utorok 9. mája 2017

Legendárny Catrice Liquid Camouflage


Kto nepozná legendárny Catrice Liquid Camouflage, ten sa na blogerskej a beauty scéne ani nepohybuje. Snáď každý o ňom počul a drvivá väčšina mala s ním aj svoju osobnú skúsenosť. Ja som sa k nemu dostala až časom, nakoľko v drogérii práve donedávna najsvetleší odtieň 010 Porcellain bol vždy beznádejne vypredaný, tak som si ho musela objednať z netu. Avšak čakanie sa vyplatilo a už niekoľko mesiacov tvoríme nerozlučnú dvojku 😃


Ak hľadáte korektor, ktorý je vysoko pigmentovaný, vodeodolný, dlhotrvajúci a dokáže zatočiť s kruhmi pod očami, tak rozhodne skúste Catrice Liquid Camouflage. Ja odtieň 010 Porcellain používam v zime, kedy som naozaj vyblednutá a perfektne k  mojej bledej pleti sedí. Na leto a už mierne opálenú pleť som si kúpila odtieň 020 Light Beige, ktorý je o trošku tmavší, ale stále by som ho zaradila k tým bledším, žiadna oranžáda ani tmavá hnedá. K týmto dvom nedávno pribudol nový odtieň a to 005 Light Natural. Z hľadiska jeho čísla predpokladám, že by mal z nich byť ten najsvetlejší, takže na svoje si prídu aj tie najväčšie snehulienky. Čo sa týka odtieňov, mne vyhovujú, ale pokiaľ máte tmavší typ pleti, asi to nebude nič pre vás. Bolo by fajn, keby časom ponuku jeho farieb rozšírili.


Korektor sa nachádza v plastovom priehľadnom balení o objeme 5 ml, takže vidíte, ako vám postupne ubúda. Dizajnovo jednoduché, ale pekné balenie, nápis sa vôbec nešúpe napriek tomu, že ho používam dennodenne. Má penový aplikátor, na aký sme zvyknutí pri leskoch na pery a práve tento typ aplikátora mi pri korektore najviac vyhovuje. 


Ja tento korektor používam iba na zakrytie kruhov pod očami. Myslím si, ze vďaka svojej krémovej konzistencii je na to ako stvorení. Na zakrytie nedostatkov na pleti používam iné korektory, medzi ktoré patrí aj Catrice Camouflage ale v jeho krémovej tuhšej podobe v kelímku.
Vďaka svojmu aplikátoru sa ľahko a rýchlo roztiera, nezalieza do vrások, nezlieva sa. Má skvelú kryciu schopnosť, na drogerkový korektor naozaj vynikajúcu, síce nie 100%, ale krásne stredne kryciu, perfektne drží a rozjasňuje očné okolie. Naozaj je vodeodolný, vydrží dážď aj slzy. Jednoducho držiak na celý deň. Očné okolie nevysušuje a jediný problém, ktorý s ním môžete mať, je jeho parfemácia. Mne osobne nevadí, ale viem, že niektorý s tým majú problém. 

Bez korektoru

S korektorom

Ja korektor aplikujem na kruhy pod očami po nanesení make-upu, vďaka šikovnému aplikátoru nanesiem primerané množstvo korektoru, ktorý zapracujem hubkou. Krásne stiahne kruhy pod očami, prejasní očné okolie a nepôsobí zbytočne ako maska.


Myslím si, že Catrice Liquid Camouflage právom patrí medzi top výrobky z drogérie, na kruhy pod očami nepoznám nič lepšie a vzhľadom aj na jeho cenu nie je dôvod, aby som ho menila. Ak ste ho ešte neskúšali a hľadáte korektor, ktorý má byť vysoko pigmentovaný, vodeodolný a dlhotrvajúci, určite neváhajte a kúpte si ho. Zoženiete ho aj v dm predajniach za 3,69 Eur.

Tiež patrí tento korektor medzi vašich favoritov? Či máte vo svojej zbierke iný, ktorý ho predčil?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára