streda 28. júna 2017

Dermacol Beach Style hair spray - ležérne plážové vlny?

Leto je už v plnom prúde o čom svedčia aj vysoké denné teploty. Keďže slniečko dáva o sebe poriadne vedieť, treba sa pred ním chrániť. To, že si natierame telo opalovákmi, je jasné. Netreba pri tom zabúdať ani na miesta ako uši či pery, aj tie dokážu vplyvom slnečných lúčov trpieť. Ale čo vlasy? Ako tie chránite pred slnkom? Ja sa musím priznať, že ešte niekoľko rokov dozadu som vlasy a ich ochranu pred slnkom neriešila. Ale od istej doby sa snažím dbať aj na ne. Je veľmi málo opalovákov, ktoré môžete použiť na celé telo i vlasy. Ak takýto opalovák nevlastníte, ostáva možnosť iba siahnuť po výrobkoch určených špeciálne na vlasy.  

Ja som sa tento rok rozhodla, že do svojej kozmetickej zbierky si zaobstarám výrobok, ktorý mojim vláskom poskytne ochranu pred slniečkom a po tom, čo som na stránkach Elnina objavila novinku od značky Dermacol s názvom Dermacol Beach Style hair spray bolo rozhodnuté.  Priznám sa, že o existencii tohto výrobku som nemala ani tušenie, takže keď som ho objavila, veľmi som sa potešila. Tento výrobok nielenže vďaka UVA/UVB filtrom chráni vlasové vlákno pred slnečným žiarením, ale taktiež sľubuje efekt ležérnych plážových vĺn. Hm, to znelo zaujímavo a lákavo, veď to určite poznáte, že tie z nás, ktoré majú rovné vlasy chcú mať kučery a majiteľky kučier zase rovné vlasy 😃 

 Dermacol Beach Style hair spray

 


Dermacol Beach Style hair spray je stylingový ochranný sprej na vlasy s morskou soľou. Dodá vašim vlasom efekt ležérnych plážových vĺn. Obsahuje epsomskú soľ, ktorá má hygroskopické vlastnosti, vďaka čomu udržuje mokrý vzhľad vlasov a prirodzené vlny. Vďaka UVA/UVB filtrom chráni vlasové vlákno pred slnečným žiarením.


Sprej sa nachádza v plastovej nádobe o objeme 150 ml.  Aplikátor je s rozprašovačom, takže sa do vlasov rovnomerne rozptýli. Jeho vôňa je veľmi pekná, pripomína mi vôňu styligových výrobkov od kaderníka. 

Sprej sa odporúča nastriekať do vlhkých vlasov. Rukami vytvarujte vlny a nechajte voľne uschnúť. Nerozčesávajte. Pre objemnejší styling môžete vlasy vysušiť pomocou difúzera. Sprej aplikujte kedykoľvek počas dňa, znovu tak vlny aktivujete. 


Ja som tento sprej najskôr používala podľa návodu, teda naniesla som ho na mokré vlasy, trochu som ich pomačkala a nechala som ich voľne uschnúť. Na vlasoch sa mi vytvorili jemné vlnky, naozaj ako keď som pri mori. Kameňom úrazu ale je, že moje vlasy sú husté a ťažké a udržať na nich akékoľvek vlny je veľký problém. A to sa ukázalo aj pri tomto výrobku. Kým vlasy prirodzene uschli, už po vlnách ostal iba nepatrný náznak.  Potom som skúšala výrobok aplikovať na vlhké vlasy, pomačkala som ich a následne vyfénovala. Výsledok bol o niečo lepší ako predtým, ale tiež dlho nevydržali. Mne sa najlepšie osvedčilo naniesť tento výrobok na suché vlasy kedykoľvek podľa potreby a to buď priamo streknutím, ale ešte lepšie je si výrobok aplikovať na ruku a následne zapracovať do vlasov. Pri tomto postupe som bola najviac spokojná.


Po aplikácii spreja na vlasy máte pocit, že sú trochu drsnejšie na dotyk akoby boli scukrovatené, čo spôsobuje prítomná soľ. I keď u mňa nenastal wau efekt plážových vĺn, tak vôbec u mňa nejde o nejaký prepadák. Skôr ako vlny mi na vlasoch vytvorí efekt vlasov vetrom rozstrapatených, ktoré majú objem a pôsobia jemne nedbalo a to je efekt, ktorý sa mi páči a spája sa mi tiež s dovolenkou pri mori.

Pred použitím spreja


 Po použití spreja



Ja som s novinkou Dermacol Beach Style hair spray spokojná. Poskytuje nielen ochranu pre moje vlasy pred slniečkom, ale dokáže im dodať aj nedbalý vzhľad vlasov vetrom rozcuchaných s miernymi vlnkami. Myslím si, že tie z vás, ktoré majú poddajnejšie vlasy a vlny im v nich vydržia, budú s týmto výrobkom naozaj spokojné. 

Dermacol Beach Style hair spray zoženiete na stránkach Elnina za 4,49 Eur, čo je veľmi fajn cena.

Máte skúsenosť s podobným výrobkom?
  

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára