štvrtok 18. februára 2016

Keď herpes útočí, Cannadent s ním zatočí !

Ahojte!

Dneska trošku odbočím vyslovene zo sveta kozmetiky a chcem sa venovať jednej pliage, ktorá sa u mňa v poslednej dobe dosť často vyskytuje a tou je herpes. Najčastejším spúšťačom tejto pliagy býva oslabenie imunity, stres, zvýšené fyzické a psychické vypätie atď. A keďže toho stresu bolo v poslednej dobe naozaj veľa, vybralo si to daň aj v podobe herpesu.
Najhoršie na herpese je, že to je nielen problém zdravotný, ale aj kozmetický a keďže mne sa vždy vyhodí na hornej pere, vyzerám ako po neúspešnom botoxe a je mi naozaj nepríjemné, keď mám ísť niekema medzi ľudí.  
Už som vyskúšala množstvo tipov, ktoré s ním majú zatočiť - zubná pasta, Alpa, domáca pálenka, Herpesin, atď. Nehovorím, že nefungovali, ale s ich použitím som s herpesom bojovala 2-3 týždne. Minulý rok som však objavila výrobok, vďaka ktorému sa dĺžka hojenia skrátila a to max. na 2 týždne. Samozrejme, veľa závisí, v akom štádiu voči nemu začnete bojovať, lebo čím skôr, tým lepšie. A o čom bude dneska reč? Bude o zázraku menom Cannadent.
 

 
Cannadent je regeneračné sérum pre priamu strarostlivosť o pery a sliznicu úst. Ide o kozmetický prípravok, ktorý urýchľuje regeneráciu a prispieva k zmierneniu pocitu pálenia, pnutia a nadmernej citlivosti pier a sliznice úst spojených s výskytom áft, oparov, paradontózy a otlakov od protéz a strojčekov. Ide o certifikovanú prírodnú bio kozmetiku a zároveň špeciálnu konopnú kozmetiku a najlepšie na tom je, že pochádza od našich západných susedov z Čiech od firmy Cannaderm.
 

 
Výrobok sa nachádza v malom sklenom obale, v akom bývajú testery vôní a jeho objem je 1,2 ml. Zdá sa to málo, ale v skutočnosti vám na jedno použitie postačí naozaj máličko výrobku, takže celkom dlho vydrží. Ide o olejček žltej farby, ktorý sa odporúča pred použitím pretrepať a následne aplikovať na citlivé miesto v ústach alebo na perách. Ja ho zvyknem nanášať na postihnutí miesto prstom. Po kontakte s postihnutým miestom cítim jemné pálenie a pnutie, ktoré však rýchlo ustúpi. Sérum sa odporúča používať niekoľkokrát denne podľa potreby a ja ho zvyknem aplikovať aj 6x za deň.
Pri jeho použití vidím, že nielen herpes zmizne skôr než pri použití iných výrobkov, ale dané miesto sa pekne zahojí a neostane mi jazvička.
Cena tohto zázraku je 2,65 Eur a ja ho kupujem v lekárni. Pokiaľ bojujete s herpesom ako ja a už si neviete rady čo s tým, skúste si kúpiť toto sérum.

Značka Cannaderm ponúka viacero výrobkov určených na rôzne problémy, takže treba si len vybrať a vyskúšať. Bližšie info nájdete tu.
 
 
A keď už spomínam herpes, nedá mi v tejto súvisloti nespomenúť aj B-komplex. V boji proti tejto pliage je potrebné si posilniť imunitu a preto sa odporúčajú zvýšené dávky ovocia a zeleniny a tiež príjem vitamínov B. Ja som si zvykla v poslednom čase kupovať B-komplex forte od slovenskej firmy Generica, nakoľko rada podporím slovenského výrobcu a tiež sa toto 100 tabletkové balenie cenovo oplatí. Odporúčané dávkovanie, ktoré dodržiavam, je 1 tabletka denne a balenie 100 tabliet stojí okolo 4,80 Eur.
 
Herpes patrí medzi najviac rozšírené vírusové ochorenia a do nášho telá vniká už v detskom veku. Čo je na ňom ale najhoršie, v našom organizme ostáva už navždy v tzv. spiacej podobe. Preto si musíme dať naň pozor a účinne proti nemu bojovať.
 
Napíšte mi, či aj vy máte problém s herpesom a ako s ním bojujete, poprípad ak máte nejaký tip ako s ním zatočiť, sem s ním !!!  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára