utorok 17. novembra 2020

Black Friday sa nezadržateľne blíži + môj aktuálny whislist

 

Čarovné slovíčko Black Friday! Deň, na ktorý čakajú milióny ľudí, aby si v rámci obrovských zliav nakúpili vysnívané kúsky a potešili seba či svoje okolie, poprípade nakúpili už v predstihu vianočné darčeky. Tak ako minulý rok, aj tento rok Notino chystá pre svojich zákazníkov v súvislosti s  Black Friday nákupné prekvapenie v podobe SUPER BLACK FRIDAY a čakajú na vás celé 2 týždne plné zliav!

Black Friday tento rok pripadá na piatok 27. novembra 2020. Na notino.sk si ale môžete užiť Black Friday zľavy už teraz, nakoľko od včera máte v rámci prvého týždňa zliav možnosť zakúpiť si vybrané produkty v zľave až do výšky 70%.

A keďže je toto skvelá príležitosť nakúpiť si za zvýhodnené ceny svoje vysnívané kúsky, zopár mojich tipov z môjho whislitu vám tu ukážem a ktovie, možno sa necháte inšpirovať 😉

 

L’Oréal Paris Lash Paradise
 

Tento rok som vyskúšala viacero špirál, od značky L’Oréal Paris som si veľmi obľúbila Bambi, no stále ma to akosi ťahá k Lash Paradise. Svoj podiel na mojej zvedavosti má určite jej prirovnávanie k oveľa drahšiemu kúsku od značky Too Faced a preto nastal ten správny čas, aby obohatila moju kozmetickú zbierku.

 

 

 

Burt’s Bees Lips To Tips darčeková sada pre intenzívnu hydratáciu
 

Značku Burt’s Bees mám na svojom whislite už nejaký ten čas a musím sa priznať, že pri svojich posledných nákupoch v Rakúsku som na ňu pozabudla (keby som vedela, že sa tam tak skoro nedostanem, určite by balzam nemohol chýbať v mojom nákupnom košíku). Preto ma veľmi potešilo, keď som na Notine objavila darčekovú sadu Burt’s Bees Lips To Tips, ktorá obsahuje hydratačný balzam na pery, zjemňujúci krém na chodidlá, krém na ruky,  intenzívne vyživujúci nočný krém pre normálnu až zmiešanú pleť a balzam na pery. 

 

Purity Vision Květinová sada darčeková sada
 

Po tejto sade kvetinových vôd od Purity Vision som pokukovala už minulý rok, no kým som sa rozhýbala k jej kúpe, bola už beznádejne vypredaná, preto ma potešilo, že je opäť dostupná. Pozostáva z ružovej vody s regeneračným účinkom, jemnej čistiacej vody s harmančekom a upokojujúcej levanduľovej vody. 


Uriage Hygiènečistiaca a odličovacia pena pre normálnu až zmiešanú pleť

Mám veľmi rada výrobky s penovou konzistenciou a to nielen v sprche, ale aj pri odličovaní pleti. So značkou Uriage nemám veľkú skúsenosť, ale jediný produkt, ktorý som zatiaľ skúšala, bol fakt dobrý, takže keď som objavila Uriage Hygiène čistiacu a odličovaciu penu pre normálnu až zmiešanú pleť, musela ísť hneď na môj whislist. 
 

 

Clinique Take The Day Offodličovací a čistiaci balzam
 
Skúšali ste už niekedy odličovací balzam? Pre mňa je to produkt rozhodne lákavý a asi najviac v tejto oblasti rozmútil vodu Clinique Take The Day Off odličovací a čistiaci balzam. Páči sa mi, že sa dá zohnať aj v menšom 30 ml balení, čo na vyskúšanie dostatočne stačí.


Cosrx BHA Blackhead Power Liquid

V poslednej dobe sa nám tu trošku rozmohla Cosrx mánia a tento produkt je dosť často spomínaný. Ako majiteľka zmiešanej pleti s čiernymi bodkami a rozšírenými pórmi si rada nechám poradiť produkt, ktorý by s týmito nedostatkami zatočil a preto ma zaujala Cosrx BHA Blackhead Power Liquid esencia, ktorá vraj dokáže na pleti divy.


Maybelline Brow Fast Sculpt

Kto by nechcel mať krásne upravené obočie? V týchto ťažkých dňoch, kedy nie je cez rúško vidieť náš úsmev, sa novým komunikačným prostriedkom stávajú naše oči a preto sa kladie väčší dôraz práve na líčenie očí a obočia. Ponuka maskár na úpravu obočia je našťastie už dostatočne široká a je z čoho vyberať a mňa osobne zaujala novinka Maybelline Brow Fast Sculpt. Aplikátor vyzerá zaujímavo, okrem farebných prevedení je dostupné aj priehľadné a keďže už dlhšie som v tejto oblasti neskúšala nič nové, veľmi ma láka.


Woodwick Hemp & Ivy

Jeseň nie je zrovna moje obľúbené ročné obdobie, ale aj na ňom sa dá nájsť niečo pozitívne. Pre mňa je to čas, kedy viac siaham po teplom čaji, horúcej čokoláde a počas upršaných chladných dní si príjemnú náladu doma dokážem vytvoriť aj vďaka zapálenej sviečke. Ak má navyše drevený knot, ktorý pri horení praská, vytvára to útulnú atmosféru a preto ma zaujala Woodwick Hemp & Ivy vonná sviečka s dreveným knotom. 
 

Lancôme Grandiôse darčeková sada pre ženy

Kto by nechcel mať doma aspoň jeden kúsok ikonickej značky Lancôme? Keďže ide o high end kozmetiku, ktorá nie je rozhodne lacná záležitosť, skvelou možnosťou sú práve darčekové kazety, kedy si môžete vyskúšať viacero produktov naraz v menších baleniach a na základe skúsenosti s nimi si potom zakúpiť ich plné balenie. Mňa oslovila sada Lancôme Grandiôse, ktorá obsahuje riasenku, ceruzku na oči a odličovač. 
 
 
Yves Saint Laurent Mon Paris darčeková sada pre ženy

Ani značka
Yves Saint Laurent ma nenecháva chladnou a zaujala ma darčeková sada s vôňou Mon Paris, ktorá okrem samotnej vône vo dvoch veľkostiach obsahuje aj hydratačný rúž  Rouge Volupté Shine n°49. Takýto obsah darčekovej sady mi absolútne vyhovuje, lebo okrem vône mám možnosť vyskúšať aj dekoratívku.
 
 
Omorovicza Revealing New Beauty kozmetická sada (pre ženy)
 
Značka, o ktorej sa v poslednom čase veľa hovorí a vzbudila u mňa záujem, je rozhodne značka Omorovicza. Na Notine nájdete v ponuke darčekovú sadu Omorovicza Revealing New Beauty, ktorá sa skladá z  hydratačného krému, omladzujúceho nočného krému, čistiaceho balzamu, pleťové spreja, hubky na umývanie tváre a kozmetickej tašky. 
 
Nuxe Huile Prodigieuse adventný kalendár
 
I keď článok o adventných kalendároch na blogu už vyšiel, na Notine som objavila nové zaujímavé kúsky, ktoré vám chcem ukázať. Od značky Nuxe som zatiaľ skúšala iba balzam na pery a krém na ruky, preto Nuxe Huile Prodigieus adventný kalendár obsahujúci množstvo zaujímavých produktov by ma rozhodne potešil.
 
Payot Advent Calendar
 
A čože som to objavila? Na Notine majú aj adventný kalendár od značky Payot. Opäť skvelá možnosť vyskúšať viacero produktov danej značky a vybrať si tie, ktoré mi budú najviac vyhovovať.
 
Carolina Herrera Good Girl Légère

Môj dnešný whislit by som zakončila vôňou, ktorá ma v poslednom období uchvátila. Áno, svoje na tom robí aj jej skvostné balenie, ktoré nejedno ženské srdce nenechá chladným, ale aj samotná vôňa pre sebavedomé ženy je super lákadlo.
Carolina Herrera Good Girl Légère mi jednoducho nedáva spávať a mať takýto skvost vo svojej zbierke by bolo splneným snom.

Tento rok ma nakupovanie v obchodoch neláka a asi väčšinu darčekov budem riešiť cez eshopy. Pokiaľ ide o kozmetiku, vône či sviečky, Notino je fajn miestom , kde nájdete všetko pokope a aktuálne okrem zliav v rámci Black Friday máte aj poštovné na všetko zdarma. 

Chystáte sa využiť zľavy v rámci Black Friday? Aký kozmetický produkt by vás najviac potešil?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára