sobota 11. januára 2014

Calvin Klein Euphoria Blossom

Calvin Klein Euphoria Blossom 50 ml – toaletná voda pre ženy

Dneska mám pre vás recenziu na vôňu, ktorú som si beznádejne obľúbila a úplne som sa do nej bláznivo zamilovala.

Ide o exkluzívnu dámsku vôňu od Calvin Klein. Stačí len raz pocítiť túto nádhernú vôňu a už nikdy nebudete chcieť inú. Po tom ako som ju dostala, išli všetky moje ostatné vône bokom a odvtedy používam len túto.


Zloženie vône :
  • Hlava: granátové jablko, tomel, zelená nóta, kumquat, svieže tóny jarnej rosy, granátové jablko
  • Srdce: kvet orchideje, lotosový kvet, okvetné lístky ružovej pivonky
  • Základ: svetlé drevo, biela ambra, muškát
Obal vône je jednoduchý, fialovej farby. Po otvorení na vás vykukne rozkošný flakónik netypického tvaru fialkovej farby, pričom boky sú z číreho skla a predná a zadná strana zo skla matného. Uzáver flakónika je z plastu a je na ňom nápis z jednej strany euphoria blossom a z druhej Calvin Klein. 
 
Táto vôňa je ako rozkvitajúci kvet. Euphoria blossom je ľahká, svieža, nevtieravá, citrusová vôňa. Je to krásna kvetinová vôňa, ktorá je možno vhodnejšia na jar alebo leto, ale ja ju používam aj teraz v zime. Mne vydrží celý deň a cítim ju aj večer po celom dni na oblečení. Moje okolie ju veľmi pozitívne hodnotí a hneď sa ma všetci pýtali, čo je to za vôňa. Stretávam sa len s pozitívnymi reakciami na ňu a to od mužov aj od žien. Myslím si, že táto vôňa si podmanila nejedno ženské srdce, tak ak budete prechádzať okolo parfumérie, skočte si ju prezrieť a poddajte sa podmanivej vôni od Calvin Klein. Jednoznačne tip na darček, ktorý poteší každú ženu. 
 
Predáva sa v 30 ml, 50 ml a 100 ml balení.

Aká je vaša najobľúbenejšia vôňa?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára