pondelok 13. júna 2016

Bourjois Paris Silk Edition Compact Powder

Ahojte!

Ak ste majiteľkou mastnej či zmiešanej pleti viete, že zafixovať make-up púdrom je jednoducho nutnosťou. Hlavne moja mastná T zóna mi dáva zabrať a bude to počas nastávajúcich letných dní ešte horšie. Preto som pred časom začala hľadať výrobok, ktorý by mi pleť krásne zmatnil, bol vhodný aj do kabelky, obsahoval zrkadielko a aj hubku pre prípad nutnosti. Pôvodne som rozmýšľala nad nejakým drogerkovým púdrom či už od NYC, Miss Sporty, Essence, ktoré sú celkom chválené. Nakoniec som však našla púder, ktorý spĺňal všetky moje podmienky a navyše vyzerá aj veľmi pekne. Na stránkach Elnina sa mi podarilo objaviť rozkošný púdrik Bourjois Paris Silk Edition Compact Powder, ktorý mi zaslali na testovanie a o ňom bude dneska reč :-)



 
Ide o kompaktný púder s inovatívnym zložením, ktoré je mäkké ako hodváb a ihneď priľne k pleti. Na výber je z viacerých odtieňov, no ja bledulka som siahla do bledších vôd v podobe odtieňa 52 Vanille. Je to krásny bledý neutrálny odtieň.
Sľubuje výdrž až 8 hodín, umožňuje pleti dýchať, má zrkadielko, ktoré sa otáča o 360 stupňov a obsahuje aj hubku na jeho nanášanie.




Čo k nemu dodať? To maličké balenie spratné do každej kabelky sa mi veľmi páči.Síce na tom čiernom plaste je vidieť všetky odtlačky, ale čo už. Ide o pevnejší plast, takže sa nemusíte báť, že sa vám púder v kabelke rozsype. Jeho gramáž je 9 g a po jeho otvorení na vás vykukne celkom obstojné zrkadielko, ktoré sa dá nielenže nastaviť dopredu či dozadu, ale otáča sa o 360 stupňov, takže je super flexibilné a vy si ho môžete nastaviť podľa svojich potrieb. Priložená hubka je skôr taká núdzovka, ale aj tá sa vždy zíjde.



Veľmi sa mi páči aj samotné prevedenie púdru a nápis Bourjois Paris vyrytý v ňom. Púder používam už pár týždňov a ten nápis je stále vidno. Púder je veľmi jemný, takmer nepráši, len pomaly z neho ubúda, má krásnu svetlú farbu a príjemne kvetinovo-púdrovo vonia. Na štetec sa ľahko nanáša, na pleť krásne priľne, zjednotí ju a zmatní bez toho, aby vytváral efekt masky či ju vysušil. Pleť je po nanesení sametová a veľmi príjemná na dotyk. Čo sa týka výdrže, tak ja teraz používam trošku hydratačnejší make up, takže potrebujem častejšie pleť prepudrovať, ale pri bežnom make-upe vydrží pleť zmatnená 5 hodín a to pri mojej naozaj mastnej T zóne je dobrý výsledok. Navyše keď sa počas dňa prepudrujem, vyzerá to prirodzene a nevytvára to efekt masky.

Ak hľadáte naozaj kvalitný púder, ktorý navyše ponúka krásne svetlé odtiene, pekne vyzerá, je vhodný na cestovanie, svoju úlohu si plní na jednotku, tak potom Bourjois Paris Silk Edition Compact Powder stojí za vyskúšanie. Tohto krásavca zoženiete na stránkach Elnina za 8,22 Eur vo viacerých odtieňoch.

A čo vy? Aký je váš obľúbený púder?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára