štvrtok 2. februára 2017

Valentínska giveaway

So začiatkom februára prichádza aj mánia s názvom Valentín. Sviatok pre naše územie značne netypický, ktorý sme si ale rýchlo osvojili. Zovšadiaľ sa na nás sypú plyšáky, ruže, bomboniéry. Pre niekoho gýč, pre iného významný deň. Je v podstate jedno, ako ho beriete vy, ale nesmieme zabúdať, že ak máme niekoho radi, mali by sme mu to dávať najavo každý deň v podobe drobností ako úsmev, pohladenie či bozk. 

A keďže vy my svojou podporou robíte radosť, rozhodla som sa, že na oplátku ja urobím radosť vám a keďže sa blíži ten Valentín, rozhodla som sa pre vás usporiadať Valentínsku giveaway.

A o čo sa bude súťažiť tentokrát?


Tentokrát je to taký mix všeličoho. Vôňa od Avonu, umelé nechty z Primarku, lesk NYC, atď.

Podmienky :

- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať 
- nepovinné ( napíšte mi, či slávite Valentína a aké najväčšie prekvapenie vám urobila vaša polovička v tento deň)
 
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
 
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá do 14.02.2017
 

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára