pondelok 22. januára 2018

Labellino Fresh Mint Lip Balm


Balzamy na pery sú celoročne u mňa veľmi obľúbeným kúskom, ale najmä počas chladných dní po nich siaham častejšie než inokedy. Veď nie je nič horšie, ako mať popraskané a vysušené pery, ktoré nielenže nevyzerajú dobre, ale najmä vplyvom počasie chúdence trpia.

Ak je v poslednej dobe v rámci balzamov na pery nejaký trend, tak sú to práve balzamy na pery v tvare vajíčka. Malé, šikovné, buclaté balenie vhodné do každej kabelky. Viacero značiek v tejto oblasti prišlo s vlastným kúskom a ani značka Nivea nie je výnimkou a na trh priniesla dva rozkošné pastelové kúsky v podobe Labellina. Ku mne sa ako prvé dostalo prevedenie Fresh Mint, ktoré už podľa názvu napovedá, že vonia po mäte. Osobne nie som veľkým milovníkom mätových výrobkov, ale Labellino si ma napriek tomu získalo.


Ošetrujúci balzam na pery Labellino Fresh Mint sa nachádza v plastovom balení s hmotnosťou 7 g. Verzia Fresh Mint sa nesie v bielo-mintovýh pastelových tónoch s bielym nápisom. Viečko je šróbovacie a nemusíte sa báť, že by sa vám v kabelke otvoril.



Samotný balzam má mint farbu a mierne skosený, trojuholníkovitý tvar, ktorý ľahko priľne k perám a krásne sa na ne nanáša. Keďže v sebe obsahuje mentol, má typickú mentolovú vôňu, ktorá však nie je zbytočne výrazná a je jemne tlmená. Balzam po perách ľahko kĺže a jeho výhodou je, že ich nezafarbuje, len im dodá jemný lesk. Vďaka prítomnému mentolu cítim na perách krátko po aplikácii jemne chladivý pocit, ktorý po chvíľke pominie, takže bude fajn počas leta na jemné osvieženie, ale použiteľný je aj teraz v zime. 


Pery sú po použití jemné, hladké, hydratované a tento pocit na nich zotrvá také dve hodinky. Potom mám už pocit, že si ich opätovne potrebujem niečim natrieť. Ja mám aktuálne pery v normálnom stave, možno sú zľahka presušené a tento balzam na pery mi vyhovuje. Ako by ale obstál v boji s výrazne suchými a šupinatými perami, to posúdiť zatiaľ neviem.


Labellino Fres Mint je naozaj vydarený kúsok. Rozkošné balenie, fajn konzistencia a príjemná hydratácia na bežné denné nosenie si ma získali a rada po tomto výrobku v poslednej dobe siaham. Navyše i napriek tomu, že nie som veľkým milovníkom mentolových kúskov som si ho obľúbila a to je už čo povedať. Zoženiete ho v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a na Notine. A ak by vás predsa len toto mintové nezaujalo, dá sa zohnať aj v dievčensky ružovom prevedení v kombinácii šťavnatých malín a červeného jablka.

Podľahli ste Labellinám? Ktoré je vaše obľúbené?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára