nedeľa 16. apríla 2017

Môj marec 2017

Ďalší mesiac za nami, zo zimných dní sme sa preklenuli do poblázneného apríla. Dneska som tu so súhrnom čo mesiac marec priniesol pre mňa, čo mám nové, čo ma baví a čo som testovala 😃

Nákup v dm drogeriemarkt Slovensko

Túto kabelku mám z Aliexpressu a som maximálne spokojná. Ak potrebujem vybehnúť z domu a chcem si zobrať so sebou iba základ ako klúče, peňaženku, či telefón, úplne postačuje.

Motýliky z Aliexpressu - budú fajn doplnkom pri fotení :-)

Až dva úlovky z oblečenia 😃 Zbožňujem maxišaty a už sa teším, ako ich budem v lete nosiť. A hnedé čipkované tričko je skvelým kúskom, veď čipka je teraz trendy.



Otvorene sa priznávam, že i vzhľadom k môjmu veku, je vo mne stále kúsok dieťaťa a Mimoni sú moje obľúbené postavičky. Preto keď som dostala tieto návliečky od kamarátky, spravilo mi to obrovskú radosť.

Úlovky z Lidla
Nádherné sladké prekvapenie k MDŹ od dm drogeriemarkt Slovensko
Gentlemani ešte nevymreli a niektorí muži vedia, ako urobiť žene radosť - darček k MDŽ
Výhra u Zuzky z blogu Pinkshaaark
Novinka od Biodermy, ktorú aktuálne testujem
Testovanie s dm drogeriemarkt Slovensko - recenzie nájdete na blogu
Testovanie s Elninom - recenzie nájdete na blogu
Vďaka Vivantisu testujem novinku od L'Oréal Paris - recenziu už nájdete na blogu
Zdroj
Veľmi som si obľúbila nový seriál 1890 - na slovenské pomery naozaj super, som zvedavá, ako to celé dopadne 😄


Blog dosiahol neskutočné číslo - viac ako 90 000 zhliadnutí a ja mám z toho obrovskú radosť a patrí vám moje veľké ĎAKUJEM. Sľubujem, že keď dáme tých 100 000, spravím veľkú giveaway :-)

A čo vy?Aký bol váš marec?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára