utorok 10. marca 2015

Ziaja kozie mlieko

Ahojte!

Pred vyše mesiacom mi prišiel mail od zastúpenia Ziaja, aby som si vybrala na testovanie výrobky z rady Kozie mlieko. Táto rada je podľa mnohých recenzií a ohlasov na internete veľmi obľúbená, tak som bola rada, že vyskúšam aj ja nejaké výrobky z tejto vychvaľovanej rady. Moja prvá voľba padla na očný krém. V tejto oblasti som trošku lajdák a rozhodla som sa, že by som to mala napraviť. Ďalej som si vybrala krémové sprchové mydlo, lebo kedysi som mala kakaové a bolo skvelé. K týmto dvom produktom mi ešte pribalili telové maslo. Od prvého dňa, ako mi výrobky dorazili na testovanie, ich poctivo skúšam. Sú naozaj také skvelé, ako sa o nich píše?


Ziaja kozie mlieko - krémové sprchové mydlo 
Pre celú radu Kozie mlieko je typická biela farba kombinovaná so striebornou. A tak je tomu aj v prípade tohto sprchového mydla. Okrem toho obrázky kozy ako nositeľky názvu tejto rady, mi na obaloch prídu rozkošné.


Samotné sprchové mydlo sa nachádza v platovom obale o objeme 500 ml, takže na určitý čas sa stane vašim spoločníkom v sprche a len tak sa neminie. Má bielu, redšiu, tekutú, gélovokrémovú konzistenciu a krásnu čistú vôňu. Je to neskutočne jemná, nevtieravá vôňa, ktorá si ma ihneď získala. Sprchové mydlo obsahuje komplex zložiek kozieho mlieka, D-pantenol a jemné umývacie zložky rastlinného pôvodu. Keďže je to sprchové mydlo, tak nepení ako niektoré sprchové gély, ale svoju úlohu si plní dokonale. Pokožka je po sprchovaní krásne jemná, hydratovaná, vyživená a prevoňaná.

Zloženie
Naozaj tomuto sprchovému mydlu nemám čo vytkúť, rozhodne stojí za vyskúšanie. Cena za 500 ml sa pohybuje okolo 3,50 Eur.


Ziaja kozie mlieko - telové maslo
Po osprchovaní so sprchovým mydlom prichádza na rad telové maslo. Musím sa priznať, že v poslednom čase som bola lenivá, čo sa týka krémovania mojej telesnej schránky. Ale až toto telové maslo to zmenilo a opäť som v tom našla záľubu. Jednoducho jeho vôňa, ktoré je rovnaká ako pri sprchovom mydle, si ma tak získala, že týchto dvoch pomocníkov si naozaj vychutnávam.


Telové maslo dopĺňa nedostatok lipidov, regeneruje prirodzenú ochrannú bariéru, výrazne upravuje elastickosť a mäkkosť pokožky. Zanecháva jemnú a na dotyk hladkú pokožku. Obsahuje vitamín E, Omega 3 a 6 mastné kyseliny, olivový olej a komplex aktívnych látok kozieho mlieka.


Telové maslo sa nachádza v kelímkovom balení, takže ho spotrebujete naozaj až do dna. Má bielu farbu a konzistenciou mi pripomína skôr hutnejší krém, než typické telové maslo. Krásne sa roztiera, nezanecháva mastný film a relatívne rýchlo sa do pokožky aj vsiakne. Pokožka je po nakrémovaní krásne vláčna, jemná, vyživená, hydratovaná a prevoňaná.

Zloženie
Telové maslo má objem 200 ml a zoženiete ho za cenu okolo 6 Eur.


Ziaja kozie mlieko - očný krém
Konečne som sa vďaka tomuto produktu začala venovať aj svojmu očnému okoliu. Bolo načase! Celkovo očné krémy od Ziaja sú veľmi vychvaľované, tak som bola zvedavá, ako mi sadne. Očný krém sa nachádza v papierovej krabičke, z ktorej na vás vykukne menšia tuba, v ktorej je samotný krém. Tuba má síce 15 ml, avšak na jedno použitie vám stačí naozaj malinké množstvo výrobku, takže krém naozaj dlho vydrží.


Ľahký neparfumovaný krém určený na jemnú pokožku okolia očí. Obsahuje komplex ingrediencií kozieho mlieka, vitamín A a E, D-Panthenol (Provitamín B5). 


Očný krém sa nachádza v plastovej tube, ktorej aplikátor je zúžený a tak sa dá regulovať množstvo produktu, ktoré chcete použiť. Krém je bielej farby gélovejšej konzistencie. Ja ho používam ráno aj večer. Nanesiem si malé množstvo krému na pokožku v okolí očí a jemne ho prstami rozotriem a nechám chvíľu pôsobiť, aby sa vstrebal. Treba naniesť skutočne malé množstvo produktu, lebo potom sa dobre nevsiakne a zanechá mastnejší film v okolí očí. Keď ho dám primerané množstvo, tak sa krásne vsiakne. Pokožka v okolí očí je hydratovaná, vyživená, príjemná na dotyk. V očiach neštípe a páči sa mi, že nie je parfumovaný. Keďže zatiaľ nemám nejaké extrémne vrásky, účinky v tejto oblasti neviem posúdiť, ale pokožka sa mi zdá pevnejšia.

Zloženie

Aj tento krém ma presvedčil o tom, že Ziaja to jednoducho vie a ich výrobky mi vyhovujú. Cena za tento očný krém je okolo 3 Eur.

Výhodou tejto rady Ziaja je, že sa dá zohnať v Tescu aj 101 drogérii, takže ak vás nejaký z týchto produktov zaujal, patrí medzi tie, ktoré sú v obchodoch dostupné.

Keď som prvýkrát počula o rade Kozie mlieko, absolútne som si nevedela predstaviť, ako tieto výrobky môžu voňať a popravde, veľmi ma nelákali. Avšak opäť som sa presvedčila, že treba všetko vyskúšať a až na základe vlastnej skúsenosti zistiť, že netreba mať predsudky a vo výsledku som z týchto výrobkov nadšená, pretože mi veľmi vyhovujú.   

Ďakujem zastúpeniu Ziaja za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie a za možnosť si tieto výrobky vyskúšať a presvedčiť sa, že sú naozaj také dobré, ako sa o nich píše.

A čo vy? Máte radi výrobky z rady Kozie mlieko?   






  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára