piatok 15. januára 2016

Bez nich ani na krok

Ahojte!

Dneska vám chcem predstaviť dvoch pomocníkov, ktorých som si veľmi obľúbila a nosím ich stále so sebou. Oba boli súčasťou krásneho balíčka, ktorý sme dostali od DM drogérie počas DM blog eventu a musím sa priznať, že už hneď počas eventu som ich začala používať. A o čom vám budem dneska básniť? To sa dočítate ďalej.
 


 
Balea ošetrujúci krém fialka a frézia
 
Malé, krásne, veselé balenie, presne vhodné do kabelky. Kovové balenie sa mi páči, nemusím sa báť, že by sa krémik otvoril a narobili neporiadok v kabelke. Tento malý poklad ukrýva v sebe 30 ml krémiku, ktorý ma široké využitie a to na ošetrenie tela, tváre a dokonca i pier. Na celé telo by mi ho bolo ľúto nanášať, lebo by sa rýchlo minul a na pery mám kopec iných výrobkov. Svoje využitie u mňa si našiel ako sos krém na ruky, ak nemám pri sebe žiadny iný. Okrem toho mám v zime veľmi suché lakte, takže vždy keď som na cestách alebo v práci a nemám nič iné poruke, používam tento krémik. Na tvár by som ho primárne nepoužívala, lebo je silnejšie parfumovaný, ale keby sa mi vytvorilo nejakú suché miesto a nemala by som pri sebe krém na tvár, určite by som neváhala a použila ho i na tvár.
Po jeho otvorení ucítite krásnu kvetinovú vôňu. Čo sa týka konzistencie, tak tá je krémová, nie je zbytočne mastná a krémik sa dobre na pokožku aplikuje a rozotiera. Pokožka je vyživená, hydtatovaná a krásne prevoňaná. Keďže tento krémik prišiel na tvrh v súvisloti s 20. výročím Balea, bála som sa, že časom nebude dostupný, ale ešte aj nedávno som ho zahliadla v DM predajni aj v jeho pomarančovom prevedení. Za mňa super pomocník, ktorého stále všade vláčim. Malý, spratný, voňavý, hydratačný, čo viac si môžem priať :-) Cena je okolo 1,50 Eur. 
 
 
 
 
 
 
Balea olej na pery roll-on s kokosovou vôňou
 
Od okamihu ako som sa dozvedela, že Balea uvádza na trh novinku v podobe oleja na pery a navyše s kokosovou vôňou, vedela som, že tento produkt musím mať. Kým som sa však dokopala k jeho kúpe, našiel si on sám cestu ku mne. Niekedy mám pocit, že baby z DM snáď vedia, po čom naše srdce túži :-)
 
Ide teda o olej na pery, ktorý však nie je nejak extra tekutý a mastný a nehrozí, že by sa vám hneď po aplikácii z pier zotrel. Je to niečo medzi balzamom a olejom. Samotný výrobok je mastný ale súčasne má hutnejšiu konzistenciu, takže k perám krásne priľne, vyživý ich a zhydratuje. Okrem toho zanechá na nich lesk, takže máte 2 výrobky v jednom - ochranu a výživu pier a súčasne lesk. Pery tak pôsobia krajšie a šťavnatejšie. Výhodou je, že nelepí a je bezfarebný.
 
Samotný olej sa nanáša z tuby prostredníctvom plastovej guľôčky - roll onu. Čítala som, že niektorí mali práve s týmto roll - onom problém, ja som však asi mala šťastie, lebo od začiatku mi funguje na jednotku. Olej krásne vonia, ale nie je to vyslovene kokosová vôňa. Je tlmená niečím sladkým, mne to pripomína trošku nektarinku. Takže ak nemáte kokosové vône radi, mohol by vyhovovať aj vám.
 
Výrobok je určený na suché pery a musím povedať, že tie moje dostávajú v poslednom čase zabrať a toto je jeden z výrobkov, ktorý im skutočne poskytuje úľavu a hydratáciu. Veľmi som si ho obľúbila pre jeho netradičný spôsob nanášania, vôňu a skvelú hydratáciu. Jeho objem je 10 ml, ale mám pocit, že z neho takmer neubúda.
Ak teda chcete vyskúšať niečo nové na svoje pery, tento výrobok za mňa určite odporúčam a pri cene okolo 2 Eur nemôžete šliapnuť vedľa.
 
 
 A čo vy? Máte nejakého z týchto mojich pomocníkov vo svojej zbierke? Ako ste s ním spokojní? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára