štvrtok 16. februára 2017

Môj január 2017

Prvý mesiac roku 2017 je za nami a je len v skratke zhodnotím, že neskutočne rýchlo ubehol. Časť som strávila v rámci predĺžených vianočných sviatkov doma a následne nastúpila krutá pracovná realita :-) Z čoho mám ale radosť je, že sa mi začiatkom januára podarilo ísť na nákupy do Rakúska a pokúpila som si pekné vecičky :-)

 

Samostatný článok venovaný týmto nákupom nájdete na blogu :-)

Drobnosti z Aliexpressu
Nové výrobky na testovanie zo stránky Elnino
Nový rozkošný sprcháč od Balea
Na blúzky mám trochu slabosť, takže nová do zbierky z Orsay :-)
Sestra mala narodeniny, tak sme si pochutnali na tejto skvelej tortičke
Už dlhšie som chcela selfie stick, tak som si zaobstarala túto jednoduchú z Pepco
Tento mesiac prišlo aj na kvety. Tiež si vaša polovička myslí, že kvetmi si vyžehlí prúser?
A na záver prekvapenie mesiaca :-) Poznáte tú situáciu, keď je vám oznámené, že najbližšiu hodinu máte zakázaný vstup do kuchyne a vy tŕpnete, čo sa to tam preboha deje? Má to len dve možnosti- buď bude z toho totálny prúser alebo príjemné prekvapenie. V mojom prípade to bolo príjemné prekvapenie a pochutnala som si na lahodnej ovocnej pochúťke :-)

A čo vy? Aký bol váš január? Vkročili ste do nového roka tou správnou nohou?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára