štvrtok 30. augusta 2018

Oslavujeme!!! Blog má už 5. narodeniny


Písal sa rok 2013, práve sa končil mesiac august a ja som zasadla k počítaču a padlo rozhodnutie. Založím si blog! Prišlo to spontánne, náhodou, vždy ma svet kozmetiky bavil, tak prečo o tom nepísať a nezdieľať s inými moje skúsenosti. Keď som sa spätne pozerala na prvé články, tak naozaj to bolo také amatérske, v začiatkoch, ale každý raz nejak začať musí.



Nečakala som, že ma vášeň k blogovaniu tak chytí a v podstate pretrvá tak dlhú dobu. Už 5 rokov je svet kozmetiky a blogosféry časťou môjho života, vďaka tomu som spoznala úžasných ľudí, zažila úžasné akcie, veľa sa naučila, posunula sa vpred, najmä čo sa fotenia týka a najmä som vyskúšala množstvo produktov a podelila sa s vami o množstvo recenzií. Ak by ste túžili po menšej štatistike, tak za tých 5 rokov má blog viac ako 170 000 zhliadnutí, na FB je vás už viac ako 700 a na Insta sa blížime k 300. Za ten čas som zverejnila 518 článkov, čo je neskutočné číslo! 


Je úžasné, keď človek môže robiť to čo ho baví, aj keď niekedy je to náročné spojiť s inými povinnosťami, ale netreba sa vzdávať. Nešlo by to ani bez podpory najbližších, ktorým ďakujem za trpezlivosť a pomoc pri tvorbe. Ďakujem všetkým firmám, s ktorými spolupracujem a častokrát vďaka nim vám spotredkúvam recenzie produktov, ktoré sú čerstvo na trhu. A veľké ďakujem patrí aj všetkým vám, ktorí ma sledujete, podporujete, pridávate komenty a niekedy aj tipy na zaujímavé výrobky.


A keďže bez vás a vašej podpory by blog nemohol existovať, rozhodla som sa vás za to všetko odmeniť a tu na blogu, FB a Insta vyhlásiť tri rozdielne súťaže. A tu na blogu si budete môcť zasúťažiť o pár kúskov dekoratívky od Essence.


Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez Google+ a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné) 
2.  Sledujte môj blog na FB a napíšte mi, pod akým menom ho sledujete (povinné)
3. Napíšte mi, ktorý článok sa vám na mojom blogu za celé 5 ročné obdobie páčil najviac (povinné)
4. Ak ma sledujete na Instagrame  - môžete si pripísať ďalší komentár

Výhercom sa stáva :

 

Zuzka Kollarčiková - napíš my na mail adresu



Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne ho zverejním tu na blogu i na FB. Výherca je povinný sa mi ozvať do 7 dní od jeho vyhlásenia, inak budem opäť žrebovať.

Termín :
Giveaway trvá do 10.09.2018

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára