sobota 13. februára 2016

Nová predajňa Ziaja v Trenčíne !

Ahojte!

Ak ste fanúšikom Ziaja ako ja, určite vám neuniklo, že otvorili novú predajňu v Trenčíne v priebehu minulého týždňa. A keďže je to konečne predajňa, ktorá sa nachádza v mojom okolí a už dlhšie som túžila po niektorých výrobkoch, ktoré nie sú bežne dostupné, hneď som sa vybrala to tam omrknúť a zopár vecí aj nakúpiť.



Nová predajňa Ziaja sa nachádza v OD Prior a myslím si, že je to úplne perfektná lokalita. Väčšinou sa rôzne značky hrnú do veľkých obchodných centier, ktoré však v Trenčíne sa nachádzajú dosť mimo mesta. Takto sa Ziaja udomácnila priamo v srdci Trenčína a kedykoľvek sa ocitnete na námestí, máte to na skok do Prioru.




Predajňa je umiestnená na prízemí hneď vedľa pohyblivých schodov a čo jej bolo ubrané na výmere, to jej bolo pridané na množstve ponúkaných výrobkov. Nevedela som, kam sa skôr pozrieť, jednoducho som si pripadala ako v Ziaja kráľovstve :-)
Na výber bolo neskutočné množstvo výrobkov, ktoré boli vedľa seba pekne podľa jednodtlivých línii zoradené. Som veľmi rada, že v ponuke na predajni sú aj výrobky, ktoré sa nedajú bežne zohnať na eshopoch a pri pohľade na ne som sa veľmi potešila.
 



Inak chcem ešte veľmi pochváliť predavačky, ktoré boli veľmi milé, ochotné a so všetkým mi poradili a i vďaka nim sa budem na toto miesto veľmi rada vracať.

 
Už môžem trošku dopredu prezradiť, že onedlho Ziaja uvedie na trh aj nové línie výrobkov a nové výrobky, na ktoré sa ja osobne veľmi teším. Dokonca už teraz na predajni som niektoré z nich videla, ale nebudem zatiaľ prezrádzať. Všetko sa včas dozviete :-)
 
 
A na záver môj menší nákup. Už strašne dlho som chcela vyskúšať krémové mydlo na ruky s vôňou Moringa a kokos, nakoľko som naň čítala veľmi pozitívne recenzie u českých blogeriek. Avšak toto je výrobok, ktorý sa vám nepodarí zohnať ani na eshopoch, preto keď som ho zbadala na predajni, hneď bolo moje. V ponuke je viacero druhov týchto mydiel.
A rovnako na tom, čo sa dostupnosti týka, je aj sprchový gél s vôňou Perníku. Poviem vám, pri oboch týchto výrobkoch majú moje čuchové bunky Vianoce a určite sa časom môžete tešiť na recenzie. A k nákupu si môžete vybrať aj vzorky, čo je podľa mňa super. 
A v súvislosti s touto predajňou prebieha akcia, pri nákupe nad 2,99 Eur si môžete zakúpiť za 0,01 Eur  denný krém z línie Kozie mlieko.
 
Musím uznať, že vhodne vybrané miesto, príjemné prostredie, ochotné predavačky, široký výber kozmetiky za priaznivé ceny, to sú všetko plusy, vďaka ktorým sa na toto miesto budem určite rada vracať. A Ziaja prajem, aby sa im darilo aj naďalej a otvárali nové predajne čo v najviac mestách.
 
A čo vy? Boli ste omrknúť túto novú predajňu? aký je váš top výrobok od Ziaja?  
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára