streda 11. novembra 2020

Úžasný Beauty Bloger Event by dm 2020


Tento rok vôbec nie je podľa mojich predstáv. Všetky koncerty a festivaly, na ktoré som sa tešila boli zrušené, dovolenka pri mori sa nekonala a celkovo atmosféra a moja nálada je kvôli súčasnej situácii na bode mrazu. Keď som si ale začiatkom septembra otvorila maily a našla od mojej milovanej dmky pozvanie na Beauty Bloger Event, hneď sa mi nálada zlepšila a vedela som, že takáto akcia inak ako skvele dopadnúť nemôže. Ako vždy boli baby z dmky tajomné a oznámili nám iba miesto a čas konania eventu, naznačili že spoznáme pripravované jesenné kozmetické novinky a ostatné bolo zahalené rúškom tajomstva. 

 

Foto : Gavulka

A tak som v deň D dorazila do Bratislavy a vydala sa v ústrety poobediu plnému krásy, starostlivosti, dobrého jedla a príjemnej nálady. Event sa konal v Moyzesovej sieni v budove Filozofickej fakulty UK a i napriek tomu, že som 5 rokov chodila do budovy UK opodiaľ, netušila som, že oproti mojej Alma mater sa nachádza tak krásne miesto. Samozrejmosťou je, že sa celý event niesol v znamení prísnych hygienických opatrení, ktoré tu aktuálne máme, takže pri príchode sme dostali rúško s logom dmky a čistiaci sprej od alverde.

 

Foto : Gavulka
 

Po viac ako roku bolo úžasné sa stretnúť s ľuďmi, s ktorými zdieľate spoločnú vášeň pre kozmetiku a aj keď sme všetci mali na sebe poctivo rúška, vedeli sme sa rozpoznať a bolo to vo výsledku vcelku vtipné. Celým eventom nás sprevádzala sympatická Miriam Kalisová, ktorá nás privítala a prezradila nám priebeh eventu a následne slovo odovzdala úžasným dievčatám z dmky Natali a Domi, ktoré mali celý event na starosti a i napriek náročnej súčasnej situácii sa s tým popasovali na výbornú a vykúzlili pre nás čarovné poobedie. Veľmi ma potešila aj prítomnosť našej úžasnej fotografky Zuzky Gavulovej (Gavulka) ktorá je nielen obrovský profesionál vo svojom fachu ale aj úžasný človek, s ktorým sa dá vždy super pokecať.


Beauty bloger event by dm

Foto : Gavulka

 

Následne sa otvorili dvere Moyzesovej siene a my sme ostali stáť v nemom úžase. Pred sebou som uvidela nádherný honosný priestor vyzdobený kvetmi, oddychovými zónami a samostatne oddelenými jednotlivými značkami, ktoré sa rozhodli nám predstaviť svoje jesenné novinky. 

 


 

Celý event bol dokonale premyslený. Mali sme vytvoriť skupinky a postupne prejsť všetkými značkami, pričom sme mali na každú vyhradený určitý čas, počas ktorého nám mali prestaviť svoje produkty vrátane noviniek a odpovedať na naše zvedavé otázky. Časovo to bolo naozaj náročné, lebo pri toľkých zaujímavých produktoch a množstve zvedavých otázok čas neskutočne rýchlo letel.

 


Foto : Gavulka

Tento rok mi opäť parťáka robila Viki, s ktorou som sa zoznámila minulý rok a neskutočne sme si sadli. Dokážeme kecať nekonečne dlho a super sa vieme zabaviť. 

 

Foto : Gavulka

 

Po krátkej prestávke a predstavení všetkých noviniek nasledovalo prekvapenie večera v podobe vystúpenia Bystrík band, ktorí nás svojou hudbou poriadne rozhýbali a spravili super atmosféru. Priznám sa, že do tohto eventu som ich veľmi nesledovala, ale boli tak úžasní, že by som hneď šla na ich koncert. 

Keďže sme museli dodržiavať všetky opatrenia, ktoré súvisia so súčasnou covid situáciou, nemali sme klasické občerstvenie a catering ako po minulé roky. Dievčatá z dmky to ale super vymysleli a počas prestávky sme si mohli pochutnať na skvelých produktoch od dm Bio, ktoré mizli rýchlosťou blesku a ani som vám ich nestihla odfotiť. Ako kompenzáciu za situáciu, že sme si nemohli vychutnať skvelé jedlo a nápoje, sme dostali dve prekvapenia.
 
Herbert sirupy
 
 
Minulý rok sme si na evente pochutnávali na drinkoch, ktoré nám vytváral šikovný kolektív Herbert sirupy. Ich výrobky síce v dmke nekúpite, no ja ich poznám z festivalov a preto ma ich minuloročná prítomnosť na evente veľmi potešila. Keďže tento rok sa eventu nemohli zúčastniť, pripravili si pre nás krásny darček v podobe balenia, ktoré obsahuje produkty potrebné na výrobu nápoja Rose Lady a balíček obsahoval Prosecco, sirup Malina & ruža a návod, ako si tento nápoj pripraviť. Už sa teším, kedy si nápoj pripravím a vychutnám so svojimi blízkymi.
 
 
dmBio
 
 
A dievčatá z dmky si pre nás pripravili špeciálne prekvapenie v podobe taštičky plnej výrobkov značky dmBio, z ktorých si mám navariť Indický dhaal z čiernej šošovice. V živote som nič podobné nejedla, s indickou kuchyňou nemám žiadnu skúsenosť, tak som veľmi zvedavá ako toto varenie dopadne, ale už sa na to veľmi teším.
 
 
 
 
Aby tých darčekov nebolo málo, dievčatá z dmky si pre nás nachystali ďalšie prekvapenie v podobe tejto krásnej rastlinky, o ktorú sa poctivo starám a pri pohľade na ňu si vždy spomeniem na tento úžasný event.
 
 
Všetky darčeky pokope

 

Chcem sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti dm drogeriemarkt Slovensko za pozvanie na tento úžasný event, osobitne Natali a Domi za úžasne pripravenú akciu, ktorá bola premyslená do posledného detailu a i napriek stále sa meniacim pravidlám a náročným opatreniam to zvládli pripraviť na jednotku, ďakujem všetkým značkám za množstvo nových zaujímavých informácii a množstvo krásnych darčekov a samozrejme Zuzke za krásne foto.
 
A ako to na evente v krátkosti vyzeralo?
 
 

 
Ak by som spomenula všetky značky a novinky predstavené na evente v tomto článku, stala by sa z neho nekonečná telenovela, preto ak ste zvedaví, aké jesenné novinky nájdete v predajniach dm a aké darčeky sme obdržali, všetko to nájdete v nasledujúcom článku na blogu.
 

Aká kozmetická novinka vám v poslednom čase urobila radosť?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára