utorok 1. júla 2014

Tipy : Lidl a DM

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás v skratke tipy na nákup v DM a Lidli. Možno vás niečo z toho osloví tak, ako aj mňa. Poďme teda na to!


V Lidli majú práve teraz americký týždeň a ja som neodolala pár kúskom. Ako prvé som si zadovážila arašidové maslo, má hmotnosť 454 g a cena je 1,99 Eur. Skúšala som ho už veľmi dávno a vtedy ma veľmi neoslovilo, ale kamarátka ho stále vychvaľuje a mám už vytlačených pár receptov, do ktorých toto maslo ide, takže teraz muselo byť moje!   
Ukoristila som si aj dva ľadové čaje, ktoré si ma, musím sa priznať, získali už svojím balením. Jeden je biely čaj s čučoriedlami a druhý je zelený čaj s granátovým jablkom. Ja celkovo aj v lete pijem čaje alebo obyčajnú vodu z vodovodu, lebo len čo si dám bublinky, hneď ma bolí hrdlo. Ešte som ich neskúšala, ale už sa na ne teším.
Okrem toho je v ponuke veľa iných výrobkov, napr. veľké balenie Coca Cola 2,5 l za 0,79 Eur alebo tiež javorový sirup za 3,99 Eur po ktorom som pokukovala, ale nakoniec som si ho nevzala. 
Veľmi som chcela vyskúšať aj sušené brusnice, ale u nás ich buď nemali alebo som ich nenašla, z čoho som bola sklamaná.


Kto ste čítali článok o mojej letnej kozmetickej výbave tak viete, že som v ňom spomínala úžasný sprej Sundance s aloe vera po opaľovaní. Bola som veľmi sklamaná, keď som ho nevedela v DM nájsť. Nedalo mi to a snažila som sa dopátrať na nemeckej DM stránke, či nie je niečo podobné v ponuke. A našla som!!! Pri najbližšej návšteve DM som si ho aj hneď kúpila a som veľmi rada. Mali posledné tri kusy! Ide o Sundance sprej po opaľovaní s Aloe Vera a Panthenolom. Vonia trošičku inak ako ten predchádzajúci, tak uvidíme, či bude taký skvelý ako jeho predchodca. Objem má 200 ml a cena je 2,99 Eur.
Už dlhšie ma trápia problémy s pleťou a to najmä akné a čierne bodky. Preto som si po viacerých článkoch, ktoré som čítala na blogu http://biancaprincipessa.blogspot.sk/ zadovážila Himalaya Neem Mask. Už som ju raz aj skúšala a bola som veľmi prekvapená. Ako? To sa nechajte prekvapiť a dočítate sa to v samostatnej recenzii. Objem tento masky je 75 ml a cena bola okolo 2,70 Eur.
Od dnes je platný nový DM Journal, ktorý je plný skvelých akcií a noviniek, tak si ho určite nenechajte ujsť.

A čo vy? Čo zaujímavé ste si v poslednom čase zadovážili?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára