sobota 19. augusta 2017

Moja letná opaľovacia výbava so značkou Astrid

Leto si bez slniečka neviem predstaviť, to je ako zima bez snehu. Pokožku je ale potrebné pred ním chrániť a starostlivosť o ňu nezanedbávať, lebo sa nám to vráti. V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť mojich tohtoročných letných pomocníkov, s ktorými sa o pokožku pri slnení nemusím báť. Síce si asi poviete, že kde som doteraz s týmto článkom trčala keď leto pomaly končí, no u mňa leto prebieha inak než u väčšiny z vás. Pokiaľ vy si užívate dovolenky, kúpaliská či bazény, ja trčím celé leto v práci a keď o 15:00 prídem domov, nie vždy mám čas alebo chuť sa ísť slniť. Pre mňa leto graduje až začiatkom septembra, kedy si zbalím kufor a vyrážam k moru si poriadne oddýchnuť a načerpať nové sily. Avšak počas tohto leta som si trošku slniečka uchmatla aj u nás a počas nich som testovala pre mňa nové kúsky od značky Astrid,ktoré vám chcem dneska predstaviť a možno dať tipy pre tých z vás, ktorých ešte len dovolenka čaká tak ako aj mňa.

Astrid Sun - hydratačné mlieko na opaľovanie v spreji OF 30

 


Astrid Sun hydratačné mlieko na opaľovanie v spreji obsahuje systém fotostabilných UV filtrov, ktorý spoľahlivo chráni pokožku proti škodlivým vplyvom UVA/UVB žiarenia. Zloženie obohatené o multivitamínový komplex (betakarotén, vitamíny A, E, F) poskytuje aktívnu antioxidačnú ochranu, chráni pokožku pred predčasným starnutím a napomáha bezpečnejšiemu opaľovaniu. Mlieko obsahuje D-pantenol, ktorý podporuje hydratáciu pokožky a chráni ju pred stratou vlhkosti a pružnosti. 


Ako už názov napovedá, ide o mlieko v spreji a aj keď s podobnou aplikáciou sú v ponuke výrobky aj od iných značiek, ja som ešte takýto opalovák nemala. Príde mi to ale veľmi praktické a zaradilo sa hneď medzi moje obľúbené výrobky. Pred použitím je potrebné mliečko poriadne pretrepať. Nanáša sa na suchú pokožku pred pobytom na slnku, ja sa snažím dodržať aspoň tých 20 minút a až potom sa idem slniť. Nestriekajte ho priamo na tvár, ale aplikujte si ho do dlane a potom rozotrite na tvár.  


Keďže ide o mlieko v spreji, rýchlo a ľahko ním pokryjete veľkú časť tela, ľahko sa roztiera a pekne sa do pokožky vstrebáva. Plynule a rovnomerne rozprašuje ľahkú emulziu. Má bielu farbu, príjemnú vôňu opalováku, takú typickú pre Astrid a jemnú nemastnú konzistenciu. Do pokožky sa krásne vstrebe a vy ho vôbec necítite. Aplikácia je s týmto výrobkom rýchla, skutočne má nemastné zloženie a rýchlo sa vstrebáva. Okrem toho je vodeodolné, ale ako každý opalovák je potrebné ho aplikovať pravidelne.


Ja som na testovanie obdržala toto mliečko s OF 30 a to je faktor, ktorý zvyknem používať v našich končinách, keď sa ešte len začínam opaľovať a potom si ho odkladám k moru. Keďže nie som bledulka a celkom v pohode sa opaľujem, príde mi tento faktor pre mňa neskôr zbytočne vysoký a s ním by som sa v našich končinách naozaj málo opálila. Pre mňa ideálny naozaj k moru, kde to slniečko má predsa len vyššiu silu. Čo ma ale teší, v ponuke okrem OF 30 je toto mlieko v spreji aj s OF 10 alebo OF 20, ktoré sa mi skôr hodia do našich končín. 


Ja som z Astrid Sun hydratačného mlieka na opaľovanie v spreji nadšená, páči sa mi spôsob aplikácie, vôňa, nemastné zloženie, jednoducho ochrana pred slniečkom je s ním rýchla a jednoduchá. Jeho cena sa pohybuje od 7 Eur za 150ml a už ho mám nachystané na poličke s ostatnými adeptami, ktorí so mnou poputujú na dovolenku.

Astrid Sun - olej na opaľovanie v spreji OF 20 



Minulý rok som vám básnila o Astrid oleji na opaľovanie v spreji s OF 6, ktorý som si neskutočne obľúbila a putoval so mnou aj na minuloročnú dovolenku do Turecka. Tento rok som obdržala tento olej s OF 20 a v ničom za jeho predchodcom nezaostáva, takže opäť budem chváliť. Pôvodne značka Astrid mala tieto oleje s OF 6, 10 a 15 a tento rok sa ponuka rozšírila o 20. Ideálny stupeň ochrany ak sa idete opaľovať k moru, či radi kedykoľvek siahate po vyššom faktore.

ASTRID SUN Olej na opaľovanie v spreji OF 20 obsahuje systém fotostabilných UV filtrov, ktorý spoľahlivo chráni pokožku proti škodlivými vplyvmi UVA a UVB žiarenia. Zloženie obohatené o multivitamínový komplex (betakarotén, vitamíny E, C, F) a abysinianový olej napomáha urýchliť opálenie a zároveň prispieva k bezpečnému opaľovaniu.


Opäť veľmi pekné a praktické balenie v spreji, tentokrát však s rozprašovačom, vďaka čomu rýchlo pokryjete celé telo, ľahko ho na pokožke rozmažete a môžete sa oddávať pobytu na slniečku. Olej neskutočne krásne vonia, je vodeodolný a má nelepivé zloženie. Po jeho rozotretí sa do pokožky vpije a na jej povrchu zanechá jemný nemastný filter, takže i vy sa cítite príjemne a hneď sa na vás všetko nelepí. 


ASTRID SUN Olej na opaľovanie v spreji OF 20 ma opäť nesklamal, oleje mám pri opaľovaní najradšej, lebo mám pocit, že vďaka nim je pokožka krásne opálená a súčasne chránená. 

Astrid Sun - pleťový krém na opaľovanie OF 30 s koenzýmom Q10

 


Astrid Sun - pleťový krém na opaľovanie OF 30 s koenzýmom Q10 obsahuje opäť systém fotostabilných UV filtrov, ktorý spoľahlivo chráni pokožku pred škodlivým vplyvom UVA/UVB žiarenia. Zloženie je obohatené o koenzým Q10, ktorý spomaľuje proces predčasného starnutia pleti a multivitamínový komplex (vitamíny A.E,F), ktorý poskytuje aktívnu antioxidačnú ochranu a napomáha predchádzať vzniku nových vrások. Okrem toho obsahuje aj D-pantenol, allantoin a prírodný betaín, podporuje hydratáciu pokožky a chráni ju pred stratou vlhkosti a pružnosti.



Od celého tela sa presúvame iba k pleti. Pleťový krém je balený v papierovej krabičke, z ktorej sa dozviete všetky potrebné informuácie a samotný krém sa nachádza v plastovej tube s objemom 50 ml. Má bielu farbu, príjemnú vôňu a krémovú konzistenciu. Ľahko sa na pleti roztiera, dobre sa do nej vsakuje a nezanecháva na nej pocit mastnoty. Vôbec ho na pokožke necítim, nezaťažuje ju ani zbytočne nemastí. 


Pokožka je chránená nielen pred slniečkom ale aj pred starnutím, takže je vhodný pre tých, ktorý sa snažia už chrániť aj pred vráskami.


Astrid Sun pleťový krém na opaľovanie je príjemným výrobkom, s ktorým je pleť chránená a plní všetko čo sľubuje. Jeho cena sa pohybuje okolo 5 Eur a keďže je určený iba na pleť, 50 ml balenie vám vydrží dlho.

Astrid Sun - ochranný balzam na pery OF 25 


Pri opaľovaní nesmieme zabúdať ani na naše pery. Aj tie vplyvom slnečných lúčov trpia a je potrebné im poskytnúť dostatočnú ochranu. Pokiaľ ide o balzamy na pery s ochranou pred slniečkom, ja mám skúsenosť buď s hutnými, ktoré zanechávajú na perách jemný biely film alebo s ľahšími, ktoré sú priehľadné a na perách ich takmer necítite.


Astrid Sun ochranný balzam na pery OF 25 patrí k tomu druhu balzamov, ktoré sú priehľadné a na perách ich po aplikácii nevidíte. Má jednoduché tyčinkové vysúvacie balenie s hmotnosťou 4,8 g. Je určený pre každodennú ochranu a starostlivosť našich pier. Spoľahlivo ochráni pery pred nepriaznivými účinkami slnečného žiarenia. Obsahuje komplex HydraSoft, kakaové maslo a vitamín E, UV filtre a má antioxidačné účinky.



Balzam aplikujem kedykoľvek podľa potreby počas dňa. Nie je veľmi tuhý, jemne po perách kĺže, nie je mastný, dodáva im potrebnú hydratáciu a ochranu. Príjemne vonia, je z neho cítiť kakaové maslo. Suchým a popraskaným perám poskytuje potrebnú dávku hydratácie, pery zanecháva vláčne a jemné a súčasne pred slniečkom chránené.



Astrid Sun ochranný balzam na pery OF 25 predstavuje pre mňa dostatočnú ochranu pier pred slniečkom a čo sa týka celkovo výrobkov na pery, ktoré majú chrániť pred slniečkom, tu si potrpím aj v našich končinách na vyšší faktor, lebo pokožka pier je jemná a dostatočnú ochranu si vyžaduje. Jeho cena sa pohybuje okolo 1,50 Eur a je príjemným spoločníkom k vode.

Značka Astrid mi robí v rámci ochrany pred slniečkom spoločnosť už druhý rok a za mňa urobila veľký krok vpred. Výrobky sú moderné, voňavé, plnia čo sľubujú a ja si leto už bez nich neviem predstaviť.

V budúcom článku venovanom značke Astrid vám predstavím mlieko po opaľovaní či nové balzamy na pery a budeme mať aj súťaž o jeden z nich, tak ma sledujte 😉

Aký je váš obľúbený tohtoročný výrobok na opaľovanie?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára