utorok 23. mája 2017

Voňavé okamihy s novinkami od Dove


Keď mi pred nejakým časom prišla zásielka s novinkami od značky Dove, bola som nadšená! Toľko krásnych a voňavých kúskov, hneď som sa s nadšením pustila do testovania. 

V dnešnom článku sa budem venovať trojici voňavých výrobkov, vďaka ktorým je starostlivosť o pokožku príjemná, voňavá a vždy sa teším na okamihy, ktoré môžem stráviť s týmito novinkami od Dove.

Dove Nourishing Secrets je nový rad výrobkov, ktoré sú zrodené z prírodných rituálov skutočnej krásy, ktoré sú vykonávané ženami po celom svete - od Japonska, Indie, strednej Ameriky, Francúzka až po Afriku. Myšlienka, aké je tajomstvo krásy žien, bola inšpiráciou pre zrod nového radu Dove Nourishing Secrets a poviem vám, že tie kombinácie vôní sú neskutočné 😄


Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual 

S výrobkami Restoring Ritual sa presunieme do Indie, kde ženy vo svojich rituáloch krásy používajú kokosový olej k liečeniu pokožky viac než 4000 rokov. Kokosový olej sa podobne ako mandľové mlieko používa v tradičnej indickej medicíne pre svoje regeneračné vlastnosti. A keďže Dove vie čo je dobré, vytvoril výrobky, ktoré nielenže krásne kokosovo voňajú, ale aj pomáhajú dosiahnuť krásne vlasy a hebkú pokožku.
Ja som na testovanie obdržala sprchový gél, z ktorého som ako milovníčka sprcháčov a kokosových vôní mala najväčšiu radosť 😏

   
Sprchový gél sa nachádza v typickom balení pre Dove, ktoré sa mi páčia. Po jeho otvorení ucítite príjemnú kokosovú vôňu, ktorá je jemne tlmená vôňou mandľového mlieka. Samotná vôňa tohto výrobku je daná práve dvoma hlavnými zložkami, ktoré sú pre výrobky Restoring Ritual dominantné a to kokosový olej a mandľové mlieko. 


Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual sprchový gél má jemne smotanové sfarbenie, krémovú konzistenciu a ľahko sa nanáša na pokožku. Pri kontakte s vlhkou pokožkou zľahka napení a súčasne na nej vytvorí jemný krémový film, ktorý sa ale rýchlo následne zmyje. Po sprchovaní s týmto sprcháčom je pokožka krásne prevoňaná, jemná, vláčna, hydratovaná. Pokiaľ netrpíte na suchú pokožku tela a patríte skôr k majiteľom normálnej pokožky, vystačíte si so samotným sprcháčom a nemáte pocit, že sa musíte následne aj krémovať. Čo je na ňom super, tak nielenže je krásne prevoňaná celá kúpeľňa, ale aj pokožka, na ktorej sa vôňa uvoľňuje pozvoľne a ešte aj po dvoch hodinách ju cítim. 


Ja som s týmto novým sprchovým gélom od Dove veľmi spokojná. Zbožňujem okamihy, kedy sa môžem v sprche oddať oddychu, relaxu a pokiaľ mi robí spoločnosť výrobok, ktorý krásne vonia, hydratuje a moja pokožka je vďaka nemu jemná a vláčna, okamžite sa stáva mojím verným spoločníkom. Cena tohto 250 ml balenia sa pohybuje okolo 2,59 Eur a ak by ste si nevystačili iba so sprcháčom a chceli by ste vlastniť malé kokosové kráľovstvo od Dove, tak v ponuke je aj telové mlieko, telový krém, šampón a kondicionér. 


Dove Nourishing Secrets Invigorating Ritual

Teraz sa presunieme do strednej Ameriky. Výrobky Invigorating Ritual obsahujú avokádový olej a extrakt z nechtíka lekárskeho, vďaka ktorým je pokožka krásne hebká a vyživená. Nechtík lekársky patrí medzi liečivé rastliny, takže prítomnosť jeho extraktu v tomto produkte je príjemným plusom. Ja som na testovanie obdržala telové mlieko.



Dove Nourishing Secrets Invigorating Ritual telové mlieko má bielu farbu, ľahké gélovokrémové zloženie a svojou vôňou mi pripomína vôňu lúčnych kvetov. Ja si nemôžem pomôcť, ale keď sa týmto telovým mliekom natriem a zavriem oči, ocitám sa na lúke posiatej kvetmi. Jeho vôňa však nie je vyslovene kvetinová, vďaka prítomnému avokádu získava svieži podtón. Ja som v popise vôní strašná, najlepšie urobíte, ak si k tomuto kúsku privoniate. Telové mlieko sa ľahko roztiera, má nemastné zloženie, rýchlo sa do pokožky vstrebáva a zanecháva ju jemnú, hydratovanú, vláčnu a prevoňanú.


Ak hľadáte telové mlieko s netradičnou vôňou, skvelými vlastnosťami a účinkami, rozhodne sa po tomto obzrite. A ak by sa vám zapáčilo, môžete si k nemu dokúpiť aj sprchový gél. Cena tohto telového mlieka sa pri objeme 250 ml pohybuje okolo 4,69 Eur.

Dove Nourishing Secrets okrem týchto dvoch radov zahŕňa aj ďalšie:
- Glowing Ritual s extraktom z lotosového kveta a ryžovou vodou - v ponuke je sprchový gél, telové mlieko, šampón a kondicionér
- Replenishing Ritual s marulovým olejom a mangovým maslom - v ponuke je telové mlieko a telový krém
- Relaxing Ritual s levanduľovým olejom a extraktom z rozmarínu - v ponuke je sprchový gél, šampón a kondicionér 


Dove Cream Oil

Novinkou v ponuke Dove je aj vyživujúca krémová tableta Cream Oil, ktorá obsahuje marocký arganový olej, ktorý vyživuje a chráni pokožku pred vysušovaním. Jej hmotnosť je 100 g a cena sa pphybuje okolo 1,15 Eur.


Bez mučenia sa priznávam, že som milovníkom tekutých mydiel a tie tuhé už skoro ani nekupujem. Keď ale sem tam nejaké tuhé mydlo kúpim, tak je určite od značky Dove. Ich výhodou je krásna vôňa a najmä super využitie - pri tom najzákladnejšom na ruky, telo i pleť. Dove mydlá majú super tvar, ktorý perfektne padne do ruky a krásne sa aplikuje aj na celé telo.

V prípade novinky Cream Oil ide o výraznú orientálnu, pre mňa osobne skoro pánsku vôňu. Vôňa je ale veľmi príjemná a krásne prevonia celú kúpeľňu. Ja osobne túto novú krémovú tabletu používam na umývanie rúk alebo celého tela. V porovnaní so sprcháčom je po sprchovaní vôňa na pokožke menej výrazná a rýchlejšie sa z nej vytratí. Čo sa týka hydratácie, tak je o niečo slabšia ako pri sprcháči, ale naďalej je pokožka krásne umytá a jemná. Tým, ktorí majú normálnu pokožku bude stačiť, ale tí ktorí majú suchší typ pokožky budú musieť po sprche podľa mňa siahnuť aj po nejakom telovom mlieku. Pokiaľ ide o umývanie rúk, tak tam mu nemám čo vytknúť. Ruky pekne umyje, prevonia a zhydratuje.


Ja som z týchto noviniek od Dove úprimne nadšená. Sú to naozaj vydarené kúsky, či už ide o vôňu či ich kvalitu. Ich výhodou je aj priaznivá cena a najmä dostupnosť, veď značku Dove zoženiete všade :-)

Ďakujem zastúpeniu Dove za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie a časom sa môžete tešiť na ďalšie novinky od Dove.

Patrí Dove medzi vaše obľúbené značky? Ktorý ich produkt je váš obľúbenec?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára