nedeľa 25. júna 2017

Astrid - nové laky na vlasy


Značka Astrid má laky na vlasy vo svojej ponuke už dlhší čas, avšak teraz sa rozhodli popracovať na ich dizajne a rozšíriť ich ponuku. Výsledkom je niekoľko nových druhov a ku mne si našli cestu títo dvaja krásavci.

Dizajnovo Astrid pri lakoch na vlasy zamakal a naozaj sa posunul dopredu. Síce sú to neni bláznivé dizajny, ktoré vám padnú do oka ako prvé, ale je to posun k niečomu novému pri zachovaní istej miery klasiky. A to sa mi pri značke Astrid páči. Ako som už spomínala, tých nových lakov je viacero, líšia sa silou účinku a každý z nich je preto v inom farebnom prevedení. Objem u všetkých je 250 ml a nachádzajú sa v klasickej nádobe pod tlakom.


Vo fialovom prevedení zoženiete Astrid Flora lak na vlasy pre lesk so stupňom fixácie číslo 3. Tento lak bol špeciálne vyvinutý, aby dodal vlasom oslnivý lesk, zdravý vzhľad a zaistil perfektné spevnenie účesu po 24 hodín. Poskytuje vlasom odolnosť pred účinkami vlhkosti a nepriaznivými vplyvmi prostredia, udržuje ich pružné a ľahké. Obsahuje Provitamín B5 a keratín. 


Priznám sa, že ja som neni žiaden vlasový mág, takže lak na vlasy používam buď na skrotenie drobných vláskov alebo príležitostne na zafixovanie nejakého spoločenského účesu. Pokiaľ ide konkrétne o Astrid Flora lak na vlasy so stupňom fixácie 3, tak tento druh fixácie používam práve na skrotenie drobných vláskov, ktoré mi neprirodzene trčia po bokoch. Lakom kritické časti prestriekam a uhladím ich do požadovaného tvaru. Pokiaľ ide o lesk, ja mám vlasy celkom lesklé, takže z hľadiska lesku som si nevšimla výraznejší efekt.

Lak je potrebné na vlasy aplikovať zo vzdialenosti 20-30 cm a toto dodržiavajte, aby ste sa vyhli zbytočnému zlepeniu. Výhodou tohto laku je, že vlasy nezlepuje, nevysušuje a ľahko sa z nich vyčesáva.


V modrom prevedení zoženiete Astrid lak na vlasy s mega silným účinkom. Vďaka obsahu vysoko účinných spevňujúcich látok zaisťuje perfektnú fixáciu účesu a dokonalú ochranu jeho tvaru až po 24 hodín. Okrem provitamínu B5 a keratínu je jeho zloženie obohatené o UV filter, ktorý poskytuje vlasom ochranu pred UV žiarením, odolnosť pred účinkami vlhkosti a nepriaznivými vplyvmi prostredia, vlasy udržuje pružné a ľahké. 


Tento lak na vlasy má stupeň fixácie 5, takže ide o naozaj mega silný účinok. Ja tento typ lakov používam pri tvorbe spoločenských účesov, keď sem tam zvykneme niekam vyraziť. A ak mám zrovna účes od kaderníčky, tento lak používam ako takú záchranu pre prípad, ak po čase je treba účes trošku upraviť. Predsa len plesy či svadby sú akciami, kde nielen konzumujeme dobré jedlo, ale pri skvelej hudbe sa vieme poriadne odviazať a popri tom naše účesy môžu utrpieť menšiu ujmu 😃
I keď má tento lak stupeň fixácie 5, nevytvára na vlasoch tvrdú krustu, ako to vedia niektoré typy lakov. Vlasy zafuxuje, ale zbytočne ich nezaťaží, nevysušuje, nezlepuje a dajú sa napriek vysokej fixácii potom ľahko vyčesať.

Jediná vec, ktorá mi na oboch nevyhovuje a musím ju tu spomenúť, je ich parfemácia. Sú veľmi silno parfemované a niekedy mám pocit, že po aplikácii na vlasy sa mierne pridusím. Takže trošku by som z nej ubrala.



Nie som veľkým odborníkom na laky na vlasy, ale za seba môžem povedať, že nové laky od Astrid sa naozaj vydarili a pokiaľ nemáte na laky na vlasy prehnané nároky, budú vám vyhovovať. Ich cena sa pohybuje okolo 2,50 Eur a okrem vyššie spomenutých sú v ponuke aj na farbené vlasy so stupňom fixácie 4,extra silný 4, s extra silným účinkom pre objem vlasov 4 a pre lesk vlasov Flora 3.

Aký je váš obľúbený lak na vlasy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára