sobota 11. júna 2016

Himalaya Herbals - pleťová maska Neem

Ahojte!

Pokiaľ ako ja trpíte na mastnú, poprípade zmiešanú a problematickú pleť s čiernymi bodkami a už dávno vám nie je sladkých 15, určite vašou bojovou úlohou je nájsť také produkty na pleť, ktorá vás vašich nedostatkov zbavia. Je to boj na dlhé lakte, sem tam úspešný, niekedy menej, ale v tom množstve výrobkov sa nájdu aj také, ktoré rozhodne stoja za povšimnutie. A o jednom z nich vám dneska chcem napísať.

Himalaya Herbals - pleťová maska Neem
Táto pleťová maska je určená pre problematickú pleť, teda rozhodne niečo pre mňa. Obsahuje výťažky z indickej rastliny Nimba, ktorá má antibakteriálne vlastnosti, zabraňuje vzniku akné, absorbuje prebytočný kožný maz a čistí do hĺbky upchané póry. Medzi účinné látky tejto masky patrí aj kurkuma, ktorá pôsobí ako antiseptikum, ktoré omladzuje a rozjasňuje pleť.

Čo sľubuje?


  • Reguluje mastnotu
  • Čistí póry
  • Sťahuje rozšírené póry
  • Odstraňuje čierne bodky
  • Pleť zjemňuje a osviežuje 


  • Maska sa nachádza v plastovej tube o objeme 75 ml. Dobre sa z nej vytláča a nevyteká z nej. Po jej otvorení ucítite príjemnú vôňu, niečo na štýl čajovníka. Samotná maska má hustejšiu konzistenciu, trošku mi vizuálne pripomína bahno a obsahuje drobné čierne čiastočky. Je hnedozelenej farby.


    Odporúča sa naniesť ju rovnomerne po celej tvári a na krku, ale vyhnite sa oblasti okolo očí a úst. Nechajte zaschnúť po dobu 10-15 minút. Potom zotrite vlhkou hubkou a pokožku opláchnite studenou vodou. Odporúča sa používať 1 alebo 2x týždenne.

    Ja teda masku nanášam presne podľa návodu a nechávam ju vždy 15 minút pôsobiť. Po pár minútach na pleti zasychá a cítim, ako keby sa mi začala pleť sťahovať. Následne ju odstraňujem navlhčenými rukami krúživými pohybmi a keďže obsahuje drobné čiastočky, mám súčasne aj peeling pleti. Keďže sú tie čiastočky trošičku hrubšie, pleť je po odstránení masky trošičku začervenaná, ale to po chvíli pominie. Pleť nie je po použití vysušená, je krásne jemná, príjemná na dotyk, póry sú prečistené, pleť je odmastená a čierne bodky čiastočne odstránené.  Jediná nevýhoda je, že sa trošičku ťažšie zmýva, ale nie je to žiadna katastrofa a za ten výsledný efekt to stojí.


    Ja masku používam jedenkrát do týždňa a po jej zmytí si ešte na problematické či začervenané miesta nanášam Himalaya Herbals antiseptický krém, o ktorom som vám písala tu a spolu tvoria skvelú dvojicu.

    Zo všetkých masiek a peelingov, ktoré som skúšala na svoju pleť, je toto zatiaľ top a môžem tento výrobok len odporučiť. Jeho cena je okolo 3,50 Eur a dá sa zohnať na internete alebo v DM drogérii, kde som ju ja kupovala.

    Určite do budúcna si chcem zadovážiť ešte iné výrobky tejto značky a som zvedavá, či budú rovnako účinné ako tento zázrak.
    A čo vy? Aká je vaša top maska na pleť? Máte nejaký výrobok od Himalaya Herbals? Ako ste s ním spokojní?

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára