nedeľa 23. októbra 2016

Rimmel London - Fresher Skin make up

Ahojte!

Značku Rimmel London mám veľmi rada a v mojej zbierke sa nachádza viacero kúskov, ktoré patria medzi mojich obľúbencov. Je to značka ľahko dostupná v drogériách s veľmi širokým sortimentom dekoratívnej kozmetiky za priaznivé ceny. Čo je super, tak stále prichádzajú počas roka s novinkami vo svojom sortimente a jednou takouto horúcou novinkou je aj nový make up Fresher Skin. Vo svete už známa záležitosť, u nás sa ešte len dostáva do predajní, ale myslím si, že o tomto produkte ešte budete počuť. Prečo? Čím je taký výnimočný? To sa dozviete v dnešnom článku :-)  



Make-up Rimmel London FRESHER SKIN je s ochranným faktorom SPF 15, takže pleť je počas dňa chránená aj pred slniečkom. Má sa jednať o make-up s ultra ľahkým zložením a inovovaným balením. Ultra ľahké zloženie make-upu zaisťuje sviežu a prirodzenú pleť, ktorá vydrží bez lesku po celý deň. Jeho zloženie s aloe a extraktom z morských rias vyhladzuje pleť a pomáha redukovať začervenanie a viditeľne zlepšuje tón pleti.

 

Make-up Fresher Skin sa nachádza v sklenej dóze o objeme 25 ml. Po jeho otvorení sa na povrchu nachádza ešte biely plastový kryt, ktorý vás má ochrániť pred tým, aby vám nevytiekol. Toto balenie pre typy s označením nešika nie je až tak vhodné, lebo dúfam, že nenastane deň, že by mi padol na zem, to by som naozaj tŕpla čo sa stane, i keď to sklo vyzerá byť pevné. Každý si nájde spôsob, akým ho aplikuje, mne to vyhovuje prstami, i keď to nie je najhygienickejší spôsob, pumpičkové balenia mám radšej. Ale zas na druhú stranu, všetky penové make-upy majú tento typ balenia, tak možno by nejaká firma mohla prísť pri tomto type výrobku s niečím novým.



Na výber je zo 6 odtieňov, od tých bledších po tmavšie. Ja mám konkrétne odtieň 103 True Ivory a povedala by som, že z hľadiska sfarbenia patrí medzi stred, určite nie je pre vyslovené bledulky. Konzistenciou je make-up ľahký, penový, mne veľmi pripomína vzhľadovo šplasnutú šľahačku, nemôžem si pomôcť:-) Jeho vôňa je stredne výrazná, kvetinová, ale po aplikácii na pleť ju nevnímam. Má veľmi ľahkú textúru a ľahko sa na pleť aplikuje. Čo je na tomto make-upu zaujímavé, tak okamžite do pleti vsiakne, takže treba ho ihneď do nej zapracovať. Krytie by som označila ako jemné, nižšie, pre majiteľov problematickej pleti určite nepostačujúce. Pleť ale krásne zjednotí a prípadné drobné nedostatky sa prekryjú korektorom. Čo je ale na tomto make-upu jeho najväčšie plus, tak to je zmatnenie. On úplne dokonale dokáže pleť zmatniť bez toho, aby ju vysušoval či robil na nej masku, ale súčasne na nej zachováva prirodzený jas . I keď sľubuje pleť bez lesku celý deň, je to trošku prehnané tvrdenie, ale v porovnaní s inými make-upmi je naozaj super zmatňujúci pri zachovaní prirodzeného vzhľadu pleti, tých 8 hodín v práci dá bez toho, aby som v T-zóne mala vyslovene maz na povrchu. Póry neucháva ani sa neusadzuje vo vráskach, ale mám pocit, že tie póry trošku zvýrazňuje, nerobí fľaky ani necuckatí. Mal by byť vhodný pre suchú i zmiešanú pleť, za mňa osobne ako majiteľku zmiešanej pleti ho môžem maximálne odporučiť.


Pre mňa je nový Rimmel Londom Fresher Skin veľmi príjemným prekvapením a je trošku škoda, že do našich obchodov sa dostáva až teraz, lebo je podľa mňa úplne super výrobkom hlavne na leto, kedy netúžime po vysokom krytí a súčasne majitelia zmiešanej pleti sú vďační za každé zmatnenie. Je to výrobok na deň, kedy chcete mať make-up, ale pritom ho nie je poznať. Jeho cena by mala byť 9,99 Eur.

Máte radi značku Rimmel London? Aký je váš obľúbený make-up tejto značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára