streda 1. júna 2016

Rimmel London Scandal Eyes Eye Shadow Stick - objav roka pre mastné viečka

Ahojte!

Ak aj vás trápia mastné viečka, na ktorých očné tiene nechcú držať a po pár hodinách sa vám zlejú do záhybu oka, tak potom zbystrite pozornosť! Ja osobne som vyskúšala rôzne podkladové bázy a zatiaľ som nenašla takú, ktorá by mi zabezpečila celodennú výdrž líčenia očí. Začiatkom januára sa to ale zmenilo. Pri objednávaní z Elnina som do košíka hodila aj výrobok od Rimmel, ktorý ma zaujal svojou farbou a veľmi nízkou cenou. Nemala som od neho veľké očakávania, zato výsledný efekt ma milo prekvapil. Odvtedy sa vďaka spolupráci s Elninom moja zbierka rozrástla ešte o jeden kus, takže v dnešnej recenzii vám predstavím oboch krásavcov. Nebudem vás už viac napínať a tohto skvelého pomocníka vám idem bližšie predstaviť. 




 Rimmel London Scandal Eyes Eye Shadow Stick - odtieň 11 Bluffing

Ide o vodeodolnú ceruzku, ktorá sa dá použiť ako očný tieň alebo linka. Je odolná voči rozmazaniu. Ako prvý v mojej zbierke skončil odtieň 11 Bluffing, ktorý žiaľ už v ponuke Elnina nenájdete, avšak stále je na výber z rôznych iných krásnych odtieňov.
Ide o klasickú ceruzku, ktorá má 3,25 g, priehľadný uzáver, cez ktorý vidíte samotný odtieň a jej koniec zodpovedá farebne samotnej ceruzke. Orezáva sa úplne v pohode bez toho, aby sa lámala. 





Odtieň 11 Bluffing je veľmi krásny a súčasne zaujímavý. Ide o zmes hnedej a taupe s jemným nádychom do bronzova a navyše obsahuje aj trblietky, ktoré hádžu nádherné odlesky a tým sa samotné líčenie stáva zaujímavým a nevšedným. Ceruzka je mäkká, jemne krémová a aplikácia na viečko je príjemná, žiadne ťahanie. K viečku krásne priľne a nerozmazáva sa. Ja ho používam buď samostatne na celé viečko alebo ako podklad a následne naň nanášam ďalšie tiene. Pri použití tejto ceruzky mi líčenie očí vydrží úplne v pohode 8 hodín čo som v práci a nemusím nič na líčení upravovať. Ešte aj navečer vyzerá líčenie v pohode. So žiadnym výrobkom, ktorý som doteraz skúšala, sa mi nič podobné nepodarilo. 



Kupovala som ho za cenu okolo 2 Eur a ak ho ešte niekde zbadáte, rozhodne si ho kúpte, stojí za to!



 Rimmel London Scandal Eyes Eye Shadow Stick - odtieň 15 Trespassing Taupe

Keďže som si túto ceruzku veľmi obľúbila a chcela som vyskúšať aj inú farbu, v rámci spolupráce s Elninom som siahla aj po inom odtieni, tentokrát však matnom. Opäť rovnaké balenie i gramáž.




V tomto prípade ide o matné prevedenie tejto ceruzky bez akýchkoľvek trblietok a farebne ide o hnedú farbu s ľahkým teplým podtónom a jemnučkým nádychom taupe. Odtieň 15 Trespassing Taupe je o niečo krémovejšia ako jej predchodca, i keď pri tvorbe swatchov mi to prišlo naopak, ale skutočná konzistencia sa ukáže vždy pri líčení. Tento odtieň sa mne osobne nepáči samostatne, takže používam ho ako podklad, na ktorý nanášam ďalšie tiene. Opäť predĺži životnosť líčenia na mastných viečkach, ale je to o trošku slabšie ako pri trblietavom prevedení. 



 Porovnanie oboch odtieňov :



Tento odtieň je stále v ponuke Elnina za fantastickú cenu 1,30 Eur, čo je za tak skvelý produkt úplne ľudová cena. V ponuke sú navyše ďalšie krásne odtiene a niektoré z nich v sume do 2 Eur, takže ma láka si moju zbierku rozšíriť o nejaký nový kúsok.

Keby so to mala zhrnúť, tak ide o super výrobok s krásnymi farbami, ktorý na mastných viečkach dobre drží, ľahko sa aplikuje, jednoducho sa odličuje a môžem sa naň spoľahnúť. Ak sa ponáhľam a nemám čas, vezmem si odtieň 11, nanesiem si ho na celé viečko, pridám špirálu a líčenie je hotové. Ak mám čas, tak používam odtieň 15 v spojení s inými tieňmi.

Celkovo musím uznať, že tento typ výrobkov mi veľmi sedí a robí mi lepšiu službu ako podkladová báza. Zase na druhú stranu, ešte som neskúšala žiadnu z tých najlepších a najdrahších, ale pokiaľ som našla riešenie v podobe týchto ceruziek, ktoré stoja max. do 4 Eur, tak nie je o čom. Ešte by som chcela zohnať nejakú neutrálnu, ktorá by bola vhodná pri všetkých líčeniach. Ak o nejakej takej viete, tak mi určite napíšte.

A čo vy? Trápia vás mastné viečka? Ako proti tomu bojujete? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára