sobota 18. januára 2014

Citrónový koláčik v sprche? S Alverde je to možné!

Ahojte!

Asi po prečítaní nadpisu ste si pomysleli, že nie som úplne v poriadku. Citrónový koláčik v sprche?Čo sa napcháva aj v kúpeľni? Nie, nenapchávam, to ma očaril nový sprchový gel od Alverde, ktorý mi bol zaslaný od DM drogérie na testovanie, za čo im veľmi pekne ďakujem.

Kto by náhodou nevedel, tak Alverde je privátnou značkou DM drogérie. Ide o produkty, ktoré sú vyrobené z čisto rastlinných látok. Na stránke DM drogérie je uvedené :
Alverde sa  zrieka všetkých farbív, parfumovaných a konzervačných látok rovnako ako látok na báze minerálnych olejov. Suroviny prednostne pochádzajú z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Pri výrobe zostávajú zachované prírodné zdroje. Veľká časť produktov je označená pečaťou Vegán, čo znamená, že neobsahujú žiadne živočíšne látky. 

Predstavujem vám teda novinku :

Alverde sprchový gel Stadtgeflüster - Šepot mesta
Výrobca na obale uvádza:
Alverde sprchový gél Šepot mesta. Urobte si krátku prestávku - snívajte o zvodnej aróme kávy, čaju a pečených dobrotách a pocíťte život v kaviarniach mesta. Zloženie s jemnými umývacími zložkami a bio-cukrom čistí jemne, ale dôkladne bez vysušovania pokožky. Zloženie s rastlinnými glycerínmi ošetruje pokožku a dodáva jej zamatovo jemný pocit. Osviežujúca vôňa bergamonu a pomarančového oleja zvádza zmyli trendových kaviarní veľkých metropol.   


Ako môžete vidieť na obrázku, obal produktu je jednoduchý, ladený do žlta. Na prednej strane sa nachádza rozkošný obrázok s citrónmi, kávou a pohľadom na mesto. Obsah je 250 ml.
Čo sa týka vône, úplne mi učarila. Neviem ako niekomu inému, ale mne naozaj pripomína citrónový rez, niečo svieže a letné. Úplne ideálne do sprchy v týchto pochmúrnych a sychravých dňoch. Veľmi mi pripomína môj milovaný sprchový gél od Balea  Zuckerschnut, ktorý som si veľmi obľúbila a ako vždy, keď si niečo obľúbim musí ísť o limitku a už sa nedá zakúpiť. Preto som vďačná Alverde, že priniesli niečo podobné.
Sprchovanie s týmto gélom je veľmi príjemné. Moc nepení, ale to je pre Alverde sprchové gély typické, mne to však nevadí.  Je gélovej konzistencie, jednoducho sa nanáša a roztiera. Pokožka je po sprchovaní jemná, vláčna, vôňu je ešte chvíľu po sprchovaní cítiť, ale postupne sa vytráca. Pokiaľ by ste však naďalej chceli ostať opantaný touto skvelou vôňou, dá sa zakúpiť aj telové mlieko, ktoré krásne doplní vašu večernú starostlivosť.   

Ja som s týmto výrobkom veľmi spokojná, veľmi rada som ho vyskúšala, stal sa mojím obľúbencom. Pokiaľ budete mať cestu okolo DM drogérie, pristavte sa pri výrobkoch Alverde a skúste sa pozrieť na tento sprchový gél. Určite si vás svojou podmanivou vôňou ihneď získa. Ide o limitku, tak ak by ste ho chceli vyskúšať, treba zájsť do DM čo najskôr.

A čo vy? Už ste ho vyskúšali? Ste s ním spokojní?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára