciu ako Labello Olive & Lemon, preto sa mi lepšie nanášal na pery a príjemne ich hydratoval. Pozor však v lete, nenoste ho so sebou v kabelke, lebo sa strašne topí a následne rozteká, preto je skôr vhodnejší v zime.Bola som s ním spokojná a určite si ho časom znova zakúpim.
Objem 5,5 ml/4,8 g, cena okolo 2 Eurá.

Lirene micelárna voda (ružové prevedenie) -  ide asi o predchodcu modrej micelárnej vody od Lirene, o ktorej som vám už písala. Keďže na obale je všetko písané po poľsky, nič bližšie vám o nej nemôžem napísať. Čo sa týka mojej skúsenosti s ňou, tak som ju požívala iba na odlíčenie tváre od make-upu a nečistôt, i keď na obale je napísané, že je určená na tvár i oči. Na odlíčenie očí používam odličovač určený iba na oči. Pleť je po použití tejto micelárnej vody trošku lepkavá a zanecháva časť nečistôt na tvári. Asi by som si ju v obchode znova nekúpila, ale s jej novšou verziou som veľmi spokojná, tú môžem odporučiť.
Objem 200 ml, cena okolo 4 Eurá.
Catrice Infinite Matt make up -Zmatňujúci 18h make-up Infinite. Jemný make-up bez obsahu oleja absorbuje prebytočný maz a je zárukou zamatovo jemnej pleti až po celých 18 hodín. Tak tých 18 hodín určite nevydrží, ale počas 8 hodín som sa naň mohla určite spoľahnúť. Mala som ho v odtieni 010 light beige a miešala som ho ešte s jedným tmavším a vznikol presne taký  make up, aký som potrebovala. Infinite Matt som si obľúbila z viacerých dôvodov - krásne voňal, mal elegantný obal s matným sklom, ľahko sa nanášal a dávkoval, lebo bol  s pumpičkou, mal stredné krytie, ľahko sa miešal s iným make-upom a hlavne zmatňoval. Jeho nevýhodou je, že sa už nedá zohnať, ale bol nahradený iným make- upom, ktorý som zatiaľ neskúšala, tak neviem porovnať. Ale keby sa ešte niekde dal tento Infinite Matt zohnať, hneď by som si ho kúpila.
Objem 30 ml, pôvodná cena 6,79 Eur, kúpený v DM.


Avon Planet Spa hĺbkovo čistiaca pleťová maska s thajským lotosovým kvetom - na obrázku to nie je dobre vidieť, ale maska je fialovej farby a po nanesení na tvár sa zmení na bielu a zaschne. Nechala som ju pôsobiť 10 minút a následne zmyla. Bola som s ňou spokojná, pleť bola po nej svieža a jemná na dotyk a hlavne krásne voňala.  Keďže som ju kúpila už dávnejšie, neviem, či je ešte stále v ponuke.
Objem 75 ml, kúpila som ju v akcii za 2,90 Eur



Kamill Classic -  krém na ruky a nechty. Prirodzeným spôsobom chráni ruky a nechty a stará sa o ne. Jemný krém zaisťuje hydratáciu pokožky a udržuje ju hebkú. Neobsahuje farbivá. Má neutrálne pH. Obsahuje výťažok z harmančeka. Bola som s ním veľmi spokojná. Bol bielej farby, mal príjemnú parfemáciu, bol mastnejší ale rýchlo sa vstrebal. Mala som 20 ml balenie, ktoré je perfektné do kabelky. Určite si ho zase kúpim.
Obsah 20 ml, cena okolo  1 Euro.

Ďalej vás chcem upozorniť na výrobok, ktorý nie je kozmetický, ale ide o úžasného pomocníka do kuchyne a to balzám na umývanie riadu od Denk mit s vôňou čiernej bazy a kvetov hrušky. Krásne vonia, úžasne pení, dobre sa s ním umýva riad a nevysušuje ruky. A jeho výhodou je, že obsahuje veľmi horkú zložku Bitrex, ktorá môže zabrániť deťom obsah produktu vypiť alebo prehltnúť. V priebehu roka sa vône týchto balzámov menia, ale vlastnosti zostávajú zachované. Kupujem si ho opakovane a už sa teším, aký mi zase skončí v košíku pri najbližšej návšteve DM, nakoľko sa dá zohnať iba v DM, pretože je to ich privátna značka.
Obsah 500 ml, cena okolo 1 Euro.



Lirene - Regenerační liftingový krém Aloe a Karité máslo
Ako je vidieť na obrázku, mala som len vzorku, takže či to má liftingový efekt neviem posúdiť. Krém je hutnejšej konzistencie, ale dobre sa roztiera, je skôr vhodný na zimu. Vôňa je príjemná, nevtieravá, pripomína mi obyčajnú Niveu. Mal by byť vhodný pre všetky druhy pleti, no ja mám mastnú pleť a mala som s ním problém, že sa mi nechcel poriadne vstrebať,bol na mňa mastný. Myslím si, že to bude ideálny krém pre suchú pleť v zimných mesiacoch. 


A na záver absolútny favorit minulého roka !!!!!
Miss Sporty LASH MILLIONAIRE ALL IN ONE riasenka - pre mňa jedna z najlepších riaseniek, akú som kedy vyskúšala. Lepšia bola už len Max Factor 2000 calorie. Táto Miss Sporty mi riasy nádherne oddelila, zväčšila ich objem i dĺžku. Rozdiel oproti mojím nenamaľovaným riasam bol značný a hneď viditeľný. Má perfektný čierny odtieň, nedrolí sa a nerobí žmolky. Za cenu 3,49 Eur sa nič lepšie v drogérii nedá kúpiť. Pre mňa absolútny favorit minulého roka a určite si ho opäť kúpim.

A čo vy? Čo ste v poslednom čase spotrebovali a určite si zase kúpite?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára