streda 30. januára 2019

Novinky z dmky - január 2019


Aj tento rok som sa rozhodla pokračovať v článkoch, ktoré sa u vás tešia veľkej obľube a preto nesmú chýbať ani januárové novinky z dmky 😊


Čo sa týka mojich obľúbených výrobkov do sprchy, za január som tam objavila iba jedného nového zástupcu od značky Nivea. Ide o ošetrujúci sprchový gél a peeling, ktorý jednoducho nanesiete, jemne vymasírujte a nakoniec zmyjete. Jeho ošetrujúce zloženie obsahuje jemné peelingové čiastočky a vitamín E, ktoré vašu pokožku citlivo vyčistia a vyživia.




Pokožka rúk v tejto zime poriadne trpí, takže ju musíme dostatočne hydratovať. Objavila som hneď 4 nové produkty v tejto oblasti. Od značky Balea sú to dva nové krémy na ruky v malom 75 ml balení a to prevedenie s ružovým ílom Pure & Soft a s olejovým komplexom Silk & Soft. Novinkou je aj pena na ruky Desert Sun v praktickom pumpičkovom balení, s obsahom kaktusovej vody, mandľového oleja, bambuckého masla a pantenolu. A alverde má v ponuke krém na ruky s výstižným názvom It´s cold outside s vanilkovou vôňou a obsahom bambuckého masla z Burkina Faso. A pozor, ide o limitku!



Aj v zime sa musíme chrániť pre potom a to tu mám zástupcov z lacnej i drahšej skupiny. Kým značka Fa patrí do tej lacnejšej a má v ponuke deodoranty, ktoré priam volajú po lete, v dmke nájdete aj drahšie kúsky v podobe antiperspirantov od značky Bioderma či Vichy. Budem rada ak mi dáte dolu do komentov vedieť, či tieto drahšie lekárenske kúsky používate a ako ste s nimi spokojní 😊


Ak by ste sa pýtali na najznámejší krém od značky Weleda, tak ním bude rozhodne Skin Food, ktorý teraz nájdete aj v prevedení telového masla a masielka na pery.



Široká ponuka balzamov na pery od značky Balea sa rozrástla o nový kúsok v podobe peelingového balzamu na pery Cocos. Peelingový balzam Balea Cocos jemne odstraňuje odumreté šupinky z pier a zároveň pery hydratuje. Bohaté zloženie sa stará o pocit mäkkosti a vláčnosť pier. Peelingový efekt je dosiahnutý prostredníctvom prírodnej kokosovej múky. S bambuckým maslom, vitamínom E a včelím voskom. Veľmi zaujímavý kúsok 😊 A v ponuke nájdete aj nové eosy v čiernom balení s metalicky lesklým efektom. 


Z telovej starostlivosti som ešte objavila nový treaclemoon kokosové telové mlieko s obsahom bambuckého masla pre jemnú pokožku.




Z pleťovej kozmetiky som objavila viacero noviniek. Značka alverde má novú 7-dňovú ošetrujúcu kúru so zmesou bachových kvetov. V každej ampulke je vyvážená dávka s tromi kvalitnými zmesami kvetov, ktoré poskytnú optimálne výsledky. Modré sérum s kyselinou hyalurónovou poskytne trvalú vlhkosť pokožke. Zelené sérum chráni pred negatívnymi vplyvmi a podporuje obranný systém pokožky. Žlté sérum neutralizuje prvé známky starnutia pokožky. Tento prípravok je vhodný pre normálnu a zmiešanú pleť.
Balea má novú energizujúcu kúru na pleť. Energizujúce sérum na pleť Balea zásobuje pleť energiou, vitalizuje pleť, a podporuje svieži vzhľad pleti. Prirodzený biosacharid udržiava hydratáciu a sviežosť. Energický koktail s minerálmi a extraktu z ibišteka stimuluje bunkovú aktivitu a prebúdzajú vyžarovanie pleti. Zjemňuje stopy po únave. Rýchla pomôcka pre unavenú a mdlú pleť! 
A od Dermacolu nájdete v ponuke nové pleťové krémy s kolagénom.  




U značky ebelin som objavila čistiacu rukavicu z mikrovlákna na citlivú pokožku. Vďaka svojmu tvaru vyčistí tvár a očné partie, odstráni odumreté časti pleti. Veľmi ma zaujala a letela do nákupného vozíka. Ak vás zaujala, rýchlo sa po nej obzrite, lebo mám pocit, že bola súčasťou dopredaja.
Rad Balea Teint Perfektion sa rozrástol o pleťové tonikum s extraktom z kombuchi a matchi. A nemôžem zabudnúť ani na najrozkošnejšie textilné pleťové masky  s potlačou zvieratiek 😊 Srnka alebo líška? Ktorá sa vám páči viac?




Čo sa týka vlasov, medzi novinky patrí Wella Shockwaves Rough-Cut Putty pasta na vlas, nový suchý šampón od Balea s vôňou kvetov a nová belgická značka Olivia Garden s kefami na vlasy, ktoré sú vytvorené tak, aby počas fúkania dokonale vyhladili vlasové vlákno a vlasy tým získajú žiarivý lesk.



V dmke už zoženiete aj značku Jack N' Jill a ich prírodné detské zubné pasty či zubné kefky a ecoheart  má v ponuke handmade ústnu vodu, vytvorenú zo 100 % prírodných esenciálnych olejov a solí. Proces výroby prebehol za studena, zrením. Ústna voda Ecoheart reminalizuje a posilňuje zuby, dodáva svieži dych. Udržiava prirodzené pH v ústnej dutine.


Pre nás zimomravých sú skvelým pomocníkom Balea vložky do topánok Thermo, ktoré spoľahlivo chránia pred chladom a vlhkosťou. 



V detskom oddelení som objavila túto roztomilú vecičku v podobe lampy so žabkou.



V ponuke dm nájdete aj jedinečné vône Solinotes, ktoré môžete používať nielen samostatne, ale aj kombinovať navzájom a tak vyzdvihnúť svoju individualitu.


Z vecí do domácnosti ma najviac zaujali tieto nové univerzálne vlhčené utierky od Denkmit s veľmi zaujímavou kombináciou vôní Kumquat & Pomelo. Sú ideálne na rýchle a hygienické čistenie v domácnosti a na cestách. Vďaka účinnej čistiacej formule budú umývateľné povrchy očistené jedným ťahom. 





Kým u značky Essence regál po zimnej limitke zíval prázdnotou, u Catrice som objavila novú limitku Astrology, ktorá obsahuje paletku na líčenie tváre, na líčenie očí a štetec. Inak aktuálne prebieha výpredaj vybraných výrobkov Catrice a končia aj moje obľúbené kvapky na miešanie make upu, tak si urobte  zásoby, lebo viac v ponuke nebudú. Ale čo som zachytila u nemeckých blogeriek, mali by prísť nové odtiene Catrice HD Liquid Coverage make upu a to svetlé aj tmavé, takže ak to bude aj u nás, veľmi ma tým potešia 😊






Značka Bourjois má nové odtiene ich rúžov, Maybelline nové rúže a ceruzky na pery, ktoré doma už testujem a onedlho sa k novinkám pridá aj veľmi zaujímavá špirála. Vedeli ste, že legendárna L'Oréal Paris Paradise Extatic je dostupná v troch vyhotoveniach? A to ako klasická maskara, vodeodolná maskara a podkladová báza pod maskaru, ktorá má za úlohu poskytnúť výživu vašim riasam pred nanesením samotnej maskary. Vaše riasy tak získajú väčší objem, zároveň sa predĺžia. Podkladová báza ich vďaka obsahu jojobového oleja posilní a spevní. Pre výrazné oči a posilnené riasy. A novinky som objavila aj u značky Dermacol a to novú špirálu a duo očné tiene.



Absolútnou novinkou v dekoratívke je značka Beetique. Nová  značka je spojením umeleckého mena nemeckej influencerky Dagi Bee a slova Boutique. Holografické efekty, rozjasnená tvár, to sú hlavné znaky novej značky Beetique. V ponuke nájdete lesky na pery, paletky očných tieňov, kontúrovaciu paletku či štetce. Táto značka je dostupná na vybraných dm predajniach a celú ponuku nájdete na online shope.



Na záver tu mám dobroty v podobe dmBio nátierok s vysokým podielom ovocia či lákavé čajíky, ktoré v tomto zimnom počasí príjemne zahrejú. 

Všimli ste si už novinku na eshope dmky? Pod jednotlivé produkty môžete písať svoje hodnotenia a tak s ostatnými zdieľať svoje skúsenosti s jednotlivými výrobkami a tak sa stať na chvíľu malými blogermi 😊


A čo som ukoristila tentokrát?



Budem rada, ak mi do komentov dáte vedieť, ktorá novinka vás najviac zaujala, poprípade tiež skončila v nákupnom košíku 😊


2 komentáre:

  1. Supeer článek, tyhle mám ráda :) já už se těším na nějaký nový limitovaný gel na holení od Balei.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa ti článok páčil :-) Gély od Balea sú veľmi vydarené, ja už sa celkovo teším na akúkoľvek jarnú limitku od Balea a som zvedavá, čím prekvapia tentoraz :-)

      Odstrániť