pondelok 7. júla 2014

Aký bol môj jún?

Ahojte!

Jún už máme za sebou a priniesol pre mňa veľa zážitkov a nových skúseností. Preto som sa rozhodla, že vám v krátkosti ukážem, čo všetko som zažila.

Začiatkom mesiaca som robila menšiu objednávku na stránke Iherb. Konečne doplnili výrobky, na ktoré som čakala niekoľko mesiacov a po dvoch týždňoch mi balíček prišiel. Ešte nemám výrobky veľmi otestované, ale veľmi sa z nich teším.
Následne piatok 13. (my si s priateľom vieme vybrať pekný dátum), sme podnikli výlet do Belianskych Tatier. Išlo o víkendový pobyt, ktorý sme si dali k výročiu, lebo nie je podľa mňa nič krajšie, ako v tejto uponáhľanej dobe venovať sa jeden druhému, byť ďaleko od všetkých a všetkého. Chcem vám o tom napísať samostatný článok, tak dúfam, že sa mi to podarí čo najskôr. 
Malá ochutnávka fotiek z výletu:
Morskie oko


Penzión Blanka, kde sme boli ubytovaní

V dňoch 21. - 27.06.2014 sa konal filmový festival Artfilmfest, ktorý je mojou srdcovou záležitosťou a skoro každý rok sa na ňom veľmi rada zúčastňujem. Kvôli práci som nevidela všetky filmy, ktoré som chcela (tíško závidím tým, ktorí si ho mohli užiť naplno). Aj napriek tomu som videla 7 zaujímavých filmov, ktoré len tak v televízii nevidíte a dokonca aj víťaza v kategórii hraných filmov - film Cesta ven.


Mačiatka nám rastú ako z vody, je radosť pozerať, ako sa hrajú, bijú, naháňajú. Nemôžeme si ich ale všetky nechať, tak pokiaľ je tu niekto z okolia Trenčína a mal by záujem, veľmi radi nejaké darujeme. Máme dvoch kocúrikov a jednu mačičku. Stačí mi napísať na mail.


Po dlhom čase som urobila veľký krok a zaplatila si kondičné jazdy v autoškole. Asi skúsení vodiči budú krútiť hlavou, ale ja mám vodičák už dlhý čas, avšak dávnejšie som zažila jednu veľmi nepríjemnú situáciu a odvtedy som odmietla sadnúť za volant. Keďže jazdenie autom sa stalo súčasťou našich životov a potrebujem to aj v práci, pomaly sa do toho opäť dostávam. Držte mi  palce!

 
Okrem tohto všetkého som stále chodila do práce, tiež sa stále rieši môj problematický zub, tak dúfam že budúci pondelok sa aj konečne dorieši. 
Počas jedného víkendu som navštívila aj krásne miesto, gazdovstvo Uhliská, kde nájdete kopec rôznych zvieratiek a dá sa tam zaplatiť aj jazdecký kurz, tak som sa rozhodla splniť si sen a v blízkej budúcnosti tento kurz absolvovať. Inak je to krásne miesto na výlet, hlavne s malými deťmi.

Tak to bol môj jún, musím sa priznať, že bol dosť hektický, ale súčasne plných rôznych zážitkov.

A čo vy? Aký bol váš jún?  

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára