sobota 24. januára 2015

Sladké potešenie pre naše pery

Ahojte!

Ako to vyzerá dneska u vás? U nás je od rána snehová chumelica, sneží a sneží a už sa s radosťou chystám na odpratávanie chodníka :-( Ale nie, nebude to hádam také zlé a pohyb sa vždy hodí.
Keď je takéto chladné zimné počasie, trpí nielen pokožka rúk a tváre, ale aj moje pery. Obzvlášť v tomto období sú moje pery suché, popraskané a nevyzerajú veľmi vábne. Preto som si zaobstarala pár pomocníkov, ktorí sa o ne starajú a hýčkajú ich. 

Tu sú moji traja favoriti v starostlivosti o pery!


Nivea Caramel Cream Lip Butter
Už je tomu nejaký ten čas, čo Nivea masielka pobláznili celý svet a každý ich túžil mať. Nebudem klamať, ja som sa zaradila tiež k zástupu osôb túžiacich vyskúšať tento malý poklad. Keďže sa tento výrobok nedostal na náš trh, trvalo nejaký čas, kým som si ho zaobstarala. Snažila som sa na nete nájsť stránku, odkiaľ by som si ho mohla kúpiť. V tom čase ešte ani na jednom slovenskom eshope ich neponúkali, tak som musela využiť zahraničný a to konkrétne Chemistdirect, odkiaľ som si objednala viacero takýchto nedostupných jedincov. Ako ste si mohli všimnúť, som veľký milovník sladkých vôní, takže voľba padla na masielko s vôňou karamelu. 
Samotný produkt sa nachádza v malej plechovej dóze a má nie moc obľúbený spôsob aplikácie a to naberanie pomocou prstov. Tým pádom ho nenosím v kabelke, ale mám ho na kozmetickom stolíku a každý večer pred spaním mi robí spoločnosť. 
Po otvorení dózy na vás vykukne samotný produkt, ktorý je smotanovej farby a jemne krémovej konzistencie. Pri aplikácii na pery sa krásne roztiera a nezanecháva farebný film. Balzam sa prispôsobí vašim perám, ktoré sú po nanesení krásne hydratované, vláčne a jemné. A čo vôňa? Musím sa priznať, že od karamelovej vône som čakala viac, myslela som si, že to bude neskutočne sladká kalorická bomba. V skutočnosti je to ale veľmi príjemná sladká vôňa, ktorú presne neviem popísať, ale karamel je v nej skôr v úzadí. Napriek tomu sa mi táto vôňa veľmi páči a v súčasnosti patrí používanie tohto balzamu k mojej večernej rutine. Kúpila som ho tu za cenu okolo £2.29, ale zdá sa mi, že ho ponúkajú aj niektoré slovenské eshopy. Je v ponuke vo viacerých príchutiach a na nete som zaznamenala tieto balenia aj s logom Labello, ktoré sa samozrejme tiež u nás nedajú bežne zohnať. Ak máte možnosť navštíviť rakúsku Bipu laebo Muller, tak tam predávajú tieto balzámy s logom Labello. Myslím, že by sa zastúpenie Nivea u nás mohlo zamyslieť a zaradiť tieto masielka u nás do predaja, lebo určite by bol o ne veľký záujem.


Vaseline Lip Therapy Cocoa Butter
Ďalším sladkým potešením pre moje pery je práve tento zázrak od značky Vaseline. Tento výrobok zoženiete aj v rakúskom Primarku, ale iba v modrom a zelenom prevedení. Ja som však chcela toto hnedé kakaové, tak som musela opäť využiť služby zahraničného eshopu. Opäť ide o plechovú dózu s nešťastným spôsobom nanášania, takže tento výrobok mám v práci, kde si môžem kedykoľvek umyť ruky a s čistými rukami produkt naniesť. Pri zatvorení dózy sa nemusíte báť, že by sa vám v kabelke otvorila.
Tento typ výrobku je odlišný od predošlého. V tomto prípade ide o priehľadnú vazelínu s kakaovou vôňou. Mohla by som ho prirovnať trošku k vajíčku od Oriflame, ale má podľa mňa praktickejšie balenie a redšiu konzistenciu. Tento balzám je mastnejší a krásne po perách kĺže. Pery sú krásne hydratované, vyživené a lesklé. Mám však pocit, že nie je až tak hydratačný ako predošlý balzám a treba ho nanášať častejšie.
Vôňa ma v tomto prípade nesklamala, je naozaj krásne kakaová. Okrem pier tento balzám používam aj na suchú pokožku od smrkania pod nosom alebo okolo nechtov. Tiež sa mi zdá, že už je v ponuke niektorých slovenských eshopov. 


Himalaya Herbals Cocoa Butter Lip Balm
Posledným mojím miláčikom je kakaový balzám od Himalaya. Konečne niečo vysúvacie, vhodné na okamžité použitie, nech sa nachádzate kdekoľvek a hlavne dostupné aj u nás. Obsahuje kakaové a bambucké maslo, vďaka čomu chráni pery pred ich vysúšaním. Je to môj verný spoločník v kabelke a nedám naň dopustiť. Samotný balzám má hutnejšiu konzistenciu (treba ním prejsť viackrát po perách), ale potom sa na nich rozpustí a zanechá ich krásne hydratované. Jeho výhodou je, že i keď ho mám v lete v kabelke, netopí sa.
Pery sú po jeho nanesení krásne jemné, vyživené, nezafarbené a samotný balzám bojuje proti ich popraskaniu. Jeho výhodou je, že si ho môžete zakúpiť na oficiálnej stránke Himalaya, ale napr. aj v Kauflande a zdá sa mi, že aj v 101 drogérii. Okrem tohto kakaového sú v ponuke aj iné druhy.

A čo vy? Aký je váš top balzám na pery?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára