sobota 25. júna 2016

Výzva : Prežime spolu aktívne leto !!!

Ahojte!

Leto už oficiálne zahájilo svoju sezónu a pri dnešnom pohľade na teplomer je každému jasné, že slniečko zaútočilo v plnej sile. Ja osobne sa tomu veľmi teším a už spriadam plány na leto.

Ak ste fanúšikom DM drogérie určite ste si všimli, že na ich stránke práve prebieha súťaž My sme v lete aktívni. A tak ma napadlo napísať článok o tom, ako si predstavujem svoje leto a aktivity s ním spojené :-) 





Leto prináša so sebou viacero možností, ako sa športovo vyžiť. Keďže mám sedavý spôsob zamestnania, ktorý si vyberá svoju dať, dala som si záväzok, že sa začnem viac hýbať a športovať. Toto leto som si sľúbila, že začnem konečne behať, skákať na švihadle, pôjdem si zahrať tenis či bedminton. Okrem toho turistika či samotná chôdza sú tiež skvelým spôsobom ako sa hýbať. Netreba zabúdať ani na plávanie, ktoré si najlepšie užijeme určite pri mori. Mnoho aktivít však skrýva pohyb a ani si to možno neuvedomujeme - návšteva Zoo, zámkov či hradov, to sa človek dobre nabehá a taký festival je zase miestom, kde sa poriadne vyskáče a vyjaší. Ak sa zadarí dovolenka pri mori, budem sa veľmi tomu tešiť a bude to nielen o opaľovaní sa na pláži, ale aj o spoznávaní danej krajiny. Ak nie, bude stačiť aj predĺžený pobyt niekde na Slovensku, veď stále je čo objavovať. 
Jednoducho, neseďme doma a vyrazme von! Slovensko ponúka mnoho krásnych miest, preto by bolo veľká škoda, aby ostali neobjavené.


Keďže je blog zameraný na kozmetiku, nedá mi tu neukázať aj výrobky určené na opaľovanie. Slniečko býva aj zradné a jeho lúče poriadne ostré, preto sa treba chrániť vždy a všade. Toto sú moji minuloročný obľúbenci, s ktorými som bola veľmi spokojná. 



Tento rok však skúšam nové výrobky, takže onedlho sa môžete tešiť na recenzie :-)




Okrem ochrany pred slniečkom je dôležitá aj starostlivosť po opaľovaní. Opäť moji minuloročný favoriti. A samozrejme, na prvom mieste v týchto horúčavách by mal byť pitný režim, preto treba mať vždy po ruke pohár vody.

Ja už predstavu o lete mám, snáď sa mi podarí ho stráviť v kľude, so skvelými ľuďmi a krásnymi zážitkami a hlavne, nie doma na zadku!!!

Prajem vám krásne leto a ak máte pre mňa nejaké osobné tipy, ako chcete prežiť svoje aktívne leto, tak mi ich určite napíšte do komentárov, rada sa nechám inšpirovať :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára