utorok 11. októbra 2016

Outfitový špeciál : posledné dni babieho leta s motýlikom v hlavnej úlohe

Ahojte!

Kedysi som vám tu na blogu sľubovala, že sa môžete tešiť aj na outfitové články. Asi okrem jednej prvotiny na FB a 2 články tu na blogu, som sa žiaľ v tejto oblasti veľmi nepochlapila. Nie že by som nechcela, nebudem tu písať výhovorky, ale s fotením outfitu je to trošku zložitejšie ako pri bežných recenziách. Ale teraz som sa hecla, nahovorila sestru a dali sme sa do fotenia.

Čo sa týka módy, označujem samú seba ako módneho obrzdenca. Priebežne módne trendy sledujem, ale až keď sa niečo prestáva nosiť, vtedy sa mi to začne páčiť a začínam to nosiť ja :-) Veľmi sa mi páči prenikanie mužských prvkov do ženskej módy. Je to síce trošku extravagantné, ale treba niekedy vybočiť aj z rutiny a dodať svojmu zovňajšku miernu zmenu.

V rámci posledných dní babieho leta, kedy z rána bývalo naozaj chladne a cez deň zase príjemne a teplo, som sa rozhodla svoj bežný office outfit doplniť o mužský prvok v podobe motýlika. Motýliky a kravaty v ženskej móde tu boli, sú aj budú a s určitými obmenami sa budú stále vracať do módy.

Ako teda dopadlo naše fotenie outfitu? Tu máte výsledok :-)




Ako som už spomínala, rána sú už celkom chladné, takže som cez seba prehodila túto rozkošnú bielu ovečku :-) Nie nebojte, nejde o výrobok zo zvieraťa, to je len moje označenie tohto svetríko-sačka, ktoré mám z Orsay. Je veľmi príjemný na dotyk, teplúčky, takýto kúsok sa v šatníku najmä na jeseň nikdy nestratí.

Kabelka je tiež z Orsay - dlho som túžila po väčšej bielej kabelke, ktorá sa dá prehodiť cez plece, ale aj nosiť v ruke. Nohavice sú z Primarku a baleríny z New Yourkeru.



Fialová farba sa mi veľmi páči a myslím si, že teraz na jeseň je príjemným spestrením týchto pochmúrnych dní. Fialovú blúzku som si požičala od sestry a je značky Ines de la Fressange


Motýlik je značky Vannucci a teším sa, že ide o český výrobok. Ide o kombináciu šedej farby s drobnou striebornou a ružovou potlačou.


A keďže outfit je sám o sebe výraznejší, doplnila som ho o jednoduché náušničky so Swarovski kryštálom zo stránky Klenoty Hematit.

Páči sa vám tento outfit? Aký je váš názor na mužské prvky v ženskej móde? Chceli by ste podobný outfitový článok aj v budúcnosti?



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára