nedeľa 1. marca 2015

Jarná giveaway

Ahojte!

Keďže sa nám začal marec, mesiac kedy máme prvý jarný deň, rozhodla som sa pre vás usporiadať menšiu jarnú giveaway. Konečne to vonku vyzerá jarne, tak dúfam, že sa nám počasie nepokazí a budeme môcť pomaly vymeniť zimné bundy za ľahšie kúsky oblečenia.

Dneska je aspoň u nás naozaj krásne, slniečko svieti a ja mám z toho naozaj dobrú náladu a preto som sa rozhodla touto cestou urobiť jednej z vás radosť a práve dnes GA vyhlásiť.

A o čo súťažíme?

 
Make Up Academy (MUA) - The Artiste Collection paletka
Cien - lesk na pery
TV2go na 1 mesiac

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- napíšte mi, či sa tešíte na jar, poprípade aké pesničky teraz počúvate
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 01.03.2015 do 31.03.2015.

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára