štvrtok 13. apríla 2017

L’Oréal Paris - Pure Clay Purity Mask

Zdroj

Značka L’Oréal Paris na sebe naozaj zamakala a výsledkom je množstvo nových produktov v ich ponuke, vrátane nových Pure Clay masiek. Osobne si vôbec nepamätám, že by L’Oréal niekedy takéto masky vo svojej ponuke mala, takže som bola na ne veľmi zvedavá. 

Masky sú tri :
- zelená - čistiaca zmatňujúca maska - Purity Mask
- čierna - intenzívna čistiaca rozjasňujúca maska - Detox Mask
- červená - exfoliačná vyhladzujúca maska  - Glow Mask

A prečo práve tri? Pretože L’Oréal postavil celú kampaň na aktuálne veľmi populárnom trende multimaskingu, kedy si na rôzne časti tváre nanesiete rôzne masky podľa toho, čo daná časť tváre potrebuje. Ja som ešte multimasking neskúšala, ale tie foto na nete vyzerajú super a môže to byť zábava 😃

Ja som vďaka Vivantisu mala možnosť testovať  L’Oréal Paris Pure Clay Purity Mask, čiže zelenú čistiacu zmatňujúcu a dnešný článok bude venovaný jej.

L’Oréal Paris Pure Clay Purity Mask 


Laboratóriá L’Oréal Paris po prvýkrát vybrali tri očisťujúce íly a spojili ich s výťažkom z eukalyptu známym svojimi očisťujúcimi účinkami. Maska s krémovou textúrou pôsobí do hĺbky pórov a zanecháva vyčistenú pleť s matným vzhľadom bez vysušenia. Pôsobí ako magnet na nečistoty, čistí póry, absorbuje nečistoty a maz, eliminuje nedokonalosti pleti a zmatňuje.

Účinná zmes troch očisťujúcich ílov obsahuje :
- kaolín - vysokoúčinný prírodný íl známy absorbciou nečistôt a prebytočného mazu
- montmorillonit - íl bohatý na minerály, známy elimináciou nedokonalostí
- marocký íl - očisťujúci íl s vysokou koncentráciou minerálov známy rozjasnením pleti



 L’Oréal Paris Pure Clay Purity Mask je balená v papierovej krabičke, na ktorej sa dočítate všetky potrebné informácie. Samotná maska sa nachádza v sklenom tégliku o objeme 50 ml, čo by malo vraj vystačiť na 10 použití. To balenie sa mi veľmi páči, ide o naozaj ťažké masívne sklo, je priehľadné, takže vidíte ako sa vám produkt míňa. Viečko je šróbovacie, po bokoch vo farbe masky, na povrchu biele s logom  L’Oréal. Celkovo pôsobí na mňa balenie luxusne.
Po jeho otvorení sa nachádza na povrchu ešte plastový kryt, aby vám maska náhodou nevytiekla a pod ňou už samotný produkt. 




Samotná maska má zelenošedú farbu, hladkú krémovú textúru a veľmi príjemnú vôňu, najmä vďaka prítomnému eukalyptu a ílom. Maska sa nanáša rovnomerne na vyčistenú pleť v tenkej vrstve 2-3x do týždňa, nechajte zaschnúť 5-10 minút a potom zvyšky masky treba odstrániť teplou vodou alebo vlhkým uterákom. Pleť následne osušte a je to!




Maska je veľmi príjemná, má krémovú konzitenciu, nie je príliš hutná ani tekutá a po nanesení na pleť je lesklá. Po chvíli začne postupne zasychať a tvrdnúť, prejde do matna a má sťahujúci účinok, na ktorý som ale pri zmatňujúcich maskách zvyknutá, nie je to nič hrozné. Parfemácia je príjemná, ale intenzívna, mne to však nevadí. Po uplynutí 10 minút dávam masku dole s pomocou teplej vody a konjakovej špongie, tento spôsob sa mi najlepšie osvedčil, ale celkovo sa maska zmýva ľahko.

A jej účinky? Musím sa priznať, že som veľmi spokojná. Pri zmatňujúcich maskách mám niekedy skúsenosť, že ma mierne na pleti pália, štípu, vysušujú. Pri tejto to však nie je. Pleť krásne vyčistí, nečistoty odstráni, krásne zmatňuje a to bez pocitu vysušenia, štípania či pálenia. Pleť je krásne čistá, jasná a príjemná na dotyk a fakt krásne zmatnená.

Ja som s  L’Oréal Paris Pure Clay Purity Mask veľmi spokojná, má luxusné balenie, spĺňa čo sľubuje a hlavne krásne zmatňuje, čo ako majiteľka zmiešanej pleti veľmi oceňujem. Zoženiete ju na stránke Vivantisu za 11,60 Eur a musím sa priznať, že ma ešte veľmi láka jej čierne prevedenie.

A čo vy? Aká je vaša top zmatňujúca maska?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára