streda 21. júna 2017

Ako sa cítiť sviežo v horúce dni? Jednoznačne s Dove !

Zbožňujem leto, slnko, opaľovanie, dovolenky. Avšak aj toto obdobie má svoje negatívum a tým je, že sa potíme viac ako inokedy. Preto v tomto období je dôležité nájsť výrobok, ktorý nám pomôže cítiť sa sviežo i počas horúcich letných dní. Pre mňa osobne sú favoritmi v posledných týždňoch antiperspiranty od Dove, ktoré poskytujú nielen ochranu pred potením, ale zároveň vďaka hydratačnému systému ponúkajú jemnú a účinnú starostlivosť o pokožku. Antiperspiranty Dove obsahujú účinné látky obmedzujúce potenie, 1/4 hydratačného krému, neobsahujú alkohol a nedráždia pokožku. Ja som mala možnosť otestovať dva dámske a jeden pánsky a v dnešnom článku sa im pozrieme bližšie na zúbok 😃

Dove Go Fresh pear & aloe vera antiperspirant 



Antiperspirant Dove Go Fresh hruška a aloe vera vás nielen osvieži, ale prinesie nečakaný zmyslový zážitok. Nechápem ako je možné, že som z tejto rady ešte nič nemala, pretože tá vôňa je neskutočná !!!! Niečo tak úžasne voňavé som už dlho nemala. Vôňa šťavnatej hrušky a aloe vera v kombinácii s 1/4 hydratačného krému prináša pokožke starostlivosť v podpaží a ochranu pred potením až na 48 hodín.


Ide o antiperspirant v spreji, čo ja v poslednej dobe maximálne preferujem. Produkt sa vám hneď aplikuje na pokožku a nemusíte zbytočne čakať kým sa vstrebe, môžete sa okamžite obliecť a vyraziť von. Nádobka je teda pod tlakom a jej objem je 150 ml. Dizajnovo sa mi balenie veľmi páči a pozitívne hodnotím aj spôsob aplikácie, keďže časť ktorú pri použití stláčate je potiahnutá gumou, s tým som sa ešte pri podobných produktoch nestretla.

Antiperspirant by ste mali pred použitím pretrepať a na pokožku aplikovať zo vzdialenosti 15 cm. Ako som už spomínala, vôňa tohto výrobku ma dostala. Ešte som kozmetický výrobok s hruškovými tónmi nemala a som veľmi rada, že si nakoniec sám našiel cestu ku mne. Tá vôňa je svieža, šťavnatá, cítim sa po aplikácii neskutočne čerstvo. Keďže je to sprej, okamžite sa môžem obliecť a vyraziť do práce. 

Čo sa týka ochrany pred potením 48 hodín, tak asi každému je jasné, že za tých 48 hodín sa každý osprchuje, takže sú to podľa mňa trošku prehnané tvrdenia. Ak mám povedať za seba, tak nie je to výrobok, vďaka ktorému by som sa pri maximálnej záťaži či horúcom dni vôbec nespotila. Tento výrobok nebráni tvorbe potu, ale vie ho zmierniť a najmä úplne potlačiť jeho zápach. Keď mám veľmi náročný deň, naháňam sa a ešte je aj horúco, s týmto výrobkom sa spotím, ale napriek tomu sa cítim celý deň sviežo a voňavo. Jeho vôňa sa uvoľňuje postupne a z oblečenia vôbec nie je cítiť zápach potu. Pri jeho používaní som si nevšimla, že by robil fľaky na oblečení, takže super.

    
Ja som s antiperspirantom Dove Go Fresh hruška a aloe vera v spreji veľmi spokojná, na bežný deň je to skvelý výrobok, vďaka ktorému sa cítim sviežo a voňavo. Jeho cena sa pohybuje okolo 3,25 Eur a v súčasnosti je mojím absolútnym favoritom. Okrem tohto antiperspirantu línia Dove Go Fresh hruška a aloe vera obsahuje tuhý antiperspirant, guličkový antiperspirant a sprchový gél. Minimálne ešte ten sprcháč musí byť môj 😊

Dove Go Fresh cucumber & green tea antiperspirant 



Ďalším v poradí je antiperspirant Dove Go Fresh s vôňou uhorky a zeleného čaju. Opäť sľubuje 48 hodinovú ochranu pred potením. Vôňa tohto antiperspirantu je inšpirovaná prírodou a pôsobí sviežo. 


V tomto prípade ide o antiperspirant s guličkovým aplikátorom a objemom 50 ml. Kedysi tieto guličkové výrobky patrili medzi mojich obľúbencov, avšak teraz preferujem skôr spreje. 

Vôňa tohto antiperspirantu je naozaj svieža, uhorka i zelený čaj sú v ňom vyvážené. Po aplikácii na pokožku mám mierne mokrý pocit, ktorý je daný tým, že ide o tekutý produkt a chvíľu je potrebné počkať, kým sa do pokožky vstrebe a až následne obliecť. A práve toto je vec ktorú ja, ako človek večne unaháňaní, nemám veľmi rada a radšej volím spreje. Po aplikácii je ale veľmi príjemný a nevšimla som si, že by zanechával škvrny. Keď ho mám porovnať s hruškovým, mám pocit že je trošku slabší, že nepomáha až v takej miere chrániť pred potom, potím sa pri použití tohto uhorkového viac, ale zápach potu rovnako dobre eliminuje. Keby som to mala zhrnúť, ak išlo o náročnejší alebo horúcejší deň, necítila som sa s týmto uhorkovým antiperspirantom tak sviežo ako s hruškovým. Skôr ho volím na dni, kedy nie je až tak horúco. 

 
Dove Go Fresh s vôňou uhorky a zeleného čaju v guličkovom prevedení ma až tak nenadchol, som zvyknutá skôr na spreje. Jeho cena je okolo 3,25 Eur a tento rad ponúka aj antiperspirant v spreji, tuhý antiperspirant, krémovú tabletu, tekuté mydlo, sprchový gél. Okrem týchto výrobkov je v ponuke aj Dove Maximum Protection Go Fresh s vôňou uhorky a zeleného čaju a ten by som veľmi rada vyskúšala.

Dove Men+Care Minerals + Sage antiperspirant



Nesmiem zabudnúť ani na naše polovičky, veď tie častokrát v lete trpia viac ako my, keďže väčšina z nich pracuje manuálne. Preto Dove pre nich vytvoril nové línie antiperspirantov, ktoré majú vylepšené zloženie a obsahujú vitamín E pre zvýšenú starostlivosť o pokožku.

Antiperspirant Dove Men+Care Minerals + Sage prináša 48 hodinovú ochranu pred potením a nepríjemným zápachom a súčasne sa stará o pokožku v okolí podpažia. Jeho vôňa je inšpirovaná prírodou  a kombinuje v sebe prírodné minerály so šalviou, ktorá je známa svojimi regeneračnými schopnosťami.


Som veľmi rada, že mi na testovanie prišiel tento antiperspirant v spreji, lebo muži v našej domácnosti používajú výhradne spreje. A ak mám povedať pravdu, tak sú to spreje od Dove. Takže keď mi prišla táto novinka, radosť bola veľká.
Opäť ide o nádobku pod tlakom o objeme 150 ml. Dizajnovo opäť vydarený kúsok a ako jeho hruškový predchodca, aj tento antiperspirant má časť, ktorú pri aplikácii stláčate, potiahnutú gumou.
Antiperspirant Minerals + Sage veľmi pekne mužsky vonia. Jeho vôňa je naozaj zaujímavá, s podobnou som sa ešte nestretla. Je z neho cítiť šalvia, ktorá je ale mierne tlmená. Podľa mňa veľmi vydarená pánska vôňa. 
Antiperspirant  je potrebné pred aplikáciou pretrepať a aplikovať zo vzdialenosti  15 cm. Ak by ste mali čierne tričko a aplikovali ho z blízka, môže sa stať, že vám na tej čiernej vytvorí fľaky. Ak však dodržíte potrebnú vzdialenosť, je všetko v poriadku. Po aplikácii sa môžete ihneď obliecť a venovať sa napr. športovým aktivitám. Opäť ako pri hruškovom nezabráni poteniu, ale dokáže ho zmierniť a najmä dodáva svieži pocit po celý deň. Krásne eliminuje zápach potu a jeho vôňa sa uvoľňuje postupne.


Ak neviete aký antiperspirant kúpiť svojej polovičke, kľudne siahnite po Dove, určite vás nesklame. Cena tejto novinky Dove Men+Care Minerals + Sage  je 3,25 Eur a v ponuke rad Minerals + Sage ponúka aj tuhý antiperspirant a sprchový gél.

A čo vy? Aký je váš obľúbený antiperspirant?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára