štvrtok 15. januára 2015

Peňaženka tras sa - Ebay útočí!

Ahojte!

Musím sa priznať, že minulý rok som i ja podľahla nákupnému ošiaľu menom Ebay. Dlho som tomu odolávala, najmä kvôli mojej slabej angličtine, ale nakoniec sa nedalo a podľahla som. Je to miesto, kde sa dá zohnať všetko na čo si len spomeniete a často za naozaj priaznivé ceny.
Tento článok nebude návodom na to, ako na Ebay nakupovať alebo ako si vytvoriť účet. To sa dá všetko zistiť na internete, je o tom popísaných veľa článkov na blogoch, ktoré mi v tom veľmi pomohli. V tomto článku vám chcem ukázať zopár vecí, ktoré som si za ten čas kúpila a s ktorými som naozaj spokojná a ktoré by vás prípadne mohli zaujať. Poďme teda na to!


Svoj prvý nákup som uskutočnila 14.8.2014 a prvým úlovkom bola táto kozmetická taštička. Stála ma $0.99 a ešte stále si ju môžete zakúpiť tu. Na foto je ešte zmačkaná chúďa po dlhej ceste, ale inak je fakt super a som s ňou spokojná. Už si presne nepamätám za ako dlho dorazila, ale boli to max. 3 týždne.

A následne sa spustila vlna nakupovania. Vzhľadom k tomu, že som si ešte nebola istá a oťukaná, objednávala som výrobky menšej hodnoty.




Následne ma očaril tento farebný náhrdelník. Vydražila som ho za $0.99 a dorazil po 23 dňoch od objednania. Kúpila som ho tu.



Ďalším úlovkom bol tento krásny náramok. Na ebay nájdete tieto náramky v rôznych prevedeniach a farbách a najradšej by som mala všetky :-) Tento stál $0.50 a dorazil do 20 dní. Kúpite ho napr. tu.


A tak šiel čas ďalej a sem tam som si niečo objednala. Okrem pozitívnych skúseností mám však aj 2 negatívne, kedy mi tovar nedorazil, opätovne mi ho zaslali, ale napriek tomu stále nedorazil. Preto sa vyhnite týmto dvom predajcom :
utopialive87 
junnyshop8988

Medzi moje najnovšie úlovky patria :




Geneva strieborné hodinky, ktoré kúpite tu. Tieto som konkrétne objednávala pre sestru. Sú v ponuke vo viacerých farebných vyhotoveniach a to aj s kamienkami. Objednávala som ich 24. novembra a dúfala som, že prídu do Vianoc. Príjemne ma prekvapilo, keď dorazili už 11.12. Stáli ma US $3.29 a myslím si, že to je veľmi priaznivá suma. Sú naozaj krásne, bez jedinej chybičky až na dva drobné nedostatky. Vraj hlasno tikajú, takže sestra si ich odkladá vždy do vedľajšej miestnosti, lebo jej to vadí. A dĺžka samotného náramku! Ja tomu celkom nerozumiem. Keď si chcete objednať oblečenie z Číny, tak ich číslovanie je niekedy v zmysle ich L je ledva naše S, čo je dané samozrejme aj ich drobnými a útlymi postavami a a na druhú stranu vyrábajú hodinky s náramkami, ktoré sú akurát tak na pánsku ruku, prípadne hrubšiu ženskú. Vtedy ostávajú iba dve možnosti. Buď zájdete do hodinárstva a dáte si ich skrátiť, čo nie je problém, ale táto služba vás bude stáť viac ako celé hodinky aj s dopravou cez pol sveta. Alebo si pomôžete vševediacim googlom a nájdete návody na ich skrátenie a k tomu niekoho, kto je šikovný a podujme sa na to. U nás platila možnosť č.2. Tak sme na nete našli návod a sestra poprosila priateľa, či by jej to neskrátil. Musím priznať, že chudák mal čo robiť, nakoľko bol dosť problém tie dieliky oddeliť, ale podarilo sa.
Mamine som už medzičasom objednala zlaté s kamienkami a keď dorazia, tak sa rozhodnem, ktoré z nich si objednám aj pre seba.


Už aj s fóliou, len je chudák trochu uchytaný :-)

Kto čítal môj článok o povianočných výpredajoch vie, že som si konečne kúpila nový telefón. Je to Prestigio Multiphone 5455 DUO a zohnať naň čokoľvek je naozaj komplikované. Tak som sa obrátila na ebay a hneď som si objednala ochranné fólie na displej. Keďže som ich objednávala medzi sviatkami, nečakala som, že tak rýchlo dorazia. Ale keďže to bolo v rámci EU a posielané z Nemecka, tak mi dorazili už za 8 dní. Boli zabalené v obálke aj s faktúrou a 6 ks fólii ma vyšlo 1,99 Eur. Kúpiť sa dajú tu.

To by bolo teda všetko k mojím nákupným začiatkom na ebay. Rozhodla som sa, že časom nebudem robiť takéto samostatné články na blogu, ale vždy, keď mi niečo dorazí, vám to zverejním aj s podrobnosťami na FB. Tak ak chcete byť informovaný o novinkách medzi prvými, určite navštívte môj facebook.

A čo vy? Podľahli ste už ebay? Čo by ste mi odporučili si zakúpiť?
    



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára