utorok 22. augusta 2017

Astrid hydratačné mlieko po opaľovaní + nové balzamy na pery + súťaž

V minulom článku som vám predstavila mojich tohtoročných obľúbencov na opaľovanie od značky Astrid a dneska sa povenujem trošku starostlivosti po opaľovaní a novým balzamom na pery. 

Astrid Sun - hydratačné mlieko po opaľovaní v spreji

 


Pokožka potrebuje byť chránená nielen počas opaľovania, ale aj po ňom. K tomu slúžia rôzne výrobky po opaľovaní a jedným z nich je aj Astrid Sun hydratačné mlieko po opaľovaní v spreji. Je obohatené o extra upokojujúci komplex (D-pantenol, allantoín, bisabolol), ktorý napomáha udržať v pokožke optimálnu úroveň hydratácie a zároveň upokojiť pokožku podráždenú slnečným žiarením.


Mlieko po opaľovaní sa nachádza v plastovom balení o objeme 200 ml. Má praktické balenie s rozprašovačom, vďaka ktorému sa ľahko a rýchlo aplikuje na celé telo. Pred použitím je potrebné ho poriadne pretrepať. V balení je akoby tekuté, pri aplikácii na pokožku má bielu farbu, príjemnú vôňu a veľmi jemnú  a ľahkú konzistenciu.


Po sprchovaní toto mlieko aplikujem na suchú pokožku tváre i tela. Zvláčňuje pokožku, podporuje jej dlhotrvajúce opálenie a zanecháva ju jemnú, hydratovanú a sviežu. Ľahko sa vstrebáva a nezanecháva pocit mastnoty. Je na pokožke veľmi príjemné, nedávno som sa spálila a toto bol jeden z výrobkov, vďaka ktorému sa dala opäť dokopy. 


Po opaľovaní vyhľadávam najmä výrobky v spreji, ktoré bývajú ľahšie ako typické mlieka, rýchlejšie sa aplikujú a celkovo mne osobne prídu praktickejšie. Astrid Sun hydratačné mlieko po opaľovaní v spreji ma nesklamalo a zoženiete ho za cenu okolo 4 Eur.



Tento rok značka Astrid inovovala balzamy na pery a priniesla na trh aj v tejto oblasti novinky. O balzamoch na pery od značky Astrid som čítala veľa pozitívnych článkov, ja sama som v minulosti už nejaký mala a bola som zvedavá, aké budú práve tieto nové.

Novinkové balzamy na pery sú tónované a obsahujú príchuť melónu, čučoriedky alebo sú s perleťovým leskom. Ja som si zo zaslaných na testovanie vybrala čučoriedkové a táto voľba bola správna 😃

Astrid balzam na pery - žiarivá čučoriedka

 


Astrid balzam na pery s vôňou čučoriedok sa stará o jemnú pokožku pier. Jeho obsah je založený na efrektívnej kombinácii účinných prírodných látok, ktoré poskytujú perám dokonalú starostlivosť. Vďaka obsiahnutému včeliemu vosku a vitamínu E poskytuje perám efektívnu hydratáciu a ochranu.



Balzam sa nachádza v plastovom balení s podrobným opisom a samotný je balený v plastovom vysúvacom tyčinkovom prevedení s hmotnosťou 4,8 g.  


Tento balzam má označenie Žiarivá čučoriedka a musím sa priznať, že keď som zistila, že v sebe obsahuje drobné strieborné trblietky, bála som sa, aby som s ním nemala pery ako diskoguľa. Ale obavy boli zbytočné, perám tento balzam dodáva žiarivý prirodzený lesk a keďže je tónovaný, aj jemné sfarbenie do fialova. Príjemne vonia, pery pekne hydratuje, chráni ich pred vysušením a udržuje ich jemné a vláčne.


Nový Astrid balzam na pery ma veľmi príjemne prekvapil a bude určite vyzerať veľmi dobre na perách, keď si pokožku trošku viac opálim. Musím sa priznať, že ma ešte veľmi láka jeho melónové prevedenie a ak vás tieto balzamy zaujali, zoženiete ich za cenu okolo 1,50 Eur.

A ako som vám sľúbila, na záver tu mám súťaž o jeden z nových balzamov a to Astrid tónovaný balzam na pery s ružovým nádychom a perleťovým leskom 😉


Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez Google+ a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné) 
2. Nechajte pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať (povinné)
3. Napíšte mi, aký je váš najobľúbenejší výrobok od značky Astrid (povinné)
4. Ak sledujete môj blog na FB, môžete si pripísať ďalší  komentár
5. Ak ma sledujete na Instagrame  - môžete si pripísať ďalší komentár


Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá do 10.09.2017! 

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára