pondelok 8. januára 2018

Vlasová maska Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment


Kto by nechcel mať pekné a upravené vlásky? Určite poznáte zákonitosť, kedy kučeraví ľudia chcú mať rovné vlasy a tí s rovnými naopak kučeravé. Tento efekt dokážeme docieliť iba pomocou natáčania alebo žehlenia a práve tieto úkony môžu naše vlasy poškodiť. A farbenie vlasov nie je o nič šetrnejšie, každá z nás už má nejaké tie farebné experimenty za sebou. A preto je dôležité takto namáhaným vlasom dodať potrebnú starostlivosť, vďaka ktorej prinavrátime našim vlasom ich zdravý vzhľad a na toto myslí aj značka Dove a vytvorila špeciálny rad venovaný práve takto namáhaným vlasom.

 Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Mask

 



Ide o hĺbkovo vyživujúcu a ošetrujúcu vlasovú masku so zložkou Red Algae+Keratin NutriComplex. Je určená na suché a poškodené vlasy, ktoré potrebujú regeneráciu. Pomáha opraviť znaky extrémneho poškodenia často upravovaných vlasov a preto je vhodná najmä na vlasy poškodené farbením a teplom. Rad Dove Regenerate Nourishment obsahuje výťažok z červených rias Keratin Nutri Komplex, ktorý regeneruje vlasy do hĺbky a eliminuje ich poškodenie. 


Maska sa nachádza v plastovej nádobke o objeme 200 ml. Viečko je šróbovacie a po jej otvorení ucítite nádhernú vôňu, ktorá vám ihneď pripomenie vlasovú kozmetiku v kaderníctve. To balenie mi nepríde veľmi praktické, lebo ako do toho siahate prstami a máte dlhé nechty, dostáva sa vám to pod ne. Kľudne by som to nahradila balením, z ktorého by sa produkt vytláčal.


Maska má bielu farbu a jej konzistencia je krémová. Príjemne a ľahko sa nanáša na mokré vlasy, nesteká, krásne k nim priľne. Nanášam ju do dĺžok vlasov, tak 15 cm od pokožky smerom ku končekom, čiže len do dĺžok a na konce. Nechávam ju pôsobiť tých 5-10 minút a následne zmývam vodou.

Vlasy sú po umytí krásne prevoňané, vyživené, lesklé a ľahšie sa mi rozčesávajú. Ja už dlhšie nemám vlasy farbené, ale ešte sa na nich zvyšky farby nachádzajú, takže je to pre ne skvelá starostlivosť.Túto masku zvyknem používať  aj v období, keď ma pochytí natáčanie či žehlenie.

A našla som aj ďalšie super využitie tejto masky. Aktuálne mám doma šampón, ktorý vlasy pekne umyje, ale sú po umytí strašne, ale strašne zelektrizované a práve keď použijem túto masku, dokáže ich skrotiť a vyzerajú normálne.


Dove Regenerate Nourishment obsahuje okrem tejto masky aj šampón, kondicionér a olejové sérum a na dosiahnutie komplexného účinku a maximálnej starostlivosti o vaše namáhané vlasy je najlepšie kombinovať celý tento rad.

Výhodou masky je, že vlasy nezaťažuje, nemastí, neskracuje mi dobu medzi umytiami vlasov a výsledkom sú vlasy hladké, voňavé a vyživené. Ja som s maskou spokojná a pokiaľ vás zaujala, zoženiete ju za cenu okolo 5,30 Eur.

Používate masky na vlasy? Ktorá je vaša top?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára