štvrtok 7. februára 2019

183 DAYS by trend IT UP - Trblietavý peeling na pery

Zdroj

Minulý rok sa niesol v znamení mnohých nových značiek a najviac sa to prejavilo najmä na pultoch predajní dm drogeriemarkt Slovensko. Či už išlo o značky, ktoré vytvorila dmka v spolupráci so zahraničnými blogermi alebo nové značky, vrátane tých privátnych. Jednou z nich je aj 183 DAYS by trend IT UP, ktorá je mladšou sestričkou klasickej trend IT UP, z ktorej sa tešíme na Slovensku už nejaký čas. 

183 DAYS by trend IT UP je inšpirovaná novinkami a trendmi z celého sveta a vo svojej ponuke má rôzne produkty na tvár, oči a pery v nových štýloch, odvážnych farbách a v netradičných baleniach. Je to značka, ktorá je výrazná, žiarivá, farebná a hlavne zábavná! A viete čo znamená číselko 183 v jej názve? Každých 183 dní sa môžete tešiť na kompletne nový sortiment všetkých produktov, takže nuda s touto značkou rozhodne nehrozí. Ja som sa rozhodla od tejto značky vyskúšať peeling na pery, keďže zima im dáva poriadne zabrať a treba sa o ne dostatočne starať.

183 DAYS by trend IT UP - Trblietavý peeling na pery

 



183 DAYS by trend IT UP - Trblietavý peeling na pery sa nachádza v pidi maličkom plastovom balení s hmotnosťou 3,5 gramu. To balenie je fakt maličké, ale peelingu na pery na jedno použitie netreba zas až tak veľa, takže to stačí. Vrchnáčik je škróbovací a veľmi sa mi páči jeho holografické prevedenie, hádže to fakt pekné farby na svetle.  



Keďže táto značka nemôže byť nudná, nie je nudný ani tento peeling. Od klasických sa líši tým, že v sebe obsahuje množstvo farebných trblietok, vďaka čomu sú pery pri jeho použití poriadne žiarivé.


Nie každému bude vyhovovať aplikácia tohto peelingu, nakoľko ho musíte naberať prstami, ale keďže ja peelingy používam vyslovene iba doma, až tak mi to nevadí. Ale pravdou je, že keď mám dlhšie nechty, trošku mi to prekáža, určite by bolo lepšie balenie s tubou na vytláčanie.

Peeling naberiem prstom a prechádzam ním po perách. Má príjemnú sladkú vôňu a okrem drobných trblietok obsahuje aj väčšie čiastočky cukru, ktoré sa postarajú o poriadny peeling pier. Pery sú pri použití peelingu týmito čiastočkami aj jemne masírované a pekne ich zbavuje nahromadených šupiniek. Zvyšky, ktoré mi na perách ostanú, jemne utriem do kapesníčka. Keďže obsahuje trblietky, tie zvyknú priľnúť k pokožke, takže to chce sa trochu vyhrať, aby ste ich pri zotieraní nerozmazali po pleti. Po použití peelingu sú pery na dotyk jemné a hebké. Ja na ne následne nanesiem vrstvu výživného balzamu na pery a vďaka tejto kombinácii sú moje pery spokojné 😊
Sladká vôňa, príjemný peeling a žiarivé a hebké pery, asi tak by som opísala tento peeling. Myslím si, že tento kúsok sa značke 183 DAYS by trend IT UP celkom vydaril a teraz v zime, keď pery naozaj trpia, rada po ňom siaham. Obsiahnuté trblietky sú možno trošku zbytočnosť, ktorú by som vymenila za vyššiu hydratáciu tohto produktu, ale to čo ja od neho požadujem, spĺňa.
Zoženiete ho v dm predajniach alebo na eshope a jeho cena je 2,99 Eur. Ak vás zaujal, s jeho kúpou by som neváhala, lebo nikdy neviete, kedy nastane ten 183 deň a nájdete v ponuke nový sortiment.

Používate peelingy na pery? Ktorý je váš obľúbený? Zaujala vás značka 183 DAYS by trend IT UP?

2 komentáre:

  1. Tuhle značku jsem už viděla na jiných blozích a vůbec mě neláká..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Onedlho sa sortiment bude obmieňať a tie novinky vyzerajú fakt dobre,už sa na ne teším 🙂

      Odstrániť