utorok 6. januára 2015

Čo chystám nové na blogu?

Ahojte!

Už v predošlom článku k novému roku som avizovala, že by som chcela zaviesť pár noviniek, ktoré by mohli blog posunúť niekam ďalej.


Jednou z nich je, že ma odteraz nájdete aj na facebooku. Viem, že to nie je nič prevratné a mala som s tým prísť už skôr, ale až teraz som sa rozhodla pre túto novinku. Podľa mňa je to super miesto, kde to žije, môžem rýchlejšie reagovať na vaše pripomienky a zdieľať s vami každodenné radosti a zážitky. 

Čo na mojom FB môžete čakať :
- keďže som súťaživý typ, nájdete tam odkazy na rôzne súťaže, v ktorých budem i ja sama skúšať šťastie
- akonáhle zistím niečo nové zo sveta kozmetiky, ihneď vás o tom budem informovať
- chcela by som vás informovať o špeciálnych akciách, ktoré vám rozhodne nemôžu ujsť
- môžem s vami zdieľať denné radosti, čo ma zaujalo, čo mi urobilo radosť, obrázky z výletov
- a budem môcť konečne odpovedať na všetky vaše komentáre, pretože pri niektorých z vás mi to blogger neumožňuje

Budem teda veľmi rada, ak sa pridáte ku mne aj na FB kliknutím na tejto stránke. Už teraz tam nájdete pár príspevkov.

Okrem toho by som veľmi rada raz za čas urobila aj outfitový článok a samozrejme nebudú chýbať ani GA. 
A čo recepty? Myslím, že tie mali z vašej strany naozaj dobrú odozvu, takže ak sa mi podarí niečo dobré ukuchtiť, môžete sa tešiť aj na takýto článok.

Čo sa týka vzhľadu blogu, tiež by bolo namieste urobiť na ňom pár zmien. Aj som už nad tým rozmýšľala, ale nakoľko moje PC schopnosti sú dosť mizivé, možno k tejto zmene tak skoro nepríde.

Budem veľmi rada, ak mi v komentároch napíšete, čo vám na blogu chýba, poprípade aké články by ste radi uvítali. Za každý podnet som vopred vďačná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára