pondelok 4. januára 2016

Môj december 2015

Ahojte!

Ako každý mesiac, tak aj za december prichádzam s novým článkom, v ktorom sa snažím zosumarizovať to naj, čo som počas neho zažila. Pre mňa bol december mesiac veľkých stresov, práce, príprav na Vianoce, ale s ich príchodom sa to všetko ustálilo a ja som prežila sviatky v kruhu svojich najbližších. Počas nich som oddychovala, napchávala sa, ale podnikli sme aj zopár výletov či návštevu kina. Nebudem to ďalej obkecávať a poďme na to :-)
 
 
 
Začiatkom mesiaca sme mali Mikuláša. Ako každý rok som vravela, že nechcem toho veľa, nejaké ovocie, oriešky a horkú čokoládu. Som veľký milovník sladkého a preto sa snažím zvyšným dobrotám vyhýbať, i keď nie veľmi úspešne. U nás doma však Mikuláš asi veľmi nepočúva, lebo zase som toho dostala toľko, že mám zásoby na celý rok. Okrem toho už tradične som bola súčasťou nebezpečnej mikulášskej trojice a s kamoškami sme deckám spravili návštevu Mikuláša ako sa patrí. No uznajte, kto by sa toho nášho čerta nebál :-)
 
Menší nákup v DM drogérii
 
Balíček zo stránky idunnashop.sk
 
Prekvapenie od Yves Rocher
 
Vianočné prekvapenie od DM drogérie
 
Darček od kamarátky z Paríža
 
Rýchla predvianočná objednávka darčekov zo stránky www.sportsdirect.com
 
Vianočné trhy v Trenčíne
 
 
 
  
 
 
Jeden z najkrajších darčekov, aký som dostala - od mojej naj kamarátky a som veľmi rada, že ju mám
 
Balíčky z DM drogérie
 
Výlet na Inovec
Ďaľší výlet - rozhľadňa Královec - Česká republika
 
 
Český film Padesátka bol príjemným spestrením. Vcelku humorné scénky s dobrým hereckým obsadením a prekvapivým záverom.
 
A na Štedrý deň nám hrali Kandráčovci :
 
 
A čo vy? Aký bol váš december?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára