utorok 13. júna 2017

Novinky vo svete dm drogeriemarkt Slovensko

Všimla som si, že článok o novinkách z predajní dm drogeriemarkt Slovensko majú u vás úspech a musím sa priznať, že aj mňa tento typ článku baví. Mám veľmi rada okamihy, keď sa túlam po dm-ke a objavujem rôzne nové a zaujímavé kúsky. Keďže som minulý mesiac absolútne nič nestíhala a neostal ani čas na návštevu dm-ky, snažím sa to napraviť teraz a opäť som objavila množstvo zaujímavých kúskov, ktoré vám chcem ukázať.




Keďže máme leto, voňavý deodorant či antiperspirant je povinnou výbavou našej kozmetickej zbierky. Na výber v dm-ke je široká škála produktov, pričom práve Balea má v ponuke naozaj svieže voňavé kúsky. Nemohla som sa nepristaviť pri mojich milovaných sprcháčoch. Zohnať sa dajú už všetky tri svieže limitkové vône od Balea. Ja som si chcela zobstarať novinku od Balea v podobe melónového peelingu, ale ešte ho na predajni nemali. Tekuté mydlá sú povinnou výbavou mojej domácnosti a keďže máme leto, nesmie v ponuke chýbať ani melónové. 





Novinky nájdete aj u značky Alverde. O línii Alverde Beauty&Fruity ste sa už mohli dočítať v súvislosti s nie veľmi vydarenou micelárkou. V ponuke je najnovšie peeling a snáď to s ním bude lepšie. Novinkou je aj nočný krém a maska v jednom či kúra proti vráska s goji. A je tu niečo aj na telo v podobe telového masla s vôňou medovky, mäty jablkovej a divokého tymiánu.


Netušila som, že dm-ka má v ponuke aj celkom zaujímavý výber výrobkov od značky Saloos. Na túto značku si už dlhšie brúsim zúbky, ale akosi som sa k nej ešte nedokopala, tak nabudúce asi už nedolám a keďže máme to leto, Mojito si zaobstarám 😃


Nielen v zime, ale aj v lete musíme chrániť naše pery. Či už balzamami s ochranou proti slniečku, alebo voňavými kúskami, ktoré si Balea pre nás pripravila.  Kombinácia mäty s jablkom, či tropická kokosovo-broskyňová kombinácia.



Teplé počasie má za následok, že dlhé nohavice ostávajú v skrini a k slovu sa dostávajú šaty, sukne, kraťasy a plavky. A keďže chceme na obdiv ukazovať krásne nôžky, treba sa aj o ne starať. Pre tie z nás, ktoré majú nízky prah bolesti ostáva v tomto období riešením žiletka a pena či gél na holenie. Balea v tejto oblasti priniesla na trh nové žiletky, ktorých obal s pelikánom ma úplne dostal a k tomu si môžete zaobstarať penu na holenie s vôňou kokosu a melónu.



Rodinka Balea Teint Perfektion sa rozrástla o fixačný sprej na tvár, som zvedavá, aké budú naň recenzie. A v regály s výrobkami na tvár som objavila jemný malinový peeling, ktorý síce možno nepatrí medzi novinky, ale až teraz som si ho všimla. 



Konečne som objavila Balea čierne výrobky pre problematickú pleť, ale ako vidíte, asi sa tešia obľube, lebo boli naozaj vybrakované. A čomu sa teším najviac sú plechovkové dózy, ktoré v sebe ukrývajú voňavé Balea krémiky. Priznám sa že jeden letel hneď do nákupného vozíka 😃



So značkou Diadermine nemám žiadnu skúsenosť, ale ponuka je celkom široká. Novinkou je aj Nivea peeling a ako vidíte na obrázku, v dopredaji je aktuálne Nivea čistiaci krém.




Prvýkrát som objavila aj vlasovú kozmetiku Lee Stafford, netušila som, že ju má dm-ka v ponuke. A nové sú aj šampóny od Nivea či suché šampóny od Batiste. S vlasmi súvisí aj ich rozčesávanie a ja som objavila od Ebelin tieto krásne letne ladené kefy v štýle tangle teezra.




Kým minule som objavila rozkošné sety od Alverde, ktoré sú mimochodom stále v ponuke, teraz môjmu všímavému oku neušiel letný set od Balea. Ak máte radi Balea telové krémy, tak nový čerešňový sa v tomto období naozaj zíde. A keďže sa snažíme vyformovať do plaviek a zabojovať s celulitídou, novinkou je aj celulitídny zábal.




Chytať bronz bez dostatočnej ochrany pred slniečkom nie je dneska srandou, preto výrobky na opaľovanie by mali byť našou povinnou výbavou. Ja mám veľmi rada značku Sundance a ako vidíte, v dm-ke majú neskutočne širokú ponuku výrobkov na opaľovanie aj po opaľovaní. Už ste sa u mňa na blogu s niektorými z nich zoznámili a musím povedať, že sú skvelé. A veľmi ma potešila aj široká ponuka opaľovacích výrobkov od Astrid, čo je stará ale dobrá klasika a Astrid sa v tejto oblasti veľmi polepšil. 


Leto je spojené aj s množstvom dotieravého hmyzu, ktorý nám nedá pokoja, preto repelenty sú skvelým pomocníkom proti tejto hávedi 😃



V rámci domácnosti som si v poslednej dobe veľmi obľúbila vlhčené utierky, ktoré mi veľmi uľahčujú upratovanie. Tentokrát som siahla po dvojbalení s jarným motívom. V ponuke má dm-ka aj voňavých panáčikov do auta, vďaka ktorým sa jazda autom stáva príjemnou voňavou záležitosťou.

 
Kým prejdeme na dekoratívku, mám pre vás dôležitú info. Astor stojan v dm-ke končí, takže všetok sortiment je aktuálne v 50% akcii!!! A ak to správne tuším, bude nahradený značkou Trend IT UP, na ktorú sa už veľmi teším. Priznám sa, že som si myslela, že ju už v predajni nájdem, ale má sa tak stať až po ukončení výpredaja Astor, čo môže ešte pár dní trvať. Ale nebojte, budem sa to snažiť ustrážiť a hneď vám dám vedieť. Inak na nete som čítala, že v niektorých dm-kách už Trend IT UP je, takže nahradzuje Astor postupne.




Dekoratívka sa tentokrát hmýrila novinkami. Osobne ma zaujala krásna limitka od Alverde, ale ani ostatné značky sa nedali zahanbiť.

A čo som si nakoniec kúpila?


WC papier s pandami od značky Tento je pre vás asi šokom. Ja sa ale rada obklopujem peknými a vtipnými vecami, takže nemohla som ho tam nechať. Pre niekoho možno mierne infantilné, pre mňa osobne rozkošné. Denkmit vlhčené utierky s grepom som mala už dlhšie na whisliste. Ak čítate príspevky na FB dm-ky viete, že sa tam všeličo dozviete a pred nejakým časom tam jedna pani tieto utierky vychvaľovala do nebies a spomínala, že sú neskutočne multifunkčné a  kvalitné, tak som ich musela mať. A potom som si zobrala ešte jedno dvojbalenie bežných do zásoby a na skúšku som si zobrala dezinfekčnú aviváž.
Das gesunde Plus sprej do nosa s morskou soľou som už mala minutý, tak hneď som si doplnila zásobu. Balea čierne pásiky na nos sa mi konečne podarilo zohnať, lebo sú stále vypredané. Profissimo servítky s letným dizajnom sa mi páčili a nový voňavučký Balea krémik som  tam rozhodne nemohla nechať, veď kombinácia vanilky a marshmallow je pre mňa ako stvorená 😄 A nesmie chýbať ani tekuté mydlo na ruky.

To by bolo z noviniek na dnes všetko. Myslím, že je toho viac ako dosť a snáď si nájdete v tejto hromade niečo, po čom vaše srdiečko zapiští 😃

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára