utorok 30. januára 2018

Prvé tohtoročné novinky zo sveta dm drogeriemarkt Slovensko

Aj v tomto roku by som chcela pokračovať s článkami o novinkách zo sveta dm drogeriemarkt Slovensko. Tieto články sú medzi vami obľúbené a ja ich veľmi rada píšem, lebo ma baví stále objavovať nové a zaujímavé kúsky. A keďže ani po Novom roku v dmke nelenia, prinášam vám to najnovšie, čo sa mi tam podarilo objaviť 😉


Ak je značka Balea niečim preslávená, tak sú to neskutočne nádherné obaly a zaujímavé vône. Ja som objavila tieto dva rozkošné deospreje a Golden Dust vyzerá ako mierne valentínsky kúsok 😉



Tentokrát sme tu bez sprcháčov! Buď som slepá alebo ma nič neoslovilo, ale každopádne nejaké nové objavy som si nevšimla. Zato tekuté mydlá, tie tu máme hneď dvakrát. Najskôr je to trio pastelových mydiel v priehľadnom plastovom balení, na ktorom ale mne osobne chýba pumpička. A ako druhé v poradí je trio nových mydiel, ktoré obsahujú vzácne zložky zo Škandinávie a i napriek plastovému a minimalistickému baleniu pôsobia trošku luxusnejšie a ich vône sú viac než zaujímavé. Ich cena je oproti bežným mydlám vyššia, stoja skoro 3 Eur, ale ja som jednému z nich nedokázala odolať. Čo myslíte, ktoré ma zaujalo najviac?


Nedávno predstavené novinky od L'Oréal už aktuálne zoženiete v dmkách. Ak budú tieto scruby tak dobré ako minuloročné masky, tak potom klobúk dole!


Úplnou náhodou som objavila nové Labelliná a teda obe vyzerajú veľmi lákavo.



Ani privátne značky dmky v oblasti starostlivosti o pery nezaháľajú. Kým Balea vsadila na kokosovú vôňu, v prípade Alverde je to ešte zaujímavejšia vôňa v podobe limitky Chai, ktorá by mala byť kombináciou zeleného čaju a škorice.



U Alverde v pleťovke som objavila aj šťavnatú edíciu Beauty &Fruit. 


Opäť značka  L'Oréal a tentokrát sú to aspoň pre mňa osobne nové pleťové mlieka a vody.


V minulých novinkách som vám prvýkrát predstavila privátnu značku dmky réell'e a tentokrát som od nej objavila sprej na odrastené vlasy, pričom u nás boli v ponuke štyri farby a to čierna, tmavohnedá, svetlohnedá a blond. 


Nemôžem zabudnúť ani na našich pánov a pre nich špeciálne sú v ponuke kúsky aj od Avéne či Nuxe.



Prvýkrát som si v dmke všimla  značku Bali Dream. Táto značka má nádhernú bižutériu a rôzne iné doplnky, sama zopár kúskov vlastním a som veľmi spokojná. A čo ma naozaj prekvapilo, tak táto značka má v ponuke aj štetce. 






Dáme si aj trošku dekoratívky. trend IT UP má stále nejaké zaujímavé limitky a novinky. Čo sa týka Rimmelu a L'Oréal tak sú to novinky ešte z minulého roka a na nový rúž od Bourjois som počula dobré ohlasy, tak ma celkom láka.


Čo ma osobne ale veľmi zaujalo sú matné rúže od Alverde v takomto ceruzkovom balení. V ponuke je 7 nádherných odtieňov a ja už onedlho budem dva testovať, na čo sa veľmi teším. Počula som na ne veľkú chválu, tak som zvedavá, ako obstoja u mňa.




Nesmiem zabudnúť na niečo dobré pod zub 😉 V ponuke sú nové dmBio nátierky a to paradajková, bylinková a Shiitake-šampiňónová, ďalej nové polievky a na drobné zahryznutie aj krekry.

To by bol môj zbežný pohľad na novinky, ktoré som v dmke objavila po Novom roku a ja nikdy nedokážem odtiaľ odísť naprázdno 😊


Môj nákup je opäť takou zmeskou všetkého. Do domácnosti som si dokúpila od Denkmit destilovanú vodu, vlhčené utierky a saponát na riad. Od Balea ma zaujal koncentrát na oči, nové tekuté mydlo v kombinácii moruše a čučoriedky a vložky do topánok. Od Das gesunde Plus som siahla po mojich stáliciach v podobe šumivých tabliet a od dmBio po celozrnnom ražnom chlebe.

Zaujala vás niektorá z týchto noviniek?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára