piatok 7. októbra 2016

Klenoty Hematit - šperky vyrobené s láskou

Ahojte!

Čo vás ako prvé napadne pri slove šperk? Ako by ste ho definovali? Ja som našla jeho oficiálnu definíciu, ktorá znie : Šperk je ozdobný predmet osobnej spotreby vyrobený z drahých kovov, drahokamov alebo iného materiálu. Môže mať rôznu podobu – prsteň, náramok, brošňa, prívesok a mnohé iné. V minulosti mali funkciu platidla, v súčasnosti je ich funkcia skôr dekoračná a najväčšiu radosť z nich máme my ženy. Nenadarmo sa hovorí, že niektoré z nás sú ako straky a všetko čo sa blyští, po tom naše srdce piští :-) Šperky sú veľmi výnimočnými predmetmi, lebo nám pripomínajú rôzne významné udalosti, či sú osobitnou formou vyjadrenia a to lásky, vďaky, spomienky na určitú udalosť. Vďaka šperkom aj ten najjednoduchší outfit získava ten správny šmrnc.

Musím sa priznať, že u nás v rodine sme mali obdobie, kedy pri významných životných udalostiach naše ženské osadenstvo dostávalo šperky od Swarovski. Vďaka ich jedinečným kryštálom sa stáva každý šperk skvostom a v mojej zbierke pár týchto kúskov rozhodne nechýba. V poslednej dobe som však mala pocit, že by som svoju šperkovnicu  mala doplniť a trošku sa po nových kúskoch poobzerať. A pri tomto pátraní som narazila na stránku Klenoty Hematit. Čo mi bolo hneď sympatické je, že ide o rodinnú firmu, ktorá funguje na trhu so šperkami a zlatom už viac ako 11 rokov, čo je istou zárukou kvality. Ako prvý priniesli Slovensku prvú kolekciu šperkov so Swarovski kryštálmi, ktorá bola ručne vyrábaná. Všetky bližšie informácie nájdete na ich stránke

Pre mňa osobne kombinácia šikovných slovenských rúk, šperkov a kryštálov Swarovski znamenala jasnú voľbu a ako Popoluška som začala lúskať stránky Klenoty Hematit a hľadala som šperky, pri ktorých moje srdce zapiští. 

Čo sa týka mňa a šperkov, tak v poslednej dobe nosím najmä náušnice či náramky. Od istej doby išli všetky moje prstene bokom a už som si zvykla fungovať aj bez nich. Voľba teda bola jasná - chcela som nejaké jednoduchšie náušničky, ktoré by boli univerzálnym kúskom a hodili by sa takmer ku všetkým outfitom a potom nejaké spoločenskejšie kúsky, ktoré sa mi budú hodiť k spoločenským šatám, ktoré som mala na sestrinej svadbe.

Šperky mi dorazili do niekoľkých dní a moja šperkovnica sa novým kúskom veľmi potešila. Poďme sa na ne pozrieť zblízka :-)


Náušnice Xirius so Swarovski kryštálom sú presne podľa mojich predstáv. Jednoduchý priehľadný kryštál osadený v zlatníckom kove ošetrený proti černaniu ródiovaním. Výška 17 mm, šírka 10 mm a ide o typické napichovačky. Dokážu spríjemniť každý outfit a sú skvelým univerzálnym doplnkom či už k bežnému, spoločenskému a kľudne aj športovejšiemu outfitu. Ako vidíte na obrázku, ja som zvolila trošku extravagantnejší outfit, o ktorom sa onedlho dočítate :-)
Vybrať sa dá z rôznych farebných prevedení a sú podľa mňa skvelým tipom aj na darček, ktorý vašu peňaženku nezruinuje, pretože ich cena nie je vôbec vysoká, stoja iba 8,30 Eur. Ich súčasťou je aj papier, v ktorom je uvedené, ako sa o šperk treba starať.



Strieborné náušnice Bella so Swarovski kryštálom - Silver Night sa dokonalo hodia k mojim spoločenským šatám. Ide o strieborné náušnice so Swarovski kryštálom, v mojom prípade tmavošedej farby, ktoré sú inšpirované slnkom. Výška je 17 mm, šírka 8 mm a v tomto prípade majú veľmi praktické zapínanie, takže sa nemusíte báť, že by ste ich stratili. Nie sú vyslovene spoločenské, dali by sa nosiť aj k bežným outfitom. V ponuke sú vo viacerých farebných prevedeniach, dorazia vám zabalené v krabičke a ich cena je 31Eur.




Zlatou čerešničkou na záver je Náramok Chain so Swarovski kryštálmi - Crystal. Je typickým príkladom tvrdenia, že v jednoduchosti je krása. Opäť som zvolila priehľadné kryštály, aby bol čo najviac univerzálny a nositeľný k rôznym, prevažne spoločenským outfitom. Je balený v krabičke a podľa mňa takýchto krásnych a univerzálnych náramkov nie je v šperkovnici nikdy dosť. Jeho cena začína na sume 10,50 Eur a líši sa podľa toho, akú jeho veľkosť potrebujete.


Klenoty Hematit sú tým správnym miestom kde hľadať šperk, ktorým chcete urobiť druhým radosť. V ponuke je množstvo nádherných nadčasových i bežných kúskov od zlatých, strieborných, perlových až po Swarovski šperky, takže stačí si už len vybrať. Okrem toho, ak sa chystáte svoju polovičku požiadať o ruku alebo už ste v štádiu svadobných príprav, na mieru vám vyrobia zásnubné prstene či svadobné obrúčky. Čo chcem ešte vyzdvihnúť, tak je úžasná komunikácia s týmto obchodom, ktorý mi tieto krásne kúsky zaslal na zrecenzovanie a ktorý má aj svoje kamenné predajne. 

A čo vy? Tiež máte radi šperky? Aký šperk nosíte najradšej? Kupujete šperky radšej v predajni alebo si ich objednávate cez net?







  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára