piatok 3. júna 2016

Môj máj 2016

Ahojte!

Aj vy už cítite to prichádzajúce leto? Ja sa naň už veľmi teším, ale ešte predtým, než si začneme užívať poriadne slnečné dni, tu mám pre vás článok o tom, čo som zažila minulý mesiac. Pre mňa osobne to bol veľmi hektický mesiac plný osláv, darčekov, ale najmä obrovských prekvapení :-)



Tento mesiac sme žili najmä futbalom, keďže nám končila liga a nemohli sme chýbať ani pri preberaní ocenenia našich - AS Trenčín :-)



Krásne počasie láka von a keď sa dá dokopy dobrá partia, o krásne popoludnie je postarané. Tieto zábery pochádzajú zo Zelenej žaby



Najväčší zážitok a súčasne splnený sen - let lietadlom aj s možnosťou pilotovania. O tomto bude asi samostatný článok, lebo to bola pecka !!!

 Objednávka zo stránky mojalekaren.sk - stále prebieha akcia poštovné za 1 Euro

Nové botky :-)

A koooooopec darčekov :-)














DM testovanie - Balea Body Mousse

Nová spolupráca so značkou Astrid

Poznáte značku Paula´s Choice? Aj o nej sa už onedlho dočítate na mojom blogu :-)

A čo vy? Aký bol váš máj? Napíšte mi, či vás tento typ článkov baví.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára