piatok 1. januára 2016

Blíži sa revolúcia : Rimmel The Only 1 - 500 Revolution Red

Ahojte!

Milí moji, ešte raz vám prajem krásny Nový rok 2016 plný splnených snov a prianí, aby ste stále mali úsmev na tvári a po boku ľudí, ktorí vás majú radi. Hovorí sa, že ako na Nový rok, tak po celý rok a preto mi to nedá a aj dneska prichádzam s novým článkom a dúfam, že v tomto duchu bude pokračovať celý tento rok.

Revolúcia vo svete Rimmel! Ak značka Rimmel patrí medzi vaše obľúbené isto vám neuniklo, že prichádza na trh s novými rúžmi a to Rimmel The Only 1. Na výber bude 15 odtieňov a jedná sa o revolučnú novinku s vylepšenou textúrou, pigmentáciou a krásnym dizajnom.


Ak sledujete Rimmel na ich FB stránke viete, že v súvislosti s týmito novými rúžmi hľadali 100 testeriek, ktoré tento rúž otestujú. A ja som mala to šťastie a bola jednou z nich, čo ma nesmierne potešilo. Rizikom však pri takomto testovaní býva, že dopredu neviete, aký odtieň vám príde. Ja som si v kútiku duše hovorila, len nech nie červená. Je to podľa mňa veľmi špecifická farba a nájsť tú pravú červenú pre seba, to je doslova umenie. A čo myslíte, aká farba mi prišla? Jasné že červená !!! A ako to nakoniec dopadlo s týmto rúžom u mňa?


Začnime najskôr balením. Rúž sa nachádza v plastovom obale čiernej farby, pričom v spodnej časti je prúžok vo farbe rúžu. Smerom nahor sa obal rozširuje a na vrchnáčiku sa nachádza znak Rimmelu. Na jeho spodnej strane je zobrazená jeho farba a uvedený názov. Po jeho otvorení nájdete rúž v striebornom kovovom obale. Samotný rúž má skosený tvar a musím sa priznať, že toto mi práve veľmi nevyhovuje.

 

Poďme ale k samotnému rúžu. Po jeho otvorení ucítite príjemnú vôňu, veľmi mi to pripomína melón. Odtieň 500 Revolution Red je červenej farby s oranžovým podtónom. Farba je naozaj sýta už v jednej vrstve. Rúž je na perách veľmi príjemný, hydratačný, ľahko sa po nich kĺže. Neobsahuje trblietky, ale nie je ani matný. Tým, že je hydratačný, má jemný lesk. Jemne zalieza do vrások, ale ich nezvýrazňuje a ani nevysušuje. Pri pití sa otláča na pohár.

Bez blesku

S bleskom
 
Pokiaľ nanesiem rúž obvyklým spôsobom v jednej vrstve, dosť rýchlo sa začína od stredu pier vytrácať. Z toho som bola naozaj sklamaná. Tak som zvolila trošku iný postup jeho nanesenia. Predovšetkým, rúž som na pery naniesla štetcom, čím sa mi lepšie aj nanášal, keďže ten skosený tvar mi nevyhovuje. Okrem toho, pri takto výraznom odtieni si to precízne nanesenie jednoducho žiada. Po nanesení som pery otlačila do papierovej servítky. Opäť som naniesla rúž a otlačila do papierovej servítky a na záver som pery prepudrovala. Síce pri tomto spôsobe som mala trošku pocit vysušených pier, ale rúž mi naozaj na nich držal a to pri takomto výraznom odtieni je veľmi dôležité. 

 
 
 

Neviem čím to je, ale na niektorých fotkách to vyzerá, že mu ten oranžový podtón chýba, ale on tam naozaj je. Celkovo ako vidíte aj na fotkách, je ťažké ten jeho reálny odtieň zachytiť. Najviac k realite sa približujú fotky na perách.

Keby som to mala zhrnúť, celkom pekné balenie, krásna farba a pigmentácia a pri inom spôsobe nanesenia aj výdrž, to je nový  Rimmel The Only 1 pre mňa. Nakoniec som prišla na to, že sa mi ten odtieň naozaj páči a celkom sa mi aj hodí. Pocity mám však z neho trošku zmiešané a musím sa priznať, že pre mňa osobne Rimmel London Lasting Finish by Kate neprekonal.

Našla som na nete vyobrazené aj ostatné ostiene tu a ak by som si mala vybrať, veľmi ma oslovil ešte odtieň  800 Under My Spell.

Rúž bude dostupný v predajniach v priebehu januára 2016 a jeho cena bude 5, 99 Eur. 

A čo vy? Oslovil vás tento nový rúž od Rimmel?



  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára